Ik heb zelf gemerkt dat de reviews van Topshoe best wisselvallig zijn. Veel mensen zijn superblij met de kwaliteit en vinden het fijn dat je geen retourkosten betaalt, wat ik ook erg handig vind. Maar er zijn ook klachten over de voorraadinformatie die soms niet klopt. Een keer bestelde ik een paar die zogenaamd op voorraad waren, maar die kwamen uiteindelijk niet binnen. Dat was natuurlijk heel vervelend. Daarnaast hoor je soms dat de klantenservice niet altijd even snel reageert. Ik zou Topshoe echt kunnen verbeteren door de voorraadbeheer beter op orde te houden en de klantenservice wat responsiever te maken. Ook zou ik graag meer zien op het gebied van duurzaamheid, want daar wordt tegenwoordig veel waarde aan gehecht.
De door ons geselecteerde videos.
Shoes From Different Countries | Shoes Brands By Countries
Italian Handmade Suede Velcro High Boots
Skechers shoe unboxing | my new shoes | ULTRA GO MAX CUSHIONING | #skechers
Ik ben echt onder de indruk van de kwaliteit van de schoenen van Topshoe. Ze zitten comfortabel en de afwerking is top; je ziet meteen dat er aandacht aan elk detail is besteed. Een keer had ik een klein defect na een paar maanden, maar de garantie werkte perfect. Ze reageerden snel en repareerden het zonder gedoe. Een verbeterpunt zou zijn dat de website wat duidelijker kan zijn over de beschikbare voorraad, want ik had eerst twijfels of mijn maat nog wel beschikbaar was. Al met al ben ik heel tevreden en kom zeker terug!
Ik vind dat de prijs-kwaliteitverhouding bij Topshoe echt in balans is. Ik heb bijvoorbeeld de regenlaarzen voor mijn dochter gekocht; ze zijn niet alleen betaalbaar, maar ook super stevig en vrolijk van kleur, precies wat ik zocht. Een keer heb ik een paar schoenen besteld die na een paar weken alweer wat slijtage vertoonden, dus dat was een beetje tegenvallend. Het zou fijn zijn als Topshoe wat meer aandacht besteedt aan de duurzaamheid van sommige modellen. Daarnaast waardeer ik het dat er geen retourkosten zijn, dat maakt winkelen een stuk makkelijker. Misschien kunnen ze nog eens kijken naar hun verzendopties, want soms duurde het iets langer dan verwacht. Over het algemeen ben ik echter tevreden met wat ik krijg voor mijn geld bij Topshoe.
Ik vond de klantenservice van Topshoe over het algemeen aardig en behulpzaam. Toen ik een verkeerde maat ontving, reageerden ze snel en boden ze direct een oplossing aan. Echter, het duurde wat langer dan verwacht voordat ik een reactie kreeg op een e-mail over een retourzending. Het zou fijn zijn als ze hun responstijd kunnen verbeteren, vooral omdat het soms frustrerend is om te wachten. Daarnaast merkte ik dat de terugbetaling niet altijd klopte, wat verwarrend kan zijn. Een duidelijker en consistenter terugbetalingsproces zou echt een pluspunt zijn. Al met al is de klachtenafhandeling redelijk goed, maar met wat kleine aanpassingen kunnen ze het nog klantvriendelijker maken.
Ik moet zeggen dat ik best tevreden ben over de levering en retournering bij Topshoe. Mijn bestelling kwam altijd supersnel binnen, wat ik erg fijn vind. Toen ik een paar schoenen niet beviel, was het ook echt makkelijk om ze terug te sturen via hun simpele retourformulier. Maar er was ook één keer een minder leuke ervaring: ik kreeg per ongeluk gedragen schoenen terug in plaats van nieuwe. Dat was behoorlijk vervelend! Daarnaast duurde de terugbetaling toen iets langer dan beloofd. Ik zou graag zien dat Topshoe beter controleert voordat ze producten versturen en de communicatie rondom retourzendingen en terugbetalingen wat duidelijker maakt. Over het algemeen is het een betrouwbare webwinkel, maar met wat verbeteringen op die punten zou het nog beter kunnen.
Ik heb echt gemengde gevoelens over Topshoe's reputatie. Toen ik voor het eerst iets bij hen kocht, duurde het veel langer dan beloofd voordat mijn bestelling arriveerde, en de klantenservice reageerde pas na meerdere pogingen van mijn kant. Dat frustreerde me behoorlijk. Een keer bleek dat een partnerwebshop waar zij mee werkten malafide was, wat mijn vertrouwen helemaal heeft geschaad. Ik zou Topshoe aanraden om zich aan te sluiten bij betrouwbare organisaties zoals Thuiswinkel.org om hun betrouwbaarheid te tonen. Daarnaast zou ik willen zien dat ze transparanter zijn over prijsverhogingen en ervoor zorgen dat alle partners legitiem zijn. Een betere communicatie en snellere respons van de klantenservice zouden ook enorm helpen om de reputatie te verbeteren en klanten tevreden te houden.
Ik vind dat Topshoe echt vooruit denkt als het gaat om innovatie. Hun nieuwste modellen met slimme technologieën en unieke designs vallen me op elke keer weer. Toen ik hun schoenen kocht, merkte ik meteen hoe comfortabel en modern ze waren. Maar als het op duurzaamheid aankomt, kan er nog wel wat beter. Mijn paar schoenen begon al na een paar maanden tekenen van slijtage, wat jammer is. Het zou super zijn als Topshoe materialen gebruikt die langer meegaan en beter voor het milieu zijn. Al met al ben ik enthousiast over hun innovatieve ideeën en hoop ik dat ze ook meer aandacht besteden aan de duurzaamheid van hun producten.
