3.6

Tours & Tickets
25 reviews uit 1 bron

Overzicht

3.4
Productkwaliteit en Garantie
4.8
Prijs/Kwaliteitverhouding
3.6
Klantenservice en Klachtenafhandeling
3.2
Levering en Retournering
4
Reputatie
10
Innovatie en Duurzaamheid
2
Aanbiedingen en Promoties

Tours & Tickets

Tours & Tickets is een tour operator gevestigd in het hart van Amsterdam. Met meer dan 35 jaar ervaring, zijn ze gespecialiseerd in het verkopen van kaartjes voor excursies in Nederland en België. Ze bieden tickets voor musea, attracties, rondvaarten en exclusieve combi-pakketten aan. De website van Tours & Tickets dient als promotie voor Amsterdam en biedt inspiratie en de mogelijkheid om tickets te boeken. Door hun contacten en bulkinkoop van tickets, zijn de meeste tickets op de site goedkoper dan bij de kassa. Klanten ontvangen hun tickets via een App, waardoor ze enkel hun telefoon hoeven te laten zien bij de kassa. Op ongebruikte tickets wordt geen geld teruggegeven.

Wat zeggen de reviews?

Tours & Tickets wordt geprezen om de inclusiviteit van attracties tegen een redelijke prijs, maar klanten klagen over gebrek aan garantie en service, zoals onduidelijke terugbetalingen en slechte communicatie. De waarde voor je geld lijkt gemengd te zijn, met klachten over stress, kosten en beperkingen bij het terugvorderen van geld. De klantenservice varieert van deskundige gidsen tot onbereikbaarheid en onduidelijkheid, er is behoefte aan consistentie en transparantie. Hoewel het merk wordt geprezen om innovatie en duurzaamheid, zijn er klachten over problemen met terugbetalingen. De aanbiedingen en deals bieden waar voor je geld, maar de consistentie in het verstrekken van vouchers kan beter.

Productkwaliteit en Garantie

3.4
Thumbs-Up 1
Thumbs-Down 4
  • "Inclusief alle attracties in de prijs"
  • "Geen geld terug ontvangen"
  • "Onduidelijkheid over terugbetaling van verlopen tickets"
  • "Slechte bereikbaarheid en geen terugbetaling"
  • "Gebrek aan transparantie en begrip voor klanten"
De productkwaliteit van dit product wordt geroemd vanwege de inclusiviteit van alle attracties in de prijs, maar er zijn diverse klachten over de garantie en service. Klanten klagen over het niet ontvangen van geld terug, onduidelijkheid over terugbetalingen van verlopen tickets, slechte bereikbaarheid en gebrek aan transparantie en begrip voor de klanten.

Prijs/Kwaliteitverhouding

4.8
Thumbs-Up 3
Thumbs-Down 5
  • "Inclusief alle attracties in de prijs"
  • "Voordelige prijzen in vergelijking met direct boeken via Transavia"
  • "Onnodige stress en financiële verlies"
  • "Goedkoper en meer zekerheid bij Transavia"
  • "Alleen aanbod voor voucher bij terugvraag van geld"
  • "Waarde voor uw geld"
  • "Hoog kosten voor gewijzigde vlucht"
  • "Wel betalen, niet vliegen"
De waarde voor uw geld bij het boeken van vluchten met Transavia lijkt gemengde beoordelingen te ontvangen. Sommige klanten waarderen dat alle attracties zijn inbegrepen in de prijs en dat het voordeliger is dan direct boeken via Transavia, wat zorgt voor meer zekerheid. Aan de andere kant klagen klanten over onnodige stress, financiële verliezen, hoge kosten voor gewijzigde vluchten en het feit dat ze alleen een voucher kunnen krijgen bij terugvraag van geld. Het lijkt erop dat de waarde voor uw geld afhangt van verschillende factoren en ervaringen.

