Marriott Bonvoy
Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews
Totaal
Marriott Bonvoy
Je volgende reisje plannen kan soms in het begin best stressvol zijn maar zodra alles geboekt en geregeld is, kan dat leiden naar mooie herinneringen op een fantastische bestemming die je nooit zult vergeten. Er zijn veel online websites waar je goedkope verblijf aanbiedingen kunt boeken voor je volgende reisbestemming, maar hoe weet je welke bedrijf je het beste koopervaring gaat aanbieden? Waar gaat je volgende vakantie bestemming zijn?
Wat is Marriott Bonvoy?
Marriott Bonvoy is onderdeel van het bedrijf Marriott waar je je volgende verblijf kunt boeken bij een van de 7000 hotels waarmee het bedrijf een samenwerking mee heeft. Wil je meer te weten komen over wat voor bedrijf ze zijn en wat ze allemaal te bieden hebben? Hoe weet je bijvoorbeeld zeker dat het bedrijf betrouwbaar is? Wat voor voordelen heb je als je lid bent? Door de recensies te lezen weet je zeker wat je kunt verwachten voordat je een reisje boekt naar een van de populaire bestemmingen. Lees op onze review site meer over dit bedrijf.
Over Marriott Bonvoy
Marriott Bonvoy is een hotel loyaliteitsprogramma die in Februari 2019 van start is gegaan en maakt onderdeel van Marriott. Dit hotel loyaliteitsprogramma heeft een ruim assortiment waarmee je als consument gebruik kunt maken van meer dan 7000 hotels en meer dan 35 bekende hotel merken overal ter wereld wanneer je interesse hebt om je verblijf te regelen voor je volgende reisbestemming.
Marriott Bonvoy assortiment
Marriott Bonvoy richt zich op het verkopen van verblijf aanbiedingen aan mensen die verblijf nog moeten regelen voordat ze op reis gaan. Je kunt als consument makkelijk alles vinden op de website omdat je op de website gebruik kunt maken van de filterbak. Je kunt met de filterbak data invullen zoals waar en hoe lang je wilt blijven op je volgende reisbestemming en krijg je meerdere aanbiedingen te zien waaruit je kunt kiezen. Daarnaast, hebben ze een aparte gedeelte “Populaire aanbiedingen” waar je de aanbiedingen die ze nu beschikbaar hebben kunt zien. Je kunt bijvoorbeeld als je ergens in Nederland in een hotel wilt verblijven, 15% korting ontvangen wanneer je 3 nachten verblijft in een hotel. Daarnaast, kun je je gratis aanmelden als lid en profiteren van de exclusieve tarieven en tegelijkertijd punten sparen. Wanneer je een langer verblijf boekt, kun je als lid veel punten sparen. De punten kun je inwisselen voor gratis overnachtingen, vluchten, activiteiten en nog veel meer.
Betaling, verzekering en garanties
Wanneer je een boeking plaatst, kun je gebruik maken van verschillende betaalmethodes tijdens het afrekenproces. Wanneer je je boeking wilt annuleren, kun je dat gemakkelijk online op de website doen of via de Marriott Bonvoy telefoon applicatie. De annuleringsbeleid en annuleringskosten over je reservering zijn te vinden in je bevestigingsmail. Indien je een reservering wilt annuleren maar je hebt betaald met je gespaarde punten, dan krijg je de punten terug. Daarnaast, is het ook mogelijk om je boeking te wijzigen maar dan moet je rekening houden met mogelijke tarief verschillen. Wanneer je lid bent van het loyaliteitsprogramma, hebben de gespaarde punten een vervaldatum. Je lidmaatschap wordt gedeactiveerd wanneer je je account voor 24 maanden niet meer gebruikt.
Contact
Voor vragen, opmerkingen en klachten kun je terecht naar de “Customer Care” gedeelte van de website. Daar kun je op basis van onderwerp of trefwoord de antwoord op je vraag vinden. Alle contactgegevens staan aangegeven op de website. Je kunt op verschillende manieren contact opnemen of informatie achterhalen met het bedrijf. Je kunt gebruik maken van het telefoonnummer of een van hun social media kanalen. Het bedrijf is te bereiken via Facebook, Facebook messenger, Instagram en Twitter.
Beoordelingen en ervaringen met Marriott
Heb je recent een boeking geplaatst bij Subspace? Laat andere consumenten dan over je ervaringen weten met het bedrijf door een review achter te laten. Reviews kunnen zowel consumenten als bedrijven op veel manieren helpen. Het kan bijvoorbeeld de geloofwaardigheid van het bedrijf vergroten en de consument laten weten dat hij niet wordt opgelicht. Was alles naar wens geweest? Hoe was het boekingsproces gegaan? Deel dan je ervaring met andere klanten.