Aegon: Blij of boos: Wat zeggen klanten echt over hun verzekering?
Mijn indruk van Aegon
Voor mij lijken de reviews over Aegon echt van twee kanten te komen. Sommige klanten zijn superblij met de verzekeringsdekking en hoe snel ze schade vergoed hebben gekregen, wat natuurlijk top is als je dat nodig hebt. Maar er zijn ook genoeg mensen die klagen over de hoge kosten en hoe lastig het is om contact te krijgen met de klantenservice. Ik snap dat hoge hypotheekrente aanpassingen enorm kunnen frustreren en slechte uitbetalingen bij annuleringen zijn echt niet oké. Aegon zou echt transparanter moeten zijn met hun polisvoorwaarden, zodat je precies weet waar je aan toe bent. Ook zou het helpen als de klantenservice sneller en vriendelijker reageert, misschien door meer personeel in te zetten of betere training te geven. Al met al hangt het dus echt af van je persoonlijke situatie, maar er is zeker ruimte voor verbetering.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Schademelding
Na tien jaar verzekerd te zijn en nooit een schademelding gedaan in deze periode melde ik mijn eerste schade. Een gestolen sleutelbos. Nieuwe sloten geplaatst en in rekening gebracht totaal €131,00. Kosten. Ik had sloten vervangen naar vijf dagen en er werd mij verteld dat ik dat binnen 48 u had moeten doen en Ze het kleine bedrag van €131,00 Niet vergoeden. Mijn ervaring met Aegon is dan ook zeker heel slecht en ga ook afscheid nemen van Aegon.
nou waar zal ik beginnen .al jaren…
nou waar zal ik beginnen .al jaren betaal ik iedere maand mijn premie nog nooit iets gehad van schade. nu de eerste keer ,medewerker is bij ons thuis geweest om onze schade te bekijken en gezien dat er ook daadwerkelijk schade is ,nu inmiddels na foto´s en filmpjes en offertes komen zij met alweer de tweede email dat ze niks kunnen beoordelen en dus niks kunnen doen,is dit nu echt of een hele slechte grap van aegon of komt het dat aegon er mee gaat stoppen en zij niks meer willen betalen aan mensen die een schade hebben.natuurlijk ga ik hier verder mee al moet ik de beoordeler zelf gaan aanspreken met de foto´s en filmpjes waar zei van zeggen dat ze niks zien.en ja ik ga niet met kassa ik ga helemaal alleen want dit mag je niet doen met klanten zo omgaan,en al moet ik naar de rechtbank ja zover ga ik.
Aegon gooit ons na 12 jaar uit de verzekering zonder vooraankondiging of alternatief.
We hebben een serieus probleem! Onze verzekering werd door verzekeraar Aegon Nederland van het ene op het andere moment opgezegd. Mijn vriend heeft de mooie omgebouwde legertruck sinds 2011. Nooit een enkel probleem gehad met de verzekering en altijd netjes de verzekering betaald en toch besluit Aegon ons er schaamteloos, binnen een maand uit te kieperen omdat ze plotseling hebben besloten geen zware campers meer te verzekeren! Geen redelijke uitfaseringstijd. Maar per direct! Ze hadden kunnen besluiten geen nieuwe zware campers meer aan te nemen. Ze hadden kunnen besluiten om ons een jaar de tijd te geven om te zoeken naar een andere verzekering. Maar helaas! Aegon toont geen enkele klantgerichtheid, ze denken niet mee in een oplossing. De klant is bij Aegon klaarblijkelijk niet belangrijk, het gaat ze kennelijk alleen om de premie. Wij kunnen nu zonder verzekering per 1 juni niet eens de weg op! Net voor de mooie dagen van het jaar beginnen. We hebben dus een serieus probleem als we nog met onze mooie truck op pad willen. Wie weet een verzekeraar die dit soort campers verzekert? Een die wél meedenkt en klantgericht is?
Onze Tiktok aanraders over Aegon.
#greenscreen one of the better targaryens#greenscreen
Reviews #houseofthedragon #gameofthrones #asoiaftiktok
Aegon the nice guy? #gameofthrones #asoiaf #hbo #houseofthedragon
Slechtste reviews
Ik voel me genoodzaakt om mijn recente…
Ik voel me genoodzaakt om mijn recente ervaring met AEGON Verzekeringen te delen, en ik moet zeggen dat het een enorme teleurstelling was. Onlangs kwam ik in een situatie waarbij ik de hulp van mijn verzekeraar nodig had. Helaas was de reactie van AEGON allesbehalve behulpzaam. In plaats van naar mijn zorgen te luisteren en met een oplossing te komen, leken ze me de schuld te geven en negeerden ze mijn verzoeken volledig. Teleurgesteld door hun gebrek aan betrokkenheid en klantenservice, heb ik besloten om terug te keren naar mijn oude verzekeraar Central beheer. Hoewel ze mogelijk wat duurder zijn, heb ik nu de waarde ingezien van een verzekeraar die daadwerkelijk naar je luistert en je ondersteunt wanneer je ze het meest nodig hebt. Dus als je overweegt om AEGON als je verzekeraar te kiezen, denk dan nog eens goed na. Mijn ervaring heeft me laten zien dat goedkoop soms duurkoop is, en dat er waarde zit in een verzekeraar die echt om zijn klanten geeft. Ik kan ze niet aanbevelen aan anderen.
Ellendig lang proces zonder enig bericht
Vorig jaar augustus hebben wij een verzoek ingediend om mijn partner van een hypotheek af te halen zodat de andere persoon in kwestie alleen op de hypotheek komt te staan. Berekeningen laten maken door onze tussenpersoon en alle stukken direct aangeleverd. Na ongeveer een half jaar hebben wij zelf geprobeerd contact op te nemen met Aegon hierover en werd ons verteld dat ze het in november in behandeling hadden genomen. Vervolgens zou Aegon goedkeuring hebben gegeven maar een andere controlerende partij weer niet? Nu zijn er zo een 8 maanden voorbij, en nog steeds geen steek verder. Aegon stelt onze tussenpersoon ook niet op de hoogte van het proces en hoe lang dit nog gaat duren. Ik verzoek de Aegon bank vriendelijk om dit met spoed op te pakken aangezien er geen redenen zijn volgens de berekeningen om het verzoek niet goed te keuren!
Meest slechte autoverzekering ooit
Meest slechte autoverzekering ooit. Door stormschade een deuk in mijn auto en vervolgens wordt het weggeschreven door jullie zonder enige melding aan mij als aanrijding en wordt er zomaar 5 punten van mijn schadevrije jaren afgetrokken.. echt schandalig!!
Anderen bekeken ook
Beste reviews
MacBook stuk door waterschade…
MacBook stuk door waterschade kinderen.. gebeld en was gedekt en netjes en snel afgehandeld binnen een week stond mijn geld erop en had ik weer een nieuwe MacBook snap niet waarom mensen zo negatief zijn maar ik ben uiterst te Vreden voor de vertrouwen en snelle hulp! echt super
Goede huisdieren verzekering
Ik heb al vanaf 2012 een huisdierenverzekering bij Aegon. Ik ben héél tevreden. Het indienen van de rekeningen gaat heel overzichtelijk. Na indienen krijg ik meteen een berichtje van ontvangst, goede uitleg van wat er niet vergoed wordt en binnen een week staat de vergoeding op mijn bank. Ik kan deze huisdieren verzekering aan iedereen aanbevelen