Ik vind dat de reviews over Sunny Cars meestal positief zijn. Veel mensen praten over hoe makkelijk het boekingsproces is en hoe vriendelijk het personeel altijd reageert. Zelf heb ik gehoord van een vriend die heel tevreden was omdat hij zonder gedoe de auto kon ophalen. Toch zijn er ook wat minder goede ervaringen te vinden. Sommige klanten klaagden over onverwachte extra kosten, zoals schoonmaakkosten die niet van tevoren duidelijk waren. Een ander voorbeeld is dat iemand problemen had met de staat van de auto bij terugbrengen. Ik denk dat Sunny Cars beter kan communiceren over alle mogelijke kosten vooraf en ervoor kan zorgen dat alle auto's goed onderhouden zijn. Over het algemeen lijkt het een betrouwbare optie, maar er is zeker ruimte voor verbetering op die punten.
De door ons geselecteerde videos.
Nissan Sunny | Performance
Nissan Sunny Review | YallaMotor
Factory Clean Nissan Sunny B13 1992 Review || One of the Cleanest B13 In Ja 🇯🇲 ♡Car_ReviewsJa♡
Toen ik mijn huurauto bij Sunny Cars ophaalde, keek ik eerst even goed rond en alles leek tiptop in orde. De auto reed soepel en was schoon, precies wat ik verwachtte. Maar halverwege mijn reis begon de koppeling wat haperen, wat best stressvol was. Ik belde meteen hun klantenservice en binnen no-time hadden ze een vervangende auto geregeld zonder gedoe of extra kosten. Dat vond ik echt fijn, want dat soort onverwachte problemen kunnen je vakantie wel drukken. Misschien kan Sunny Cars nog wat vaker de auto's grondiger checken voordat ze verhuurd worden, zodat dit soort dingen minder vaak voorkomen. Al met al ben ik tevreden met hoe ze met de garantie omgaan en de kwaliteit van hun auto's.
Ik vond de prijs-kwaliteitverhouding bij Sunny Cars echt goed. De huurkosten waren scherp en alles zat erin zonder onverwachte extra’s, wat ik erg op prijs stelde. Toen ik mijn auto ophaalde, merkte ik wel dat het upgraden naar een groter model wat prijziger was dan ik had verwacht. Ook had ik graag wat meer duidelijkheid gezien over de kosten voor extra bestuurders. Desondanks voelde ik me verzekerd door hun transparante aanpak en had ik verder geen gedoe met verborgen kosten. Over het geheel genomen was ik tevreden en kreeg ik waar voor mijn geld.
De klantenservice van Sunny Cars vond ik over het algemeen aardig, maar er waren zeker momenten die beter hadden gekund. Een keer had ik een lekke band en ik moest zelf uitzoeken hoe ik hulp kon krijgen, wat best frustrerend was. Het zou fijn zijn als ze sneller bereikbaar zijn in noodgevallen en duidelijkere instructies geven. Ook had ik onverwachte kosten op mijn factuur staan zonder uitleg, wat verwarrend was. Ik denk dat Sunny Cars hier transparanter over kan zijn en beter kan communiceren om klanten niet in de war te brengen. Al met al zijn ze vriendelijk, maar met wat verbeteringen zou de klachtenafhandeling veel soepeler kunnen verlopen.
Mijn ervaring met de levering en retournering bij Sunny Cars was over het algemeen positief. Het ophalen van de auto ging makkelijk en de instructies waren duidelijk, wat ik erg fijn vond. Toen ik de auto terugbracht, was alles snel geregeld zonder gedoe. Toch was het lastig om de ophaallocatie te vinden, dus misschien kunnen ze betere aanwijzingen geven of een kaartje sturen. Daarnaast kreeg ik een iets kleiner model dan ik had geboekt, dus het zou goed zijn als ze beter checken of je de juiste auto krijgt. Al met al was het goed, maar er is zeker ruimte voor wat verbeteringen.
