In mijn ervaring met Stella vond ik de fietsen echt van hoge kwaliteit en het advies tijdens het aankoopproces was super handig. Ik hoorde echter ook dat sommige klanten last hebben gehad van accu-problemen en onduidelijke garantievoorwaarden. Het zou volgens mij top zijn als Stella hier meer duidelijkheid over kan geven en sneller reageert bij reparaties. Ook merkten een paar mensen dat de communicatie met de klantenservice soms verwarrend was, dus een consistente aanpak zou echt helpen. Al met al ben ik blij met mijn Stella-fiets, vooral vanwege de duurzaamheid en het innovatieve ontwerp.
De door ons geselecteerde videos.
Stella Artois beer review
STELLA ARTOIS Beer Review!
The Best Budget 4 Season Tent Ever Made! - OneTigris Stella Review
Ik ben over het algemeen tevreden met mijn Stella fiets. De kwaliteit voelt solide aan en toen ik hem kocht, kreeg ik echt goed advies bij de afstelling, wat het fietsen een stuk fijner maakte. Echter, na een jaar merkte ik dat de accu minder goed hield dan verwacht en de trapondersteuning soms hapte. Ook vond ik de garantievoorwaarden na een upgrade nogal onduidelijk, wat het lastig maakte toen ik extra accessoires wilde toevoegen. Een verbeterpunt zou zijn om de garantie transparanter te maken en de duurzaamheid van onderdelen zoals lagers te verbeteren, zodat je fiets nog langer meegaat zonder extra kosten. Al met al biedt Stella goede kwaliteit, maar er is zeker ruimte voor verbetering op het gebied van garantie en lange termijn betrouwbaarheid.
Ik vond de prijs-kwaliteitverhouding bij Stella behoorlijk goed. Ik heb een stadsfiets gekocht die stevig in elkaar zit en tot nu toe geen enkel probleem heeft gehad, zelfs al gebruik ik hem dagelijks. Het was iets duurder dan mijn vorige fiets, maar de extra kosten voor de accu waren het zeker waard omdat de batterij lang meegaat en makkelijk op te laden is. Wel had het handig gevonden als de bezorgkosten duidelijker waren tijdens het bestellen, vooral omdat ik meerdere fietsen tegelijk heb laten leveren. Misschien kan Stella hier transparanter mee omgaan zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Over het algemeen ben ik super tevreden met wat ik krijg voor mijn geld!
Ik vind dat de klantenservice van Stella soms best wel frustrerend kan zijn. Een keer probeerde ik meerdere keren contact op te nemen over een vertraging in mijn levering, maar kreeg nauwelijks antwoord. Het zou echt helpen als ze een betere bereikbaarheidsdienst hadden, bijvoorbeeld door een live chat optie toe te voegen. Aan de andere kant, toen ik uiteindelijk met een probleem in contact kwam, waren de medewerkers echt vriendelijk en behulpzaam. De monteurs waren ook top, altijd op tijd en super aardig. Dus hoewel de communicatie beter kan, is de daadwerkelijke service solid.
Ik heb gemengde ervaringen gehad met de levering en retournering bij Stella. De keer dat ik bestelde, was de levering echt snel en de bezorger was super vriendelijk, wat ik erg waardeer. Maar toen ik een product wilde terugsturen, liep het wat vast. De communicatie hierover was niet duidelijk en ik moest meerdere keer bellen om alles geregeld te krijgen. Het zou echt helpen als Stella de retourprocedure eenvoudiger maakt, bijvoorbeeld door duidelijke instructies op de website te zetten of een online formulier aan te bieden. Zo wordt het voor klanten veel makkelijker en voorkom je verwarring. Over het algemeen ben ik tevreden, maar er is zeker ruimte voor verbetering in hoe ze omgaan met retourneringen.
Ik vind de reputatie van Stella best wisselvallig. Toen ik laatst een fiets bij hen kocht, was het personeel supervriendelijk en hielp me eerst goed uit. Maar daarna kreeg ik wat verwarring over een kortingsactie die niet helemaal duidelijk was. Het voelde een beetje misleidend, weet je wel? Ook hoorde ik van een vriend dat zijn fiets sneller kapotging dan verwacht, wat natuurlijk niet top is. Ik zou Stella kunnen verbeteren door duidelijkere informatie te geven over promoties en te zorgen dat alle fietsen grondiger getest worden voordat ze verkocht worden. Over het geheel genomen heb ik gemengde gevoelens, maar met wat aanpassingen kan hun reputatie echt sterk worden.
