Ik moet zeggen, mijn ervaringen met Praxis zijn een beetje wisselvallig geweest. Soms vind ik hun producten prima kwaliteit, vooral de verf die echt de kleur matcht zoals online wordt getoond. Maar er zijn ook momenten geweest dat mijn bestellingen beschadigd aankwamen, wat super frustrerend was. De communicatie kan echt beter; ik heb eens weken moeten wachten op een reactie over een garantieclaim. Het zou top zijn als ze consistenter zijn met hun service en sneller oplossingen bieden wanneer er iets misgaat. Het personeel is meestal vriendelijk, maar soms lijkt het alsof ze niet goed weten hoe ze problemen moeten oplossen. Al met al biedt Praxis goede opties, maar er is zeker ruimte voor verbetering op het gebied van betrouwbaarheid en klantenservice.
De door ons geselecteerde videos.
CIVIVI PRAXIS (FINAL REVIEW) MONTHS IN THE MAKING!
Civivi Praxis: A 2 Minute Review
Civivi Mini Praxis Folding Knife - Overview and Review
Persoonlijk heb ik gemerkt dat de productkwaliteit bij Praxis soms flink kan verschillen. Zo bestelde ik een tafelblad en toen het arriveerde, zat er een kras in. Gelukkig was het geen probleem om het te laten vervangen, maar het kostte wel extra tijd. Daarnaast vond ik het lastig om duidelijke informatie over de garantie te vinden. Het zou echt helpen als Praxis de garantievoorwaarden duidelijker op hun website zet, zodat je precies weet wat je kunt verwachten. Ook denk ik dat ze beter moeten letten op de verpakking tijdens verzending om beschadigde leveringen te voorkomen. Als ze deze punten verbeteren, wordt winkelen bij Praxis een stuk betrouwbaarder.
In mijn ervaring zit de prijs-kwaliteitverhouding bij Praxis niet altijd helemaal tiptop. Een keer kocht ik een lamp die duurder was dan in een andere bouwmarkt, maar het duurde niet veel langer voordat er eersteklas klantenservice voor nodig was omdat er iets mis was met de fitting. Dat voelde echt niet als waar voor je geld. Ook merkte ik dat sommige producten onverwachte toeslagen hadden bij het afrekenen, wat best frustrerend was. Praxis zou kunnen verbeteren door duidelijker te communiceren over de prijzen en eventuele extra kosten. Daarnaast zou het helpen als ze de kwaliteit van hun producten beter afstemmen op de prijs, zodat je als klant echt het gevoel hebt dat je iets krijgt wat de prijs waard is.
Persoonlijk heb ik best mijn ups en downs gehad met de klantenservice van Praxis. Een keer was ik echt blij toen een medewerker me snel hielp met een verkeerd geleverd product; hij was vriendelijk en loste het meteen op. Maar een andere keer had ik moeite om iemand te bereiken toen ik een klacht wilde indienen over een kapot gereedschap. Het duurde echt te lang voordat ik iemand aan de lijn had, en het gevoel van onbereikbaarheid was frustrerend. Ik zou graag zien dat Praxis hun communicatie verbetert, bijvoorbeeld door meer telefonische ondersteuning te bieden of sneller te reageren via hun online kanalen. Ook zou een duidelijker klachtenproces helpen, zodat klanten weten wat ze kunnen verwachten en sneller een oplossing krijgen.
Mijn ervaring met de levering bij Praxis is een beetje een achtbaan geweest. Eén keer kwam alles razendsnel binnen en was het netjes gemonteerd, echt fijn! Maar een andere keer duurde het veel te lang en ontbraken er spullen in de levering. Toen ik iets wilde retourneren, was het ook niet zo makkelijk; ik moest meerdere keren bellen voordat het eindelijk gelukt was. Het zou echt helpen als Praxis beter communiceert over levertijden en zorgt dat alles compleet bij de eerste keer geleverd wordt. Daarnaast zou een snellere reactie op retourverzoeken het proces voor ons klanten veel eenvoudiger maken.
Mijn ervaring met de reputatie van Praxis is nogal gemengd. Een keer probeerde ik een lamp terug te brengen, maar de communicatie met de klantenservice liep echt stroef. Het duurde dagen voordat ik een antwoord kreeg, wat best irritant was. Ook merkte ik dat sommige prijzen niet helemaal klopten; extra kosten kwamen pas later pas aan bod. Aan de andere kant was het personeel in de winkel altijd vriendelijk en bereid om te helpen, wat wel een pluspunt is. Het zou echt helpen als Praxis hun klantenservice kan verbeteren en transparanter is met prijzen. Zo zouden ze veel klanten tevreden kunnen houden en hun reputatie een flinke boost geven.
