3.5

NKC
15 reviews uit 1 bron

Overzicht

4.4
Productkwaliteit en Garantie
5
Prijs/Kwaliteitverhouding
3.6
Klantenservice en Klachtenafhandeling
3.4
Levering en Retournering
2.8
Reputatie
5.6
Innovatie en Duurzaamheid

NKC

NKC is een organisatie die zich richt op het vervullen van de behoeften van camperaars. Met meer dan 50 medewerkers en 250 vrijwilligers zorgt NKC ervoor dat campers goed verzekerd zijn voor hun reizen. De organisatie heeft drie belangrijke takken: de directeur-bestuurder, de raad van toezicht en het ledenraad. NKC houdt nauw contact met recreatieondernemers en organiseert groepsreizen en evenementen. Ze bieden verschillende verzekeringen aan, met een specialisatie in camperverzekeringen. Bezoek de website voor meer informatie over hun producten, diensten en evenementen. Geef uw mening en advies over NKC om andere klanten te helpen.

Wat zeggen de reviews?

NKC wordt geprezen om de goede producten, deskundige medewerkers en betaalbare prijzen, maar de garantie en transparantie over vergoedingen laten te wensen over. De klantenservice wordt als vriendelijk ervaren, maar de trage communicatie en slechte klachtenafhandeling vormen een bron van ontevredenheid. Hoewel er sprake is van innovatie en duurzaamheid, moeten verbeteringen worden doorgevoerd in de communicatie rondom levering en klachtenafhandeling om een positieve reputatie te behouden.

Productkwaliteit en Garantie

4.4
Thumbs-Up 8
Thumbs-Down 8
  • "Deskundige en informatieve medewerkers"
  • "Toegankelijkheid en betaalbare prijzen"
  • "Vlotte en deskundige responstijd bij vragen"
  • "Directe correctie van fouten zoals onterechte meldingen"
  • "Goed gevoel bij verzekerd zijn en complete dekking"
  • "Ontoereikende expertise en bereikbaarheid"
  • "Geen klachtenbehandeling en schadevergoeding problemen"
  • "Geen vergoeding voor medische kosten"
  • "Gebrek aan transparantie over vergoedingen"
  • "Goede producten met uitstekende voorwaarden"
  • "Waardeloze verzekering. NKC belooft dingen die ze niet kunnen nakomen"
  • "schade gedekt"
  • "Misleidende informatie over schadevrije jaren"
  • "Niet-transparante verzekeringsopties"
  • "Hoge kosten niet vergoed"
Deskundige en informatieve medewerkers zorgen voor een goed gevoel bij de verzekering en de complete dekking, met goede producten en uitstekende voorwaarden. Echter, de onvoldoende expertise en bereikbaarheid, gebrek aan transparantie over vergoedingen en problemen met klachtenbehandeling en schadevergoeding kunnen problemen veroorzaken. Helaas belooft NKC soms dingen die ze niet kunnen nakomen, zoals onduidelijkheid over vergoedingen en misleidende informatie over schadevrije jaren, evenals hoge kosten die niet vergoed worden. Over het algemeen lijkt de productkwaliteit goed, maar de garantie heeft wat tekortkomingen.

Prijs/Kwaliteitverhouding

5
Thumbs-Up 4
Thumbs-Down 2
  • "Vriendelijke klantenservice zonder druk"
  • "Toegankelijkheid en betaalbare prijzen"
  • "Goed gevoel bij verzekerd zijn en complete dekking"
  • "Onredelijke premieverhoging zonder juiste informatie"
  • "Apart opzeggen contributie bij stopzetten verzekering"
  • "Lobbyen voor 4250 kg voor accu campers"
De klantenservice wordt geprezen om hun vriendelijkheid en gebrek aan druk, terwijl de toegankelijkheid en betaalbare prijzen ook positief worden benoemd. Er heerst een goed gevoel bij de verzekering en de complete dekking die wordt geboden. Echter, sommige beoordelingen klagen over onredelijke premieverhogingen zonder juiste informatie en het apart moeten opzeggen van contributie bij het stopzetten van de verzekering. Ook wordt er geklaagd over het lobbyen voor een maximumgewicht van 4250 kg voor accu campers.

