Vueling: Gemengde ervaringen: Wat zeggen de passagiers echt?
Mijn indruk van Vueling
Persoonlijk vind ik de reviews over Vueling echt gemengd. Toen ik met ze vloog, was het check-in proces super makkelijk, wat veel anderen ook zo ervaren. Maar daar stopt het niet. Terwijl sommige mensen lovend zijn over het vriendelijke personeel, vond ik hen eigenlijk best kortaf en onbehulpzaam. Het zou echt fijn zijn als ze hun medewerkers wat klantvriendelijker trainen. Daarnaast was ik verrast door de extra kosten voor ruimbagage die nauwelijks duidelijk waren tijdens het boeken. Dat voelt een beetje misleidend aan. Vueling moet transparanter zijn over alle bijkomende kosten, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Aan de positieve kant waren de stoelen wel comfortabel en was de vlucht op tijd, wat zeker een pluspunt is. Al met al denk ik dat Vueling vooral moet focussen op betere communicatie en vriendelijkere klantenservice om die gemengde reviews te verbeteren.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Boek bij een ander; vreselijke maatschappij
En ik maar denken dat Ryan Air vreselijk is; Vueling wint. Nadat je een ticket hebt gekocht, krijg je tig mailtjes om je verleiden tot extra betalen. Vervolgens overlijdt mijn schoonvader en wil ik de klantenservice spreken. Het nummer op de sites klopt niet, maar na verder zoeken toch wat gevonden. Om dan daadwerkelijk een medewerker te spreken, is een kunst op zich. Telkens word je eruit gegooid. Na veel moeite toch gelukt; moet ik een mail sturen. Na veel over en weer mailen het verlossende woord: jammer mevrouw dat uw schoonvader is overleden, maar wij vergoeden helemaal niets.
Vlucht naar Barcelona 07-06-2024 om…
Vlucht naar Barcelona 07-06-2024 om 10:30 Ingecheckt en boardingpas met stoelnummer bij de hand. Extra betaald voor nooduitgang en handkoffer. Bij de gate te horen gekregen dat de vlucht vol is en dat ik te laat ben. Vanaf 09:00 al aanwezig bij de gate, wachten tot rij een beetje korter is. Aan de balie zegt meneer dat hij heeft omgeroepen dat mensen met boardingpass naar voren moeten komen en dat de gate sluit. Dit is helemaal niet waar! Uiteindelijk ticket moeten omboeken, eerst volgende beschikbare vlucht om 1820. Plus 164 euro moeten bij betalen!
Geweldig
Na alle commentaar had ik schrik om met deze maatschappij te gaan vliegen. Eerlijk? Was een van de beste vluchten die ik heb gehad. Zowel heen als terugreis. Geen problemen gehad en niets extra moeten betalen. De stewardessen waren vriendelijk, vlucht was op tijd, alles verliep heel goed. Zowel heen als terugreis! Onze koffers hebben we ook snel terug gekregen. Ik zou zeker nog eens meevliegen met deze maatschappij.
Onze Tiktok aanraders over Vueling.
Full marks for the check in and self weighing system and I heard so many horror stories that we paid to check in everything.
I had the worst experience with Vueling Airlines! The staff were soooo rude and passive aggressive when I told them I was struggling to breathe. I then had 2 panic attacks and not once did they come to assist or support me. They refused to make eye contact with me the whole flight after knowing I was having issues breathing. Just disgusting, I would not recommend.
#vueling @Vueling ✈️#firtsvideo #fyp hope you enjoy🥰!
Slechtste reviews
Boek bij een ander; vreselijke maatschappij
En ik maar denken dat Ryan Air vreselijk is; Vueling wint. Nadat je een ticket hebt gekocht, krijg je tig mailtjes om je verleiden tot extra betalen. Vervolgens overlijdt mijn schoonvader en wil ik de klantenservice spreken. Het nummer op de sites klopt niet, maar na verder zoeken toch wat gevonden. Om dan daadwerkelijk een medewerker te spreken, is een kunst op zich. Telkens word je eruit gegooid. Na veel moeite toch gelukt; moet ik een mail sturen. Na veel over en weer mailen het verlossende woord: jammer mevrouw dat uw schoonvader is overleden, maar wij vergoeden helemaal niets.
Vlucht naar Barcelona 07-06-2024 om…
Vlucht naar Barcelona 07-06-2024 om 10:30 Ingecheckt en boardingpas met stoelnummer bij de hand. Extra betaald voor nooduitgang en handkoffer. Bij de gate te horen gekregen dat de vlucht vol is en dat ik te laat ben. Vanaf 09:00 al aanwezig bij de gate, wachten tot rij een beetje korter is. Aan de balie zegt meneer dat hij heeft omgeroepen dat mensen met boardingpass naar voren moeten komen en dat de gate sluit. Dit is helemaal niet waar! Uiteindelijk ticket moeten omboeken, eerst volgende beschikbare vlucht om 1820. Plus 164 euro moeten bij betalen!
een enkele koffer toevoegen bij 2 passagiers onmogelijk.
Ik heb een vlucht geboekt voor 2 personen, maar we hebben samen, naast de standaard onboard baggage maar 1 extra koffer nodig. Helaas is dat schijnbaar niet mogelijk. Tevens is het onmogelijk een daadwerkelijk persoon aan de lijn te krijgen van customer service.
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Alles was top
Vlucht naar Alicante en terug.Alles was top,vriendelijk personeel,organisatie perfect,vluchten op tijd,niets op aan te merken. Ik heb gelezen dat er veel negatieve reviews zijn in verband met de handbagage,maar de afmetingen zijn op voorhand zeer goed gecommuniceerd.
Ik weet niet waar al die negatieve…
Ik weet niet waar al die negatieve reviews vandaan komen. Net ingecheckt en totaal geen strenge controle. gewoon top!
Geweldig
Na alle commentaar had ik schrik om met deze maatschappij te gaan vliegen. Eerlijk? Was een van de beste vluchten die ik heb gehad. Zowel heen als terugreis. Geen problemen gehad en niets extra moeten betalen. De stewardessen waren vriendelijk, vlucht was op tijd, alles verliep heel goed. Zowel heen als terugreis! Onze koffers hebben we ook snel terug gekregen. Ik zou zeker nog eens meevliegen met deze maatschappij.