Ik vind het tof dat Praxis echt stappen zet op het gebied van duurzaamheid, zoals het geen pesticiden gebruiken op hun tuinplanten. Dat geeft mij als klant een goed gevoel. Ook de gratis app die ze aanbieden, vind ik handig voor een betere prijsvergelijking. Toch denk ik dat ze kunnen verbeteren in hun assortiment; soms lijkt het alsof er niet genoeg keuze is, vooral bij duurzaam materiaal. Daarnaast zou het fijn zijn als ze transparanter zijn over hun ethische bedrijfspraktijken, zodat je zeker weet dat je bij een echt groen bedrijf koopt. Al met al waardeer ik hun inzet voor innovatie en duurzaamheid, maar er is zeker nog ruimte voor verbetering.
Persoonlijk vond ik de aanbiedingen bij Praxis soms echt een doorn in het oog. Een keer wilde ik die 20% korting pakken op schilderdoeken, maar toen kwam ik er pas achter dat ze niet op voorraad waren. Dat was behoorlijk teleurstellend. Aan de andere kant heb ik wel een keer een mooie deal gescoord via de app toen ik een nieuw gereedschapsset kocht. Het zou top zijn als Praxis vaker duidelijke en werkende kortingen aanbiedt en beter aangeeft wat wel en niet beschikbaar is tijdens promoties. Zo wordt winkelen een stuk makkelijker en eerlijker.
Nieuwste reviews
Online bestelling komt niet, waardeloze service
Op 20 mei twee dure tuinsets besteld met een levertijd van 3-5 werkdagen. Vandaag 15 werkdagen verder en nog steeds geen track & trace code of levering gehad. Steeds als ik de klantenservice bel dan hang ik eerst een half uur in de wacht en krijg daarna steevast te horen dat ze mij ook niet kunnen zeggen wanneer het komt. Waardeloze service!!
Via internet een bestelling geplaatst.
Op de website werd aangegeven dat de levertijd 1-3 werkdagen zou zijn. Dit is echter pas na 18 dagen geleverd. Hierdoor moet ik zelf onnodige kosten maken om dit retour te sturen. Omdat deze dus veel later binnenkwam.
Ook via de telefoon nooit te bereiken.
Voor mij nooit meer praxis!!
Weer schandalig slecht. Ruw hout is vaak krom. Maar bij voorverpakte legplanken verwacht je dat niet. 80 cm lang en dan allemaal zichtbaar krom, smaller en langer dan op de verpakking aangegeven. Volgende keer toch maar een stukje verder rijden naar een betere bouwmarkt.
Antwoorden op @MARIT #fyp #foryou #onderwijs #kinderen #coachen
Slechtste reviews
Korting is duurkoop!
Gisteren een Salerno plafond ventilator gekocht van 139euro voor 99,99,maar vandaag zie ik dezelfde ventilator bij Karwei voor...79euro.Dit noem ik nou pure oplichting! Ik koop er nooit meer iets!
De houtpellets geven een enorme hoeveelheid bruin as en bruine aanslag op de ruitjes. Deze aanslag is bijna niet van de ruitjes af te krijgen. Heb speciaal kachelruitjes reiniger van HG er op los moeten laten; en dan nog wel tot 3 keer na elkaar. Dit is me nog nooit overkomen. Onbegrijpelijk dat de meeste reviews zo lovend zijn. Branden prima maar voor de rest geven ze een flinke zooi.
Enige tijd geleden kocht ik op de markt een palmboom voor in huis voor 25 euro,die 3 jaar meeging.
Toen ik 3 maanden geleden naar de Praxis ging, zag ik een prachtige palmboom voor huis die ik leuk vond voor 39 euro, en ik kocht hem.
nu zijn bijna alle bladeren opgedroogd en zal ik het moeten weggooien.
zoek nu het verschil......
de laatste tijd al deze grote bedrijven gaan hun klanten van alle kanten naaien,met als doel zoveel mogelijk geld te stelen, en Praxis gaat mee doen.
maar als 80% van de klanten niet tevreden zijn, begrijp ik niet waarom het blijf nog de deuren open.
Ik heb een badmeubel online besteld omdat hij nu in de aanbieding was, maar we hebben hem nog niet in elkaar gezet want we gaan in augustus pas beginnen aan onze nieuwe badkamer dus ik kan nog niks zeggen over het meubel maar de kleur is heel mooi net zoals op de foto. De levering was ook goed geregeld, goede track en trace en ik werd nog van te voren gebeld dat ze er met een half uur waren. Al met al een tevreden klant.
De medewerkers van Praxis Harderwijk ( Knardijk)met nadruk op (Carina en Marcello) maar ook de andere medewerkers verdienen een dikke 10 voor klantvriendelijkheid,hulpvaardigheid en kennisvaardigheid.Top!!!! Kunnen veel andere bedrijven een voorbeeld aan nemen.Nogmaals mijn dank voor jullie geduld,advies en hulp op 7 en 8 April 2024.M.J.de Groot