Klantenservice en Klachtenafhandeling

3.6
Thumbs-Up 11
Thumbs-Down 31
  • "Deskundige en informatieve medewerkers"
  • "Vriendelijke klantenservice zonder druk"
  • "Zeer traag en geen communicatie"
  • "Communicatie is bar en bar slecht"
  • "Schade gemeld en nog niet opgelost na 3 maanden"
  • "Waardeloze club"
  • "Goede snelle service"
  • "Vlotte en deskundige responstijd bij vragen"
  • "Directe correctie van fouten zoals onterechte meldingen"
  • "Slechte afhandeling door tussenpersoon NKC"
  • "Lang wachten op afhandeling van schade"
  • "Onbetrouwbaar en onprofessioneel gedrag van NKC"
  • "Slechte communicatie en excuses van NKC"
  • "Lang wachten en misleiding"
  • "Slechte schadeafhandeling en klantenservice"
Deskundige en vriendelijke medewerkers zorgen voor een goede klantenservice, maar helaas is de communicatie en afhandeling van klachten bij NKC erg traag en bar slecht. De verzekeraar belooft dingen die ze niet kunnen nakomen en er is sprake van onprofessioneel gedrag en ontoereikende expertise. Hoewel de medewerkers vriendelijk en behulpzaam zijn, zorgt de slechte schadeafhandeling en gebrek aan transparantie voor veel ontevredenheid bij klanten. Lang wachten, onbeschofte communicatie en geen correcte informatie over premies en schadevrije jaren maken de service onbevredigend en de verzekering waardeloos. Opvallend is de vlotte responstijd bij vragen, maar dit wordt overschaduwd door de vele negatieve ervaringen met NKC.

Levering en Retournering

3.4
Thumbs-Up 2
Thumbs-Down 5
  • "Goede snelle service"
  • "Lang wachten op afhandeling van schade"
  • "Lang wachten en misleiding"
  • "Langdurig gedoe en onzinnige informatie"
  • "Continu liegen en geen hulp aangeboden bij pech in het buitenland"
  • "telefonisch afgesproken de schade te laten repareren"
  • "geen reactie meer op email"
De bezorging en retourzending van dit bedrijf worden gemengd beoordeeld. Klanten prijzen de snelle service bij de bezorging, maar klagen over lange wachttijden en onduidelijke communicatie bij het afhandelen van schade en retourzendingen. Sommige klanten ervaren ook gebrek aan respons via e-mail en teleurstellende hulp bij problemen in het buitenland. Er is ruimte voor verbetering in de afhandeling en communicatie rondom levering en retourzendingen.

Reputatie

2.8
Thumbs-Up 3
Thumbs-Down 7
  • "Vriendelijke klantenservice zonder druk"
  • "Toegankelijkheid en betaalbare prijzen"
  • "Onbetrouwbaar en onprofessioneel gedrag van NKC"
  • "Lang wachten en misleiding"
  • "Ontoereikende expertise en bereikbaarheid"
  • "Samenwerking met onbetrouwbare partijen"
  • "Alleen maar geld verdienen en losse beloftes maken"
  • "Niet-transparante verzekeringsopties"
  • "Opgelicht voelen"
  • "Lobbyen voor 4250 kg voor accu campers"
De reputatie van het merk wordt gekenmerkt door vriendelijke klantenservice en betaalbare prijzen, maar er zijn klachten over onbetrouwbaar en onprofessioneel gedrag, lang wachten, misleiding, ontoereikende expertise, en samenwerking met onbetrouwbare partijen. Er is ook kritiek op het alleen maar gericht zijn op geld verdienen, losse beloftes maken, niet-transparante verzekeringsopties en het gevoel van oplichting. Daarnaast wordt er lobbyen voor 4250 kg voor accu campers genoemd als negatief punt.

Innovatie en Duurzaamheid

5.6
Thumbs-Up 2
Thumbs-Down 0
  • "Toegankelijkheid en betaalbare prijzen"
  • "Moet voor alle campers gelden"
Innovatie en duurzaamheid spelen een grote rol bij dit product, met gebruiksvriendelijkheid en betaalbare prijzen als belangrijke kenmerken. Het is echter noodzakelijk dat deze voordelen worden uitgebreid naar alle campers om een bredere impact te realiseren.