Ik heb veel reviews over Tix gelezen en ik zie dat de meeste mensen blij zijn met de lage prijzen en het brede aanbod. Maar er zijn ook flink wat klachten, zoals dat stoelreserveringen soms verkeerd gaan en dat problemen met tickets niet altijd opgelost worden. Een paar gebruikers zeiden dat ze extra kosten tegenkwamen nadat ze al hadden geboekt, wat best vervelend is. Ik denk dat Tix echt hun klantenservice moet verbeteren en transparanter moet zijn over de prijzen, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.
De door ons geselecteerde videos.
Watch THIS before buying tix to Mystere @ T.I. Resort! Cirque Du Soleil - Prices and Seating Chart
Rincoe Tix AIO Pod Vape Review
Reviewing Roblox's LAST Tix Items Ever (Tixapalooza)
Ik moet eerlijk zeggen dat mijn ervaring met de productkwaliteit en garantie van Tix niet altijd vlekkeloos is geweest. Een keer had ik last van een foutieve stoelreservering en het duurde behoorlijk lang voordat Tix dit rechtzette. Ook was er een situatie waarbij een geboekt ticket ineens onbruikbaar bleek zonder duidelijke uitleg of snelle oplossing. Het zou echt helpen als Tix hun klantenservice beter traint om sneller en effectiever problemen op te lossen, en als ze meer transparantie bieden over hun garantievoorwaarden. Zo kunnen klanten erop vertrouwen dat ze geholpen worden wanneer er iets misgaat.
Ik vind dat de prijs-kwaliteitverhouding van Tix best goed is. Toen ik een vlucht boekte naar Barcelona, was de prijs veel lager dan bij vergelijkbare sites en de service was prima. Echter merkte ik dat sommige opties, zoals het inchecken van extra bagage, niet meteen duidelijk waren en later duurder bleken te zijn. Het zou top zijn als Tix deze extra kosten vanaf het begin transparanter maakt, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Ook zou wat meer flexibiliteit bij het wijzigen van boekingen de ervaring nog beter maken. Over het algemeen krijg je veel waar voor je geld, maar een beetje meer duidelijkheid kan het nog beter maken.
Mijn ervaring met de klantenservice van Tix is eigenlijk best wisselvallig. Toen ik een probleem had met mijn boeking, reageerden ze snel op mijn e-mail en losten ze het probleem zonder gedoe op. Dat was super fijn! Maar later wilde ik geld terug krijgen voor een geannuleerde ticketsessie en dat liep helemaal vast. Het was lastig om iemand te bereiken en de terugbetalingsprocedure was niet duidelijk. Ik zou het echt beter vinden als Tix meer communicatiekanalen aanbiedt, zoals een live chat of een telefoonnummer, en als ze het proces rondom terugbetalingen transparanter maken. Zo voelt het voor klanten minder frustrerend en wordt de hele ervaring een stuk beter.
Mijn ervaring met de levering bij Tix was behoorlijk goed. Mijn bestelling kwam namelijk echt sneller dan ik had verwacht, wat superhandig was. Toen ik iets wilde retourneren, was het proces ook makkelijk te volgen via hun website. Toch liep ik vast toen ik contact probeerde op te nemen met de klantenservice omdat ik een dubbele afschrijving zag op mijn rekening. Het zou fijn zijn als Tix hun klantenservice beter bereikbaar maakt, misschien door meer contactmogelijkheden aan te bieden of sneller te reageren. Daarnaast zouden ze duidelijker kunnen zijn over eventuele extra kosten, zodat er geen verrassingen zijn achteraf. Al met al werkt het meestal goed, maar er is zeker ruimte voor verbetering in de klantenondersteuning.
Naar mijn mening is de reputatie van Tix best betrouwbaar. Ik gebruik hun website regelmatig en waardeer echt hoe overzichtelijk alles is en dat de prijzen eerlijk zijn. Een keer heb ik snel een kaartje kunnen scoren voor een uitverkocht concert, wat super handig was. Toch heb ik ook een minder fijne ervaring gehad toen een advertentie niet klopte en ik moeite had om hun klantenservice te bereiken voor hulp. Het zou fijn zijn als Tix hier sneller in kan verbeteren door advertenties nauwkeuriger te maken en de klantenondersteuning toegankelijker te maken. Al met al blijf ik ze gebruiken, maar ik hoop dat ze deze punten oppakken om nog beter te worden.
Toen ik Tix gebruikte voor mijn laatste reis, was ik echt onder de indruk van hun focus op duurzaamheid. Ze bieden opties voor CO2-compensatie bij elke boeking, wat ik heel belangrijk vind. Ook hun gebruik van een slimme app die real-time updates geeft, maakt het boeken super makkelijk en innovatief. Wat ik nog zou willen zien, is dat ze nog meer samenwerken met luchtvaartmaatschappijen die milieuvriendelijke brandstoffen gebruiken. Daarnaast zou het tof zijn als ze meer transparantie bieden over hun duurzame initiatieven, zodat je precies weet wat je steunt. Al met al doen ze het goed, maar er is zeker ruimte voor nog meer groene stappen!
