Corona Direct: Ervaar jij ook frustraties met je verzekeraar?
Mijn indruk van Corona Direct
Persoonlijk vind ik dat Corona Direct nog flink wat kan verbeteren in hun communicatie. Een keer moest ik een schadeclaim indienen en het duurde echt weken voordat ik iets terug hoorde, wat best frustrerend was. Ook merk ik dat de premies soms ineens omhoog gaan zonder duidelijke uitleg, dat maakt het lastig om te plannen. Het zou top zijn als ze sneller reageren op vragen en transparanter zijn over prijsaanpassingen. Daarnaast kan de klantenservice professioneler; een paar keer voelde het alsof ik met onervaren medewerkers sprak. Als ze hier wat meer aandacht aan besteden, zou mijn ervaring zeker beter zijn.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
ik heb dus en schade aan mijn bumper en…
ik heb dus en schade aan mijn bumper en heb deze aangegeven aan schadebelfius.be en heb al meermaals mails gestuurd maar nooit geen antwoord ze antwoorden nooit wat dit nu is corona direkt was goed maar bij overname van belfius een grote fiasco
Autoverzekering bij Belfius direct…
Autoverzekering bij Belfius direct (vroeger Corona). Ongeval: lang wachten op informatie/verwerking dossier, wel de pech dat de tegenpartij buitenlands (europees) was. Bellen: contactpersoon van dossier werkt dan weer niet op vrijdag niemand kan je helpen. Foute informatie waardoor ik bijna akkoord ging met een offerte van de tegenpartij die heel ongunstig voor mij was (verschil van 1.400 euro). Bellen met verzekering en hersteller, geen consensus over bestek. Nu bijna 5 maand later. Nog geen oplossing voor kapotte bumper.
Na overnamen door Belfius....
Na overnamen door Belfius..... Ben ik zwaar geript. Ineens 2xpolis autoverzekering stopgezet en kmvergoeding verrekend naar het maximum dus 2x 178€ extra bovenop de premies. Na stopzetting 2x aangetekend brief met de vermelding om 2x 700€ aan polissen te betalen terwijl ze zijn stopgezet? Uitleg is eerst betalen en dan storten we mss terug. ´a meerdere keren bellen..... weet niemand wat er aan de hand is. Fusie = mensen leegzuigen. Ik ga het hier niet bij laten. Belfius haalt je rekening leeg en Corona maakt je dodelijk ziek!!!!!!!!!!!! Nooit meer bij deze oplichters
Onze Tiktok aanraders over Corona Direct.
Fun times 🥲🥲🥲🥲🥲 #covid #covid19 #isolation #sickday
Dat was me een carnaval #foryou #fyp #carnaval #corona #vasteloavend
VRAY O CORONA???
Slechtste reviews
ik heb dus en schade aan mijn bumper en…
ik heb dus en schade aan mijn bumper en heb deze aangegeven aan schadebelfius.be en heb al meermaals mails gestuurd maar nooit geen antwoord ze antwoorden nooit wat dit nu is corona direkt was goed maar bij overname van belfius een grote fiasco
Na overnamen door Belfius....
Na overnamen door Belfius..... Ben ik zwaar geript. Ineens 2xpolis autoverzekering stopgezet en kmvergoeding verrekend naar het maximum dus 2x 178€ extra bovenop de premies. Na stopzetting 2x aangetekend brief met de vermelding om 2x 700€ aan polissen te betalen terwijl ze zijn stopgezet? Uitleg is eerst betalen en dan storten we mss terug. ´a meerdere keren bellen..... weet niemand wat er aan de hand is. Fusie = mensen leegzuigen. Ik ga het hier niet bij laten. Belfius haalt je rekening leeg en Corona maakt je dodelijk ziek!!!!!!!!!!!! Nooit meer bij deze oplichters
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Voor een kleine twee jaar een…
Voor een kleine twee jaar een autoverzekering aangegaan. Ik had (gelukkig) geen gebruik moeten maken aangezien ik geen ongeluk heb gehad. Uiteindelijk besloten om overgaan tot andere verzekering om praktische redenen. Hierbij had ik echter een fout gemaakt bij het doorgeven van kilometerstand, maar hier hebben ze geen probleem van gemaakt en alles rechtgezet. De klantendienst was relatief makkelijk te bereiken en alles verliep vlot. Dus vandaar een dikke pluim voor de klantendienst. Moest ik opnieuw een verzekering sluiten, zou ik deze zeker nog overwegen.
Betrouwbare partner
Enkele jaren al prijsgunstig én goed verzekerd (nu ook voor woning). Misschien komen de minder goede reviews van mensen die het moeilijk hebben met de "afstand" die met deze service gepaard gaat ? Wat mij betreft zorgt dat voor minder "praatjes" en een snellere, accurate afhandeling van claims. Je kent je verzekeraar als er iets mis gaat, is de regel. Bij elk schadegeval was Corona voor mij een 100% betrouwbare, eerlijke partner. Ook nu, dus.