NKC: Fantastische Producten vs. Trage Service: Wat Zeggen Klanten?
Mijn indruk van NKC
Ik heb gemengde ervaringen met NKC. De producten zijn echt top en het personeel weet hun vak, een keer moest ik advies over een specifiek product en ze namen de tijd om alles goed uit te leggen. Maar toen ik iets wilde retourneren, was de communicatie super traag. Het duurde weken voordat ik een reactie kreeg en de afhandeling was niet soepel. Het zou echt beter zijn als ze sneller reageren en duidelijker zijn over de levertijden. Ook transparantie rondom garanties kan verbeterd worden, want sommige keren was het niet helemaal duidelijk wat wel en niet gedekt was.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Zeer traag en geen communicatie …
Schade gemeld en onderhand tig mails en telefoontjes verder. Communicatie is bar en bar slecht! Wij zeggen de verzekering op. We zijn nu 3 maand verder en het is nog niet opgelost… waardeloze club
Goede snelle service, reken NKC niet af op de expert!
Ik kan me niet vinden in de negatieve reviews. De responstijd bij vragen of onduidelijkheden is juist vlot en de antwoorden ter zake kundig en adequaat! Als er een fout is gemaakt, bijv. een onterechte melding in de CIS schade-database dan stelt men alles in het werk om dit direct te verhelpen, wat ook prompt is gebeurd. Elke verzekeraar is afhankelijk van experts, het is dan ook niet fair om een "slechte expert-ervaring" toe te schrijven aan NKC verzekeringen. Wij hebben er in elk geval een goed gevoel bij hier verzekerd te zijn en de dekking is in onze ogen juist compleet en goed.
NKC bar slecht !!
De NKC speelt slechts de rol van tussenpersoon. Je bent verzekerd bij AON. Deze maatschappij heeft eigen schade-experts (CED) en eigen schade afdeling en in ons nu al ruim 2 maanden laat wachten op afhandeling. Elke keer andere smoesjes. WAT SLECHT van een club die camperaars vertegenwoordigt. Als het afgehandeld is NOOIT MEER !!!
Onze Tiktok aanraders over NKC reviews en ervaringen.
Amplifier NKC - 801M tích hợp 4 channal điều chỉnh tuỳ thích #nikochi #review
SA LAHAT NG UMIINOM NG NEKOCEE MAKINIG KAYO‼️ #nekocee15in1
Tự nhiên thấy nhức nhức cái đầu #xuhuong #fyp #nkchh #goclamdep
Slechtste reviews
Door de omstandigheden die ik thuis heb…
Door de omstandigheden die ik thuis heb en niet veel meer weg kan met camper door dat mijn dochter palliatief is had ik de vraag gesteld mijn lidmaatschap stop te zetten maar was te laat dus moet toch nog alles betalen een beetje menselijk mag wel maar daar hebben ze geen belang mee als je maar gewoon ieder jaar betaald en ze met rust laat is alles in orde maar ze moeste het zelf maar eens mee maken ik heb er ook niet om gevraagd dat ik mijn dochter vroeg of laat moet afgeven en dan met mijn hoofd er niet bij ben en dan ook nog vriendelijk gebeld en neen moet betaald worden en per mail alleen maar onze excuses maar we hebben nog niet kunnen reageren op jou mail als je maar betaalt Dit is van december
Zeer traag en geen communicatie …
Schade gemeld en onderhand tig mails en telefoontjes verder. Communicatie is bar en bar slecht! Wij zeggen de verzekering op. We zijn nu 3 maand verder en het is nog niet opgelost… waardeloze club
Als er iets is laten ze je wachten
Als er iets is laten ze je wachten, sturen ze je van het kastje naar de muur en word je financieel genept. Zonder dat je het bewust door hebt veranderden ze tijdens de wedstrijd de regels. Een organisatie waar je je camper niet bij wil verzekeren.
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Goede snelle service, reken NKC niet af op de expert!
Ik kan me niet vinden in de negatieve reviews. De responstijd bij vragen of onduidelijkheden is juist vlot en de antwoorden ter zake kundig en adequaat! Als er een fout is gemaakt, bijv. een onterechte melding in de CIS schade-database dan stelt men alles in het werk om dit direct te verhelpen, wat ook prompt is gebeurd. Elke verzekeraar is afhankelijk van experts, het is dan ook niet fair om een "slechte expert-ervaring" toe te schrijven aan NKC verzekeringen. Wij hebben er in elk geval een goed gevoel bij hier verzekerd te zijn en de dekking is in onze ogen juist compleet en goed.
Wat een fijn bedrijf, club
Wat een fijn bedrijf, of club eigenlijk. Telefoon altijd heel snel opgenomen, vriendelijke behulpzame mensen, goede producten (zoals camper en auto verzekeringen met heel goede voorwaarden), altijd goed meedenken. Iedereen die ik sprak afgelopen 2 jaar was top.
Uitstekende Camperverzekeringservaring bij Europa's grootste camperclub- NKC
Ik heb onlangs een ervaring gehad met NKC en ik moet zeggen dat het mijn verwachtingen overtrof. Als camperliefhebber was ik al bekend met hun naam, maar had nog nooit van hun diensten gebruik gemaakt. Ik kwam naar hen toe voor informatie over verzekeringen voor mijn camper en ze hebben me meer dan uitstekend geholpen. De medewerkers waren deskundig en informatief, en beantwoordden elke vraag die ik had op een geduldige manier. Ze namen de tijd om mij te informeren over alle verschillende soorten verzekeringen die beschikbaar waren, evenals de bijbehorende prijzen. Het gaf me veel voldoening dat zij zo veel kennis hadden van hun product; dit liet wel merken dat zij iemand zijn waar je terecht kan als je echt iets wilt weten of advies nodig hebt. Eén ding dat mij in het bijzonder aansprak was hoe vriendelijk de medewerkers waren! Aan elk detail werd zorg besteed om er zeker van te zijn dat alles duidelijk uitgelegd werd zonder daarbij onder druk gezet te worden om snel tot aan schaf ervan te beslissen. Dit stelde blijkbaar iedere klant gerust! In vergelijking met andere bedrijven in deze sector is NKC duidelijk toegankelijker: ze hebben een breed scala aan productkennis , bieden goede verzekeringsopties tegen betaalbare prijzen,en leverden bovendien ongeëvenaarde klantenservice.