Mijn indruk van Stella

In mijn ervaring met Stella vond ik de fietsen echt van hoge kwaliteit en het advies tijdens het aankoopproces was super handig. Ik hoorde echter ook dat sommige klanten last hebben gehad van accu-problemen en onduidelijke garantievoorwaarden. Het zou volgens mij top zijn als Stella hier meer duidelijkheid over kan geven en sneller reageert bij reparaties. Ook merkten een paar mensen dat de communicatie met de klantenservice soms verwarrend was, dus een consistente aanpak zou echt helpen. Al met al ben ik blij met mijn Stella-fiets, vooral vanwege de duurzaamheid en het innovatieve ontwerp.

De door ons geselecteerde videos.


Stella Artois beer review
STELLA ARTOIS Beer Review!
The Best Budget 4 Season Tent Ever Made! - OneTigris Stella Review

Nieuwste reviews

Snel geholpen

Snel geholpen. Heb kunnen wachten onder genot van een kopje koffie

p
patricia borgstein 5 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Een livorno superior mds gekocht waren…

Een livorno superior mds gekocht waren wat problemen met de versnelling. We konden de fiets weer omruilen voor een andere fiets en een livorno MDBAL-SI gekocht. Dit is netjes opgelost door Stella fietsen,super .

W
Willem 5 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Een fiets die bij mij past

De fiets wordt voor de deur afgeleverd, ook de beurt kan aan huis gedaan worden wat ik als zeer positief heb ervaren.

C
Corrine Houtman 5 maanden geleden
8
Totaal
Zou hier weer kopen?

Onze Tiktok aanraders over Stella.


Who are you choosing out of the family?! @Mellanie Monroe @Jay Wit

The best dessert shop in Hanoi Old Quarter #vntraveladvisory

Mega Grand World Discovery 🤗❤️😘 #vntraveladvisory

Slechtste reviews

4 jaar geleden een Stellafiets gekocht…

4 jaar geleden een Stellafiets gekocht die met veel enthousiasme werd aanbevolen. De service erna is drama. Verschillende keren afspraak gemaakt dat ze niet op komen dagen, voor niks naar filiaal gereden afspraken niet na komen en loze beloftes doen. Keer op keer met hen in discussie maar de medewerkers verschuilen zich achter de regels, directie, vinden het allemaal zeer vervelend voor me maar kunnen er niets aan doen. Fiets op zich niks mis mee maar geen enkele reguliere fietsenmaker brand z'n vingers aan het onderhoud. Zeer teleurgesteld in Stella bedrijf maar ook daar geeft het bedrijf niets om.

A
Anita Van Vliet 5 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Slechte service

Ik heb onlangs een outlet fiets gekocht bij Stella, waarbij mij in eerste instantie drie jaar garantie werd beloofd. Echter, tijdens een reparatie afspraak werd mij verteld dat er op outlet fietsen slechts één jaar garantie zit. Mijn factuur vermeldde vervolgens twee jaar garantie. Na enige discussie en het aanleveren van mijn factuur bevestigde de klantenservice uiteindelijk dat er inderdaad twee jaar garantie op mijn fiets zit. Desondanks werd mij verteld dat het defecte onderdeel niet onder de garantie valt. Ik ben zeer teleurgesteld in de informatie en de service van Stella, die niet alleen verwarring zaait. Maar ook valse informatie verstrekt in de winkel.

S
Stan Harskamp 5 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Niet meedenkende klantenservice en lange wachttijden

De proefrit en uiteindelijke koop bij Stella verliep gesmeerd. Echter is mijn nog geen jaar oude e-bike eergisteren vernield en de middenmotor is eruit gesloopt. Vanzelfsprekend baal ik hier enorm van. Omdat ik nu geen vervoersmiddel meer heb, maar ook omdat ik juist altijd zo zuinig was op mijn mooie fiets (altijd twee sloten erom, batterij eraf etc). Ik hoopte dus op een beetje compassie van Stella, maar helaas. Wat ging er mis? - De eerste medewerkster die ik aan de telefoon had gaf aan dat mijn fiets aan huis gemaakt kan worden (voorrijkosten wel voor mijn rekening), aangezien ik nergens heen kan met een kapotte fiets, waarvan de remmen ook nog eens zijn geblokkeerd. De uiteindelijke casebehandelaar zei echter dat ik definitief zelf de fiets moet komen brengen. Ik gaf aan dat ik de fiets moeilijk 2 kilometer naar het dichtstbijzijnde treinstation kan tillen. 'Dan moet je een busje huren', kreeg ik als antwoord. - Er moet eerst een schaderapport gemaakt worden. De eerstvolgende mogelijkheid is pas over 3 weken. Daarna duurt het vermoedelijk nog 7-8 weken voor überhaupt een reparatie ingepland kan worden. Ik snap dat Stella ook afhankelijk is van derde partijen, maar: - Een leenfiets zou mij een logische coulance lijken. Stella adverteert namelijk met de mogelijkheid voor leenfietsen. Beide medewerksters die ik sprak wisten hier echter niks vanaf. Het blijkt totaal onmogelijk om een fiets te lenen. TL;DR: vernielde fiets laten repareren gaat ruim 2 maanden duren, zonder mogelijkheid voor een leenfiets. Bovendien moet ik de fiets dan zelf naar een servicecentrum brengen, een fiets die niet eens kan rijden door geblokkeerde remmen.

K
Kyra Hanekamp 5 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Beste reviews

Niks op aan te merken

Ik heb nu ruim 3 jaar een stella. Niks op aan te merken. In goes prima service, vriendelijk personeel. Contact gaat indien nodig altijd soepel en vlot👌

I
Ilja De groot 5 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Alles is goed geregeld van de proefrit…

Alles is goed geregeld van de proefrit tot de aankoop

P
Peter Dalhuisen 5 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

monteur keek vooraf naar de fiets

monteur keek vooraf naar de fiets, kon daarop een redelijke inschatting geven over de mogelijke kosten

r
rene visscher 5 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Schrijf zelf een review