Ik vind het echt top hoe Stella bezig is met innovatie en duurzaamheid. Toen ik laatst een nieuw duurzaam product van ze kocht, merkte ik meteen dat ze gebruikmaken van milieuvriendelijke materialen. Dat geeft een goed gevoel. Toch zou het nog beter zijn als ze meer transparantie bieden over hun recyclingprocessen. Misschien kunnen ze een inzamelpunt opzetten voor gebruikte producten. Maar eigenlijk ben ik best tevreden met hun inzet en zie ik graag wat ze nog meer uitdenken om de wereld een beetje groener te maken.
Nieuwste reviews
Snel geholpen
Snel geholpen. Heb kunnen wachten onder genot van een kopje koffie
Een livorno superior mds gekocht waren wat problemen met de versnelling.
We konden de fiets weer omruilen voor een andere fiets en een livorno MDBAL-SI gekocht.
Dit is netjes opgelost door Stella fietsen,super .
Who are you choosing out of the family?! @Mellanie Monroe @Jay Wit
The best dessert shop in Hanoi Old Quarter #vntraveladvisory
Mega Grand World Discovery 🤗❤️😘 #vntraveladvisory
Slechtste reviews
4 jaar geleden een Stellafiets gekocht…
4 jaar geleden een Stellafiets gekocht die met veel enthousiasme werd aanbevolen. De service erna is drama. Verschillende keren afspraak gemaakt dat ze niet op komen dagen, voor niks naar filiaal gereden afspraken niet na komen en loze beloftes doen. Keer op keer met hen in discussie maar de medewerkers verschuilen zich achter de regels, directie, vinden het allemaal zeer vervelend voor me maar kunnen er niets aan doen. Fiets op zich niks mis mee maar geen enkele reguliere fietsenmaker brand z'n vingers aan het onderhoud. Zeer teleurgesteld in Stella bedrijf maar ook daar geeft het bedrijf niets om.
Ik heb onlangs een outlet fiets gekocht bij Stella, waarbij mij in eerste instantie drie jaar garantie werd beloofd. Echter, tijdens een reparatie afspraak werd mij verteld dat er op outlet fietsen slechts één jaar garantie zit. Mijn factuur vermeldde vervolgens twee jaar garantie. Na enige discussie en het aanleveren van mijn factuur bevestigde de klantenservice uiteindelijk dat er inderdaad twee jaar garantie op mijn fiets zit. Desondanks werd mij verteld dat het defecte onderdeel niet onder de garantie valt. Ik ben zeer teleurgesteld in de informatie en de service van Stella, die niet alleen verwarring zaait. Maar ook valse informatie verstrekt in de winkel.
Niet meedenkende klantenservice en lange wachttijden
De proefrit en uiteindelijke koop bij Stella verliep gesmeerd. Echter is mijn nog geen jaar oude e-bike eergisteren vernield en de middenmotor is eruit gesloopt. Vanzelfsprekend baal ik hier enorm van. Omdat ik nu geen vervoersmiddel meer heb, maar ook omdat ik juist altijd zo zuinig was op mijn mooie fiets (altijd twee sloten erom, batterij eraf etc). Ik hoopte dus op een beetje compassie van Stella, maar helaas.
Wat ging er mis?
- De eerste medewerkster die ik aan de telefoon had gaf aan dat mijn fiets aan huis gemaakt kan worden (voorrijkosten wel voor mijn rekening), aangezien ik nergens heen kan met een kapotte fiets, waarvan de remmen ook nog eens zijn geblokkeerd. De uiteindelijke casebehandelaar zei echter dat ik definitief zelf de fiets moet komen brengen. Ik gaf aan dat ik de fiets moeilijk 2 kilometer naar het dichtstbijzijnde treinstation kan tillen. 'Dan moet je een busje huren', kreeg ik als antwoord.
- Er moet eerst een schaderapport gemaakt worden. De eerstvolgende mogelijkheid is pas over 3 weken. Daarna duurt het vermoedelijk nog 7-8 weken voor überhaupt een reparatie ingepland kan worden.
Ik snap dat Stella ook afhankelijk is van derde partijen, maar:
- Een leenfiets zou mij een logische coulance lijken. Stella adverteert namelijk met de mogelijkheid voor leenfietsen. Beide medewerksters die ik sprak wisten hier echter niks vanaf. Het blijkt totaal onmogelijk om een fiets te lenen.
TL;DR: vernielde fiets laten repareren gaat ruim 2 maanden duren, zonder mogelijkheid voor een leenfiets. Bovendien moet ik de fiets dan zelf naar een servicecentrum brengen, een fiets die niet eens kan rijden door geblokkeerde remmen.
Ik heb nu ruim 3 jaar een stella.
Niks op aan te merken. In goes prima service, vriendelijk personeel. Contact gaat indien nodig altijd soepel en vlot👌