NA-KD: Snelle levering, maar terugsturen een gedoe?
Mijn indruk van NA-KD
Toen ik bij NA-KD iets bestelde, was ik echt blij met hoe snel het pakje aankwam en de kwaliteit van de kleding klopte helemaal. Maar toen ik een jurk wilde terugsturen, werd het ineens een heel gedoe. De retourinstructies waren niet duidelijk en het duurde weken voordat ik mijn geld terugkreeg. Ook was het lastig om contact op te nemen met de klantenservice; ik kreeg niet snel een antwoord. Ze zouden echt kunnen verbeteren door de retourvoorwaarden transparanter te maken en de klantenservice sneller en behulpzamer te laten zijn. Dat zou mijn vertrouwen in NA-KD een stuk groter maken.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Oplossing klacht
Nadat ik een klacht had over laarzen die ik had besteld, had ik snelle reactie gekregen en een goede oplossing! Ik ben erg tevreden!
nooit meer
Wat een slechte klantenservice. Na-kd had een tijdje een optie dat je je kleren kon terugsturen en aangezien ik veel in 2 maten bestelde en vergat het terug te sturen heb ik daar gebruik van gemaakt. Je kreeg dan een tegoedbon in plaats van geld. Ik kreeg een code die werkte niet. Nu ik de 2e code wil gebruiken werkt die ook niet meer. Contact gehad, ze zeggen dat het verlopen is. Beetje raar want het is geen kortingscode maar een code met tegoed. Ik heb daarvoor me kleren verkocht, had ik het netzogoed kunnen houden. Je krijgt bijdehand gedrag en er wordt niet gezocht naar een oplossing. Oplichters zijn het. Kwaliteit is ook slecht dus. NOOIT MEER.
Retour klantenservice
Ik heb contact gezocht met de klantenservice over het retourbeleid ik zit nu op dag 15 en kan geen retour meer aanmaken. Ik dacht echt dat de 15e dag er bij viel en ik had in het weekend pas tijd om te retourneren. Nu heb ik een vraag gesteld via het contactformulier, maar ik krijg ene standaard antwoord terug. Nu zit ik met 2 jurken die ik niet pas van 160 euro (!!). Kan ik alsjeblieft nog geholpen worden met het retourneren? Order EP0023301918
Onze Tiktok aanraders over NA-KD.
Helaas hebben wij nog geen specifieke videos kunnen plaatsen. Stuur ons even een berichtje, en dan gaan wij voor je aan de slag.
Slechtste reviews
Ik wil mijn pakket retouren maar zit…
Totale tijdsverspilling! Contact gehad over dat een jurk is afgeprijsd terwijl ik het pakket niet had. Dat is voor mij jammer ja mag het retouren en opnieuw bestellen. Maar wel met extra bezorg kosten erbij. Flinke telleur stelling. Korting aanpassing op reeds betaalde bezorgkosten en de betaalde kosten voor retouren compensatie! is dit serieus te veel gevraagd!!
Enorm slechte service, geen contact mogelijk. Bestel hier NIET!!!
Ruim langer als 2 maanden geleden wat besteld, geen retourlabel ontvangen en online bij het retourmelden werd ook geen retourlabel gemaild. Tweemaal contact opgenomen met de klantenservice voor hulp. Kreeg na 1.5 week eindelijk hulp en retourinstructies. Pakket netjes geretourneerd. Vervolgens 1 maand later een email krijgen dat de retourzending niet geaccepteerd is omdat deze niet binnen de retourtermijn van 14 dagen is binnengekomen. Op moment van versturen waren nog geen 14 dagen verstreken en T&T geeft ook aan dat deze binnen de retourtermijn bij NAKD geleverd is. Klantenservice maar liefst 4x gemaild hierover en tevergeefs 1 maand later nog geen reactie. Dit loopt nu inmiddels bijna 3 maanden en nog steeds geen reactie vanuit NAKD. Contact lijkt onmogelijk. Bestel hier niet!!
Pakket nooit ontvangen
Bestelling gedaan, ivm verzendkosten gekozen voor aflevering bij centraal pakketpunt. Voordat het pakket afgeleverd is krijg ik al bericht dat het niet afgeleverd kon worden en retour zou gaan. Vervolgens contact opgenomen met de klantenservice. Het wordt nu verwerkt als reguliere retour. Maar ik ben zeer verbaasd over deze gang van zaken. Waarom is het pakket überhaupt terug gestuurd? In de reactie van Na-kd wordt hier niet op ingegaan. Vervolgens zie ik in de mail dat ‘mijn’ retourpakket is ontvangen en verwerkt zal worden. Ik heb helemaal niets teruggestuurd want heb überhaupt nooit een pakket ontvangen en het kan dus ook niet als retour beschouwd worden. Ik ga dus ook niet akkoord met verrekening van retourkosten en ik verwacht per ommegaande het volledige bedrag van de bestelling inclusief mijn bezorgkosten terug. Dit bedrag is betaald met een tegoedbon vanuit een vorige retour die volgens Na-je te laat ontvangen was (maar wel op tijd aangemeld!) maar ik wens geen nieuwe tegoedbon meer te ontvangen want na deze ervaring wil ik niet nogmaals gebruik maken van deze webshop. ik ga er dan ook vanuit dat ik deze week het volledige bedrag per ommegaande op mijn rekening ontvang, in plaats van na 3 weken zoals vermeld in de reactie van Na-kd.
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Shoutout naar John (customer service)
Shoutout naar John! Mijn complimenten 🫶🏼 Ik heb de laatste tijd veel problemen gehad: • Verkeerde bestelling binnen gekregen: hebben ze me meteen een nieuwe opgestuurd ✅ •1 item was helaas wel niet meer op voorraad en was in de sale. Vervolgens kwam die weer op voorraad en had ik geen korting meer: ze hebben ervoor gezorgd dat ik toch mijn korting kreeg ✅ • Pakketje wel met moeite moeten retourneren want ik had geen DHL retourlabel: ze hebben mij zonder probleem een DHL retourlabel gestuurd ✅ • Vervolgens kreeg ik, omdat het te lang duurde een giftcard. Dit was natuurlijk niet eerlijk want ik kon het niet opsturen: ze hebben mij zonder probleem de giftcard toch teruggestort ✅ Ik begrijp dat het frustrerend kan zijn en dat was het ook voor mij! Maar de klantenservice is heel begripvol en behulpzaam en doen gelukkig ook niet moeilijk. Ze hebben mijn problemen weten op te lossen en daar ben ik te vrede mee. Dankjewel!
Leuke items, snelle verzending en goede service
Ik heb altijd hele leuk items van Nakd, goede kwaliteit en snelle levering. Er is één keer iets mis gegaan met de levering, maar dat werd heel snel opgelost door de Customer Care. Erg tevreden.