La Porta Vacanze: De Waarheid Achter de Klantreviews: Positief of Teleurstellend?
Mijn indruk van La Porta Vacanze
Ik vind het gemengd bij La Porta Vacanze. Veel reviews zijn best positief over hun mooie assortiment, maar er zijn ook flink wat klachten. Zo las ik een klant die zei dat de afwerking van hun nieuwe badkamertoestel niet zo strak was als beloofd, en dat het lastig was om contact te krijgen met de klantenservice. Ook horen we vaak dat leveringen veel later komen dan verwacht, wat natuurlijk niet handig is als je een deadline hebt voor je verbouwing. Volgens mij zou La Porta Vacanze echt moeten investeren in betere kwaliteitscontroles en zorgen dat hun klantenservice sneller en efficiënter reageert. Dat zou het vertrouwen van klanten zeker een boost geven.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Goede Service
Na slechte ervaring van Pallen naar Porta gegaan. Aldaar heel goed geholpen door mevr. Muller-Sonntag. Ik raad deze winkel dan ook gaarne aan, want de service is goed. Ik heb dan ook alles bij jullie gekocht voor badkamer en wc. Met vriendelijk groet, Josi Donners, Nederland
Wat begon als een zeer fijne service…
Wat begon als een zeer fijne service met betrekking tot uitzoeken van de keuken is het 9 maanden later een verschrikking . Keuken zou 8 februari geplaatst worden . Nou we kregen een keuken zonder blad . 27. März kwam eindelijk nieuwe blad 7 weken geen keuken kunnen gebruiken Ook nog allemaal fouten in de keuken Krassen op keuken , deuk in afzuigkap Plint hadden ze meegenomen dus gat aan onderkant keuken . Bovenkastjes niet tot bovenaan dichtgemaakt zoals was besproken . Meerdere malen naar Porta gereden voor gesprek met de baas H. S en verkoper W.R . Alles xou goedkomen en zelfs zouden we een schadevergoeding bespreken . Nu 3 juli er is nog niks verandert Tig mails verder naar baas keukenafdeling , verkoper en zelfs klantenservice , maar geen antwoorden , we worden gewoon genegeerd . Vandaag wederom mail gestuurd met laatste verzoek om alles in orde te maken en ons vandaag of morgen iets te laten horen anders moeten wij verdere stappen ondernemen .
Ik wil nog even reageren op de vorige…
Ik wil nog even reageren op de vorige review, vorige week heb ik een E-mail gestuurd met foto’s van mijn probleem van de keukendeurtjes naar de klanten service. Vandaag krijg ik een brief van porta waarin ze vragen of ik foto’s wil maken van het probleem. Wat een amateuristische vertoning alweer van Porta. Jullie verdienen nog niet 1 ster.
Onze Tiktok aanraders over La Porta Vacanze.
O melhor spaghetti bolognese em Braga?? 🤩 O restaurante @laportabraga leva-nos até Itália numa imersão completa, desde a simpatia das pessoas, o uso da língua italiana, a rádio italiana de fundo e toda a decoração! Ainda melhores são os pratos que são elaborados com verdadeiros segredos da cozinha italiana. Este spaghetti bolognese estava DELICIOSO! 🤤 A pasta al dente, a carne e o molho bem temperados e o segredo do molho 🤫 contribuem para uma explosão de sabores na boca. A repetir! 🍝🌟
Ah ecco perché! #viaggiarelowcost #viaggi #viaggiare #travel
Esta autora tornou-se na minha autora favorita de thrillers de sempre!! Tudo o que ela escrever, eu vou querer ler!! 🙈 Gostei bastante deste livro!! Ficamos mesmo colados e viciados na história! Alguém já o leu? O que acharam? 😃 Acabei por dar um rating de 4⭐️ a este livrinho, ou seja, recomendo muito!!! Obrigada, uma vez mais, à
Slechtste reviews
Wat begon als een zeer fijne service…
Wat begon als een zeer fijne service met betrekking tot uitzoeken van de keuken is het 9 maanden later een verschrikking . Keuken zou 8 februari geplaatst worden . Nou we kregen een keuken zonder blad . 27. März kwam eindelijk nieuwe blad 7 weken geen keuken kunnen gebruiken Ook nog allemaal fouten in de keuken Krassen op keuken , deuk in afzuigkap Plint hadden ze meegenomen dus gat aan onderkant keuken . Bovenkastjes niet tot bovenaan dichtgemaakt zoals was besproken . Meerdere malen naar Porta gereden voor gesprek met de baas H. S en verkoper W.R . Alles xou goedkomen en zelfs zouden we een schadevergoeding bespreken . Nu 3 juli er is nog niks verandert Tig mails verder naar baas keukenafdeling , verkoper en zelfs klantenservice , maar geen antwoorden , we worden gewoon genegeerd . Vandaag wederom mail gestuurd met laatste verzoek om alles in orde te maken en ons vandaag of morgen iets te laten horen anders moeten wij verdere stappen ondernemen .