Ik vond de reputatie van Sunny Cars echt klopt. Toen ik mijn huurauto boekte, was alles super duidelijk en had ik meteen vertrouwen. De communicatie was prima, ik kreeg snel alle info die ik nodig had. Een keer was er een klein probleem met de reservering, maar dat werd snel opgelost nadat ik even contact opnam. Het zou nog beter kunnen als ze hun opvolging iets consistenter maken, zodat je nog sneller geholpen wordt als er iets misgaat. Over het algemeen ben ik heel tevreden en geef Sunny Cars zeker een aanrader voor een betrouwbare autohuurervaring.
Ik ben echt onder de indruk van hoe Sunny Cars de innovatie en duurzaamheid aanpakt. De app maakt het inchecken super eenvoudig en ik vond het fijn dat ik direct kon kiezen voor een elektrische auto. Het groene assortiment is een pluspunt voor mij. Toch zou het mooi zijn als ze meer opties aan elektrische modellen toevoegen en misschien zonnepanelen bij hun locaties installeren. Al met al waardeer ik hun inzet voor een milieuvriendelijke en moderne verhuurservice.
Ik vond de aanbiedingen van Sunny Cars echt top toen ik op het laatste moment een huurauto zocht. Ik kreeg een mooie korting die mijn reis veel betaalbaarder maakte. Toch merkte ik dat het assortiment aan deals soms wat beperkt was. Het zou gaaf zijn als ze vaker verschillende type auto's in hun promoties stoppen, bijvoorbeeld meer elektrische of luxe modellen. Dat zou het aanbod nog aantrekkelijker maken voor verschillende soorten reizigers.
Nieuwste reviews
Top service!
Sunny cars was altijd bereikbaar voor vragen die je had. Onze vlucht was vertraagd en dit konden we eenvoudig doorgeven. Ook tijdens de reis waren ze goed bereikbaar!
Alles prima geregeld, ophalen, wegbrengen, snelle service. Veel gaat digitaal ( inchecken / machines ) maar gelukkig zijn er ook medewerkers die je daar even mee verder helpen
Ik was in de veronderstelling dat een automaat basis inbegrepen is in de huur. In Ierland aangekomen waren er geen automaten beschikbaar binnen onze deal waarna we voor een automaat €150,- extra moesten betalen.
Laatst op vakantie geweest in Italië en via sunnycars een auto gehuurd bij een lokaal bedrijf. Sunnycars mag dit bedrijf nog wel eens even goed gaan onderzoeken want wij zijn keihard opgelicht. Onze auto was onverwachts gecanceld en wij moesten ineens 100 euro extra betalen voor een zogenaamde “upgrade”. Deze upgrade was een auto met slecht duntionerende ruitenwissers (wat in slecht weer heel gevaarlijk was) en een auto zonder uberhaupt een parkeerschijf. Ook heeft dit bedrijf ons nog meer geld proberen te laten betalen maar daar zijn we nog onder uit gekomen. Echt een zooitje daar in Italië. Over het algemeen dus erg ontevreden met de lokale bedrijven waar sunnycars mensen naartoe stuurt. Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat wij de enige zijn met deze ervaring.
Auto union gaf me een kleinere auto dan waarvoor ik betaald had. Na wat aandringen kon ik de volgende dag pas een auto van de gevraagde klasse ophalen. Na wat heen er weer appen kwam een student de correcte auto bezorgen. Instructies voor inleveren auto waren niet helder.
Top ervaring. Snelle service zowel bij aankomst als bij vertrek. Jammer alleen dat er extra kosten werden gerekend omdat we met 6 personen na 22 uur 's avonds aankwamen i.v.m. een vertraging...
Alles was perfect geregeld en geen onduidelijkheden.
Enige minpuntje was dat we 15 minuten te vroeg waren,
7 uur gaat de dag in. We moesten 20 euro betalen voor nachttarief. Toen maar even gewacht