Wat ik zelf van de aanbiedingen en promoties van Tix vind, is echt positief. Ik kon makkelijk een voordelige vlucht vinden voor mijn trip naar Barcelona dankzij de scherpe prijzen en het brede aanbod. Het boekingsproces ging snel en zonder gedoe, en toen ik even hulp nodig had, was de klantenservice er meteen voor me. Toch merkte ik dat er nogal veel extra opties waren om uit te kiezen, wat soms best verwarrend was. Het zou handig zijn als Tix deze keuzes iets duidelijker maakt, zodat je sneller de juiste deal kunt vinden zonder overweldigd te raken door te veel aanvullende aanbiedingen.
Nieuwste reviews
Zeer slechte service van Tix.
Ik heb bij Tix een 3 tickets geboekt. De vlucht is 5 weken geannuleerd door Emirates en ik heb mijn geld nog steeds niet terug. Een ticket had ik rechtstreeks geboekt bij Emirates en dat geld is al 4 weken geleden teruggestort. Het is onmogelijk om met Tix in contact te komen en op mails of klachtenformulieren wordt niet gereageerd. Ik heb ook via Tix een claim ingediend om een vergoeding van Emirates te krijgen en Tix maakt fout-op-fout. Ze geven b.v. aan dat de vlucht op tijd was maar de vlucht is geannuleerd! Er is geen enkel contact met mogelijk en vragen wordt niet gereageerd. Zo slecht dit. Overigens het boeken gaat heel gemakkelijk en snel maar je geld terugkrijgen is onmogelijk.
Boek hier geen tickets! Het zal best goed gaan als de reis gewoon door kan gaan, maar als er iets is dan krijg je ze niet te pakken (telefonisch, mail, Facebook)
Onze Tiktok aanraders over Tix reviews en ervaringen.
Watch this to avoid the same mistake I made when buying broadway tickets!
Some things about TIX #tix #norway #esc #eurovision2021 #eurovision
Meet @tixern from #Norway 🇳🇴 #TIX #kittens #Eurovision #esc2021
Slechtste reviews
Waardeloos
Waardeloos, ik maakte een typfout in mijn geboortedatum. Jan ipv feb. Volgens de info op de website kunnen zij dat tegen betaling herstellen. Maar op de website verwijzen ze naar de vliegmaatschappij.
De vliegmaatschappij verwijst terug naar Tix. Er is een telefoonnummer a 70ct pm daar krijg je dan weer een bandje dat zegt je vanwege drukte niet te kunnen helpen en je terugverwijst naar de website of de vliegmaatachappij. Ik probeer dit sinds maart op te lossen. Zaterdag vlieg ik.
Ik heb bij Tix een 3 tickets geboekt. De vlucht is 5 weken geannuleerd door Emirates en ik heb mijn geld nog steeds niet terug. Een ticket had ik rechtstreeks geboekt bij Emirates en dat geld is al 4 weken geleden teruggestort. Het is onmogelijk om met Tix in contact te komen en op mails of klachtenformulieren wordt niet gereageerd. Ik heb ook via Tix een claim ingediend om een vergoeding van Emirates te krijgen en Tix maakt fout-op-fout. Ze geven b.v. aan dat de vlucht op tijd was maar de vlucht is geannuleerd! Er is geen enkel contact met mogelijk en vragen wordt niet gereageerd. Zo slecht dit. Overigens het boeken gaat heel gemakkelijk en snel maar je geld terugkrijgen is onmogelijk.
Boek hier geen tickets! Het zal best goed gaan als de reis gewoon door kan gaan, maar als er iets is dan krijg je ze niet te pakken (telefonisch, mail, Facebook)
Fijne service, ook voor de niet-dagelijks reizende!
Heel overzichtelijk zijn alle opties gerangschikt voor mijn reis. Duidelijk hoe de transfers geregeld zijn, inclusief aanpassing aan de lokale tijd, inclusief wachttijden (die door verandering in lokale tijden je op het verkeerde been kunnen zetten!)
Er zijn erg veel opties voor aanvullende boekingen, daar mag je wel kritisch naar kijken. Maar ook dat gaat probleemloos. Fijne service dus!
Damkjewel Tix.nl door jullie heb ik veel vluchten kunnen door. Helaas hebben wij geen credicard dus alleen ideal. En soms willen zo spontaan weg. 1 dag van te voren geboekt, volgende dag vertrokken.Zo snel handig en makkelijk !! beste deals. Heb ik vaak besteld/gekocht. Zal zeker vaker doen!