Allianz: Allianz: Geweldige Dekking of Trage Service? Ontdek Wat Klanten Zeggen!
Mijn indruk van Allianz
Ik heb gemerkt dat veel mensen positief zijn over de producten van Allianz en hun goede garantievoorwaarden. Zelf vond ik de dekking ook prima toen ik mijn auto verzekerde. Toch heb ik ook wat minder goede ervaringen gehad, zoals het lang duren van de claimsafhandeling nadat ik een schadeclaim indiende. Het kostte meerdere weken voordat alles geregeld was, wat best frustrerend was. Daarnaast vind ik dat de klantenservice beter bereikbaar kan. Soms duurde het even voordat ik iemand te pakken kreeg om mijn vragen te beantwoorden. Het zou echt helpen als Allianz sneller kon reageren en hun communicatie zou verbeteren, zodat klanten zich beter ondersteund voelen.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
De autoschade gedeeltelijk gerepareerd
Ik verhuur af en toe mijn auto via SnappCarr. Tijdens de huurperiode is een huurder verzekerd via Allianz. De laatste huurder raakte een paal en beschadigde de achterklep, middenstuk van de bumper en de rechterkant van de bumper (de bumper bestaat uit 3 delen). Na de reparatie is de middenstuk van de bumper niet vervangen. Het mocht niet van Allianz want er zat een miniscuul deukje aan de linkerkant van de middenstuk van de achterbumper. Afijn, de schade is maar gedeeltelijk gerepareerd. Dit is niet de eerste keer dat Allianz moeilijk doet. Eerder had ik een huurder die de zijkant van een band open schuurde in de wasstraat. Om de huurder snel te helpen hebben ze bij de garage een Koreaanse band gemonteerd. Ik had dus drie Good Years en een Kumho. Daar baalde ik van maar het werd nog eerger toen Alianz moest uitkeren voor die band. De oude band moest naar een expert (denken ze dat ik zoveel tijd heb) en die heeft geconstateerd dat de profiel van de band 1 mm afwijkt van de nieuwe band. Het zou een verbetering zijn daarom gaan ze 25% minder uitkeren dan wat ik voor die band heb betaald. Hoezo verbetering? Bij een volgende ongeluk zou Allianz niets uitkeren want op één as moeten twee dezelfde banden zijn. Mijn conclusie is dat Allianz elke mogelijkheid grijpt om minder uit te keren. Al gaat het om 1 mm.
Misleidende slogan Allianz
Nadat je de schade hebt gemeld, gaan wij direct voor je aan de slag. Is een misleidende slogan van Allianz direct Allianz direct heeft voor zich de voorwaarden gecreëerd om niets bij een incident te hoeven ondernemen. De reclameleuze; “Nadat je de schade hebt gemeld, gaan wij direct voor je aan de slag” is een navrante leugen. Allianz laat cliënten gewoon in de steek. Allianz is alleen op maximale winst uit. Bij een botsing door een achteruit rijdende auto tegen mijn auto gefilmd met mijn cam-camera en foto’s ter plaatse gemaakt werd door Allianz doodleuk gesteld dat er sprake is van discussie van aansprakelijkheid. Verder mocht ik het verder uitzoeken. Verzekeraar Centraal Beheer reageerde wel op een fatsoenlijke manier. Verzekeraar Centraal Beheer beoordeelde dat de schuld weldegelijk bij haar verzekerde lag en heeft daarom de schade aan mijn auto uitgekeerd. Daarna heb ik 3 pogingen moeten ondernemen om van deze abjecte verzekeraar Allianz af te komen. Op FB heb ik de infame handelwijze bij Allianz geplaatst met als gevolg dat Allianz mij op FB heeft geblokkeerd.
Ga de verzekeringskamer vragen om dit…
Ga de verzekeringskamer vragen om dit bedrijf te controleren. Reis en annuleringsverzekering afgesloten in de veronderstelling dat de reis van mijn partner na een ongeval,waardoor ze niet kon reizen vergoedt wordt. Al vanuit het buitenland een claim ingediend met alle bescheiden,maar bij terugkomst was er niets mee gebeurd. Ga dit melden bij de verzekeringskamer.
Onze Tiktok aanraders over Allianz.
Respuesta a @Alex #ppr #ahorro #retiro #allianz
Replying to @_inno92ph allianz pnb azpire growth prime review #insurance
bayern munich have a stadium fit for champions 😍 #football #soccer
Slechtste reviews
In october een brief Allianz ontvangen…
In october een brief van Allianz ontvangen , dat mijn polisnummer wijzigd. Op de brief is er alleen de oude polisnummer, maar geen nieuwe polisnummer. In december wil ik mijm verhuizing doorgeven, maar Allianz zegd, het kan niet zonder mijn polisnummer en de oude word niet geaccepteerd...🤡 Vervolgens stuurte ik de brief van october door als bewijs....geen reactie. Inmiddels 4 mails ....geen reactie Nu wil ik de verzekering opzeggen....Maar ook dat kan niet zegd Allianz
Via chat proberen af te melden niet mogelijk!…
Via chat proberen af te melden gezien ze geen combi verzekering hebben. Maande moeten wachten op de schadevrije jaren . Niet mogelijk een persoon te spreken . Alleen een computer. 300 euro betaald en niet terug ontvangen. Ondanks op tijd afgemeld . Advies gewoon weg blijven bij Alliance . Het zijn criminelen die op je geld uit zijn . Bij mij staan ze onder aan de ladder. Laat ze de add maar van TV halen .
Ik had mijn verzekering afgesloten bij…
Ik had mijn verzekering afgesloten bij een andere verzekeraar dit via Independer gedaan. Met het idee dat mijn nieuwe verzekeraar het op zou zeggen, rekening houdend met opzegtermijn enzo. Anders moet je daar zelf rekening mee houden. Dat werk helaas dus niet zo, en moest ik extra twee maanden premie betalen. Ondanks dat ik uitgelegd had hoe het verlopen was, dreigde ze me aan te melden als wanbetaler. Ik heb bij niemand nog nooit een rekening gemist te betalen. Echt triest en een bedrijf wat alleen maar op winst uit is.
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Ramesh bedankt!
Vanwege een fout aan mijn kant reed ik zonder autoverzekering. Ik ben door Ramesh van de klantenservice binnen 10 minuten volledig uit de brand geholpen zonder gedoe of extra kosten. Fantastisch!
Kleed inboedelverzekering
We hebben een kleed opgegeven op onze inboedelverzekering. Onze dochter had erop gemorst en we kregen de vlek er niet meer uit. We kregen het heel snel vergoed en er werden chocolaatjes verstuurd naar ons met een omslag met de naam en foto van onze dochter. Zijn geholpen door Marcel. Heel vriendelijk en leuk zo’n persoonlijke attentie!
Van grote irritatie naar hulde
Het begon met grote irritatie: het lukte me niet om alle gevraagde gegevens te uploaden. Na veel geduld de chatbot een telefoonnummer ontfutseld. Toen kreeg ik een bijzonder vriendelijke man te spreken: Peter de Haan. Hij heeft me goed geholpen en getroost: volgens hem slaat hun computer regelmatig op hol ! Hij heeft voor mij een aantal zaken ingevuld. Hulde