In mijn ervaring zijn de aanbiedingen van Topshoe echt top. Ik heb bijvoorbeeld laatst een paar sneakers gescoord met 20% korting tijdens hun uitverkoop, wat ik super handig vond. Het zou nog beter zijn als ze iets vaker nieuwe kortingen aanbieden of loyaliteitskortingen voor vaste klanten. Soms merk je dat de goede deals snel verdwijnen, dus een beetje meer consistentie zou fijn zijn. Over het algemeen ben ik blij met de prijzen en de variatie aan aanbiedingen die ze hebben.
Nieuwste reviews
Niet kopen hier
Niet kopen hier. Telefonisch onbereikbaar en mail wordt niet op gereageerd. Wel aangesloten bij thuiswinkel.org. Via hen ben ik nu mijn geld aan het terug claimen.
Wij hebben op vrijdag 19 April 2024 damesschoenen besteld en betaalt en op Zaterdag 20 April kregen wij een E-mail met de mededeling dat de bestelde schoenen niet leverbaar waren en dat ons geld teruggestort zou worden binnen 3 werkdagen.
En op Maandag 22 April stond het geld op onze bank.
Dat is pas een afspraak nakomen en bij de volgende bestelling gaan wij weer naar TOP Schoe.
Hartelijk dank.
Jan en Margriet.
Oplichters!!!
Heb schoenen besteld zogezegd op de site van V&D maar ontving gedragen schoenen (dit was te zien aan de zool en de veters waren nog gestrikt) met een pakbon van to be dressed.
Heb letterlijk 30 min nadat ik het pakket ontvangen had foto's getrokken van de schoenen en een mail gestuurd naar to be dressed.
Hun antwoord was dat ze het zouden navragen aan hun partner (topshoe) die de schoenen hebben opgestuurd.
Topshoe heeft gezegd dat ze 1000% zeker weten dat ze nieuwe schoenen hebben opgestuurd. Kortom ik kon de schoenen retourneren maar na alle revieuws over deze 2 malafide websites te hebben gelezen, heb ik eieren voor mijn geld gekozen en de schoenen gehouden kon het risico niet nemen om geen geld terug te krijgen.
En let op dus ook niks bestellen op de site van V&D want daar had ik oorspronkelijk besteld.
Het zijn oplichters die in hun mails zelfs alleen met voornaam ondertekenen geen achternaam niks.
SAPATOS. Top 5 most comfy shoes on duty (in my opinion of course) #duty
Last shoe has wayy too much..⁉️😳 @dopesneakers.vip ##aura
Whoch shoe would you buy in 2024? 🤔 #streetwear #streetwearinspo
Slechtste reviews
Niet kopen hier
Niet kopen hier. Telefonisch onbereikbaar en mail wordt niet op gereageerd. Wel aangesloten bij thuiswinkel.org. Via hen ben ik nu mijn geld aan het terug claimen.
Vorige week schoenen besteld maar nog steeds niet geleverd. Gebeld en kreeg een kul verhaal te horen dat de betaling niet ontvangen was, terwijl ik wel in de online omgeving van Topshoe zelf een factuur heb gekregen en de bestelling verwerkt is. Ze gingen het nu terugbetalen terwijl ze niets ontvangen hadden. Waardeloze ervaring.
Oplichters!!!
Heb schoenen besteld zogezegd op de site van V&D maar ontving gedragen schoenen (dit was te zien aan de zool en de veters waren nog gestrikt) met een pakbon van to be dressed.
Heb letterlijk 30 min nadat ik het pakket ontvangen had foto's getrokken van de schoenen en een mail gestuurd naar to be dressed.
Hun antwoord was dat ze het zouden navragen aan hun partner (topshoe) die de schoenen hebben opgestuurd.
Topshoe heeft gezegd dat ze 1000% zeker weten dat ze nieuwe schoenen hebben opgestuurd. Kortom ik kon de schoenen retourneren maar na alle revieuws over deze 2 malafide websites te hebben gelezen, heb ik eieren voor mijn geld gekozen en de schoenen gehouden kon het risico niet nemen om geen geld terug te krijgen.
En let op dus ook niks bestellen op de site van V&D want daar had ik oorspronkelijk besteld.
Het zijn oplichters die in hun mails zelfs alleen met voornaam ondertekenen geen achternaam niks.
Kort geleden 2 keren bij topshoe.nl biker boots voor mijn dochter besteld, met achteraf betaling.
1 van de 2 paar moeten terugsturen.
(uitproberen van 2 verschillende wijdtematen)
Proces verliep netjes en vlot.
Kort daarna nog 1 paar biker boots voor de verminderde prijs gekocht, netjes gekregen.
Beide keren heel tevreden over de service en nieuwstaat van de boots!
Wij hebben op vrijdag 19 April 2024 damesschoenen besteld en betaalt en op Zaterdag 20 April kregen wij een E-mail met de mededeling dat de bestelde schoenen niet leverbaar waren en dat ons geld teruggestort zou worden binnen 3 werkdagen.
En op Maandag 22 April stond het geld op onze bank.
Dat is pas een afspraak nakomen en bij de volgende bestelling gaan wij weer naar TOP Schoe.
Hartelijk dank.
Jan en Margriet.