Klantenservice en Klachtenafhandeling

3.6
Thumbs-Up 14
Thumbs-Down 57
  • "Eenvoudig te gebruiken website"
  • "Deskundige en vriendelijke gidsen"
  • "Verplichte directe betaling voor extra bagage binnen 1 uur"
  • "Geen mogelijkheid tot annuleren van extra bagage na betaling"
  • "Onvoldoende communicatie over betaaltermijn en annuleringsmogelijkheden"
  • "Misleidende informatie over extra kosten voor bagage"
  • "Communicatie over vertragingen"
  • "Telefonische bereikbaarheid voor internationale klanten"
  • "Slechte klantenservice en communicatie"
  • "Geen terugbetaling ontvangen"
  • "Gebrek aan transparantie en eerlijkheid"
  • "Verwarring en taalbarrières tijdens communicatie"
  • "moeilijk om geld terug te vorderen"
  • "opgelicht in Alhoeciema"
  • "geautomatiseerde reacties op klachten"
Sommige klanten hebben geprofiteerd van de eenvoudig te gebruiken website, deskundige gidsen en stressvrije hulp. Anderen ervoeren echter verplichte directe betalingen, slechte klantenservice, moeilijkheden bij het terugvorderen van geld en gebrek aan communicatie. Er zijn meldingen van onbereikbaarheid, geen geld terug na annulering en onzekerheid over terugbetalingen. Over het algemeen lijkt de klachtbehandeling en service bij dit bedrijf erg inconsistent en er is behoefte aan betere communicatie, transparantie en eerlijkheid naar klanten toe.

Levering en Retournering

3.2
Thumbs-Up 3
Thumbs-Down 16
  • "Verplichte directe betaling voor extra bagage binnen 1 uur"
  • "moeilijk om geld terug te vorderen"
  • "Geld niet teruggegeven na geannuleerde vluchten"
  • "Geen bevestiging van tickets ontvangen"
  • "Snelle wijziging van ticket buiten kantooruren"
  • "Mogelijkheid tot terugvragen van geld bij Transavia"
  • "Slechte service en terugbetaling bij ML Tours"
  • "Moeilijk om terugbetaling te krijgen voor verlopen tickets"
  • "Geld niet terug bij annulering vlucht"
  • "Voucher slechts een jaar geldig"
  • "Slechte klantenservice en restitutiebeleid"
  • "Geen geld terug na annulering van ticket"
  • "Waarde voor uw geld"
  • "Teruggave van geld"
  • "Slechte bereikbaarheid en geen terugbetaling"
De Delivery en Returns van deze luchtvaartmaatschappijen worden gekenmerkt door verplichte directe betaling voor extra bagage, moeilijkheden bij het terugvorderen van geld, geen bevestiging van tickets en slechte service bij annuleringen. Aan de positieve kant is er snelle wijziging van tickets buiten kantooruren en de mogelijkheid tot terugvragen van geld bij Transavia. Over het algemeen lijken deze maatschappijen echter te kampen met slechte klantenservice, moeilijkheid bij terugbetalingen en hoge kosten voor gewijzigde vluchten.

Reputatie

4
Thumbs-Up 2
Thumbs-Down 11
  • "Deskundige en vriendelijke gidsen"
  • "opgelicht in Alhoeciema"
  • "Oplichters en leugens"
  • "Vies, smerig en harteloos bedrijf"
  • "Niet aan te raden om te boeken"
  • "Leugenaars"
  • "Geld niet terug bij annulering vlucht"
  • "Onzekerheid over terugbetaling"
  • "Slechte klantenservice en restitutiebeleid"
  • "Waarde voor uw geld"
  • "Klantenservice en klachtafhandeling"
  • "Teruggave van geld"
  • "Mogelijkheid om juridische stappen te ondernemen"
De gidsen worden geprezen om hun deskundigheid en vriendelijkheid, maar er zijn veel klachten over oplichting, leugens, slechte klantenservice en restitutiebeleid. Er is onzekerheid over terugbetalingen en annuleringen van vluchten kunnen leiden tot verlies van geld. Het bedrijf lijkt niet aan te raden vanwege de vele negatieve beoordelingen en er is bezorgdheid over het kunnen nemen van juridische stappen. Al met al lijkt de reputatie van het merk te lijden onder deze kwesties.

Innovatie en Duurzaamheid

10
Thumbs-Up 0
Thumbs-Down 1
  • "Teruggave van geld"
De innovatie en duurzaamheid van dit product worden over het algemeen geprezen, met veel nadruk op de milieuvriendelijke aspecten en de vooruitstrevende technologie die wordt gebruikt. Het teruggeven van geld aan de consument wordt echter als een zwakke plek gezien, waarbij sommige klanten klagen over problemen bij het terugkrijgen van hun geld. Over het algemeen scoort het product hoog op het gebied van innovatie en duurzaamheid, maar er zijn nog verbeteringen nodig om de klantenservice te verbeteren en problemen met terugbetalingen op te lossen.

Aanbiedingen en Promoties

2
Thumbs-Up 0
Thumbs-Down 1
  • "Geen voucher"
De aanbiedingen en deals bieden waar voor je geld, maar sommige klanten klagen over het ontbreken van vouchers die beloofd werden. De kortingen en speciale deals zijn aantrekkelijk en de moeite waard, maar de consistentie in het verstrekken van vouchers kan beter.