![]()
KLM: Altijd Comfortabel, Maar Zijn de Prijzen Te Hoog? Ontdek de Passagiersreviews!
Mijn indruk van KLM
Ik vind dat KLM echt goed is in het laten voelen van passagiers, het personeel is altijd super vriendelijk en de stoelen zijn comfortabel. Zelf heb ik vaak ontspannen gevlogen met KLM en voelde ik me gewaardeerd. Maar ik heb ook gelezen dat sommige mensen klagen over hoge prijzen en dat het soms lastig is om duidelijke informatie te krijgen bij bijvoorbeeld vertragingen. Het zou volgens mij top zijn als KLM transparanter is met updates en misschien wat flexibeler kan zijn in hun tarieven. Zo zouden ze nog meer tevreden klanten kunnen hebben.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Oplichting met handbagage
Boekte retourvlucht Athene met 6kg handbagage. Eerst bij inchecken bleek dat handbagage niet mee mocht in cabine. Moest uur eerder naar Schiphol om handbagage af te geven. In Athene uur bij de band staan wachten op handbagage. Terugreis uur in de rij gestaan om handbagage verplicht af te geven en half uur bij de band op Schiphol om handbagage terug te krijgen. Een ster is eigenlijk nog te veel. KLM weigert te melden waarom handbagage niet mee mocht in de cabine.
Het wordt echt steeds slechter met dit…
Het wordt echt steeds slechter met dit bedrijf. Een aantal onaardige sterwardessen die je handbagage willen wegnemen terwijl het al in de berging ligt. ook een stoelupgrade genomen, niet gekregen, 7x met klm gebeld, niemand weet hoe het moet. Het is maar €60......... Papieren verscheurd, nooit meer vliegen met KLM!
Vandaag ochtend vlucht KLM Amsterdam…
Vandaag ochtend vlucht KLM Amsterdam Boekarest 9.35 uur. Dat kon niet beter worden mijn dag. Eerst heb ik online niet onze stoelen kunnen meer rezerweren, dan was de tijd om in vliegtuig te stappen en wij hadden verschillende stoelnummers veer weg van elkaar de medewerker verteld dat we niet zo kunnen. Zij had onz een nieuwe plek gegeven met geluk naast elkaar. We waren zo blij.Ik een mijn man hebben een goede vlucht gehad. Tijdens de vlucht eten en veel drinken gehaad(iedereen) mijn man vroeg de stuwardeze of ze altijd zo goed feest is wegens goed bedienen. En ze zei dat er altijd feest is bij KLM. Toe we gingengen landen hebben wij een kleijne attentie James de crew KLM met een mooie brief bij namens hun. Heel lief. Dank je wel. Zal niet vergeten. LM Gharsi en R Gharsi 02-06-2024
Onze Tiktok aanraders over KLM.
I actually really liked flying with KLM simply down to the amount of luggage i could bring as w Ryan Air i have to pay for the mini suitcase 😭 I also like the snack edition
KLM airplane food review ✈️ #airplane #food #review #klm #airline
This is all the food available on a KLM Business Class flight🇳🇱 First of all, my vegan pre-ordered meal was terrible😂 In terms of the regular meals, I’ll let the footage speak for itself😬 Does KLM food live up to the standards of business class in your opinion?
Slechtste reviews
Oplichting met handbagage
Boekte retourvlucht Athene met 6kg handbagage. Eerst bij inchecken bleek dat handbagage niet mee mocht in cabine. Moest uur eerder naar Schiphol om handbagage af te geven. In Athene uur bij de band staan wachten op handbagage. Terugreis uur in de rij gestaan om handbagage verplicht af te geven en half uur bij de band op Schiphol om handbagage terug te krijgen. Een ster is eigenlijk nog te veel. KLM weigert te melden waarom handbagage niet mee mocht in de cabine.
Het wordt echt steeds slechter met dit…
Het wordt echt steeds slechter met dit bedrijf. Een aantal onaardige sterwardessen die je handbagage willen wegnemen terwijl het al in de berging ligt. ook een stoelupgrade genomen, niet gekregen, 7x met klm gebeld, niemand weet hoe het moet. Het is maar €60......... Papieren verscheurd, nooit meer vliegen met KLM!
Misleiding, Geen handbagage terwijl bleek wel ruimte.
We hadden voor ons gezin met twee kleine kinderen een vlucht via Parijs naar Florida met KLM geboekt. Wegens een korte overstap in Parijs en 's avonds laat aankomen wilde we niet op bagage wachten. Dus gekozen om alleen handbagage conform de maten en gewicht op de ticket mee te nemen en terplekke te wassen. In Schiphol werd door KLM medewerker eerst gezegd dat indien we handbagage niet wilde inchecken, konden we zonder reizen. Daarna werd geweigerd om ons te laten boarden indien we handbagage niet wilde inleveren. Op hun website staat dat handbagage inleveren een verzoek is. Andere passagiers mochten wel handbagage mee nemen. Op onze protesten werd gezegd dat die 1 rol koffer had met hun twee terwijl wij 1 per persoon hadden. In de vliegtuig bleek dat de helft van de bagagebakken leeg waten en niemand een tas onder de stoel hadden. Na klagen via website werd geschreven dat we beeijzen moesten inleveren. Na vraag over welke bewijs wilden de medewerker niet beantwoorden. Op dit manier is het niet mogelijk voor klanten om hun recht te halen waarvoor ze een overeenkomst met KLM aangaan.
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Begeleiding met begeleiding
Voor deze trip naar RIU Jambo werd de vlucht uitgevoerd met KLM. Vanaf begin tot eind complimenten aan de complete bemanning van vlucht KL515 14 april 2024 van Amsterdam-Zanzibar. Indicatie met begeleiding en assistentie moest worden omgezet van TUI naar KLM en ook bij KLM begrijpt men wat iemand nodig heeft aan assistentie en begeleiding. KLM personeel: jullie zijn toppers!!👌 Hopelijk op de terugvlucht 21 april 2024 weer dezelfde ervaring!👌
Fijne maatschappij met top service
Fijne maatschappij met veel oog voor de reizigers en proberen je veel comfort te geven. Eén keer door vliegtuigwijzigimg niet de stoelen gekregen die we geboekt hadden, cabinepersoneel heeft nog heel veel geschoven zodat iedereen zoveel mogelijk bij elkaar kon zitten. Was bij ons niet helemaal het geval dus netjes na een week het geld teruggekregen.
Vandaag ochtend vlucht KLM Amsterdam…
Vandaag ochtend vlucht KLM Amsterdam Boekarest 9.35 uur. Dat kon niet beter worden mijn dag. Eerst heb ik online niet onze stoelen kunnen meer rezerweren, dan was de tijd om in vliegtuig te stappen en wij hadden verschillende stoelnummers veer weg van elkaar de medewerker verteld dat we niet zo kunnen. Zij had onz een nieuwe plek gegeven met geluk naast elkaar. We waren zo blij.Ik een mijn man hebben een goede vlucht gehad. Tijdens de vlucht eten en veel drinken gehaad(iedereen) mijn man vroeg de stuwardeze of ze altijd zo goed feest is wegens goed bedienen. En ze zei dat er altijd feest is bij KLM. Toe we gingengen landen hebben wij een kleijne attentie James de crew KLM met een mooie brief bij namens hun. Heel lief. Dank je wel. Zal niet vergeten. LM Gharsi en R Gharsi 02-06-2024