Ik wil nog even reageren op de vorige…
Ik wil nog even reageren op de vorige review, vorige week heb ik een E-mail gestuurd met foto’s van mijn probleem van de keukendeurtjes naar de klanten service. Vandaag krijg ik een brief van porta waarin ze vragen of ik foto’s wil maken van het probleem. Wat een amateuristische vertoning alweer van Porta. Jullie verdienen nog niet 1 ster.
Waardeloze service,in december bed…
Waardeloze service,in december bed gekocht 23febr geleverd lukt niet om naar boven te dragen volgende dag zouden we gebeld worden voor oplossing . Geen reactie inmiddels maand verder zelf al 4keert gebeld laatste gesprek werd mail gestuurd we werden benaderd na week nog geen reactie steeds ander verhaal al 4keer mail gestuurd geen reactie zoiets heb nog nooit meegemaakt wat een waardeloze bedoeling. Dochter slaapt al maand op de vloer hadden ze geen boodschap aan!
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Goede Service
Na slechte ervaring van Pallen naar Porta gegaan. Aldaar heel goed geholpen door mevr. Muller-Sonntag. Ik raad deze winkel dan ook gaarne aan, want de service is goed. Ik heb dan ook alles bij jullie gekocht voor badkamer en wc. Met vriendelijk groet, Josi Donners, Nederland
Wat begon als een zeer fijne service…
Wat begon als een zeer fijne service met betrekking tot uitzoeken van de keuken is het 9 maanden later een verschrikking . Keuken zou 8 februari geplaatst worden . Nou we kregen een keuken zonder blad . 27. März kwam eindelijk nieuwe blad 7 weken geen keuken kunnen gebruiken Ook nog allemaal fouten in de keuken Krassen op keuken , deuk in afzuigkap Plint hadden ze meegenomen dus gat aan onderkant keuken . Bovenkastjes niet tot bovenaan dichtgemaakt zoals was besproken . Meerdere malen naar Porta gereden voor gesprek met de baas H. S en verkoper W.R . Alles xou goedkomen en zelfs zouden we een schadevergoeding bespreken . Nu 3 juli er is nog niks verandert Tig mails verder naar baas keukenafdeling , verkoper en zelfs klantenservice , maar geen antwoorden , we worden gewoon genegeerd . Vandaag wederom mail gestuurd met laatste verzoek om alles in orde te maken en ons vandaag of morgen iets te laten horen anders moeten wij verdere stappen ondernemen .
Ik wil nog even reageren op de vorige…
Ik wil nog even reageren op de vorige review, vorige week heb ik een E-mail gestuurd met foto’s van mijn probleem van de keukendeurtjes naar de klanten service. Vandaag krijg ik een brief van porta waarin ze vragen of ik foto’s wil maken van het probleem. Wat een amateuristische vertoning alweer van Porta. Jullie verdienen nog niet 1 ster.