Mijn eigen ervaring met de reviews over PrintAbout is best wisselend. Ik merk dat veel klanten blij zijn met de snelle levering en de betrouwbaarheid van de producten, wat ik ook zelf heb ervaren. Maar ik zag ook dat er flink wat klachten zijn over de klantenservice die soms wel traag reageert. Het zou top zijn als PrintAbout hier wat meer consistentie in kan brengen, zodat iedereen echt geholpen wordt zoals het hoort. Ook begrijpen sommige mensen dat de prijzen wat aan de hoge kant zijn en dat kortingen niet altijd door kunnen komen. Misschien kunnen ze hier wat transparanter mee omgaan of vaker speciale deals aanbieden. En die opdringerige verkooppraktijken vind ik ook niet zo fijn; een subtielere benadering zou veel beter werken. Al met al zie ik dat PrintAbout veel goede kanten heeft, maar zeker wat punten heeft waar ze aan kunnen werken.
Why Brother laser printers are better than HP ink cartridge plans (2023)
Portable Small Printer Reviews: 5 Best Printers for 2023 (HD)
Persoonlijk was mijn ervaring met de productkwaliteit van PrintAbout best wisselvallig. Bij mijn eerste bestelling werkte een van de toners niet goed, waardoor mijn prints vlekkerig werden. Gelukkig was de garantieprocedure snel en kreeg ik binnen een paar dagen een vervangende toner toegestuurd. Een ander keer merkte ik dat de printduur korter was dan verwacht, wat vervelend was omdat ik vaak moet printen voor mijn werk. Ik zou graag zien dat PrintAbout meer aandacht besteedt aan de initiële kwaliteitscontrole, zodat zulke problemen minder vaak voorkomen. Daarnaast zouden ze kunnen investeren in betere huismerk toners die betrouwbaarder en beter compatibel zijn met verschillende printermodellen. Al met al waardeer ik hoe snel ze garantieregelingen afhandelen, maar er is zeker ruimte voor verbetering in de productkwaliteit.
Persoonlijk ben ik best tevreden over de prijs-kwaliteitverhouding bij PrintAbout. Ik heb hun toners al meerdere keren besteld en de kwaliteit is top voor wat ik betaal. Het is makkelijk om te zien wat je krijgt en ik heb nog geen vervelende verrassingen gehad. Eén dingetje dat beter kan, is dat ze vaker originele toners moeten aanbieden naast de huismerken. Soms twijfel ik of de huismerken wel echt net zo goed zijn voor mijn printer. Ook zou het fijn zijn als kortingen duidelijker gecommuniceerd worden, want ik heb wel eens gemerkt dat een beloofde korting niet doorwerkt bij het afrekenen. Maar over het algemeen vind ik PrintAbout een goeie keuze als je betrouwbare toners wilt zonder te veel uit te geven.
Ik vond de klantenservice van PrintAbout best frustrerend. Een keer bestelde ik een mok in de verkeerde kleur en toen ik contact opnam, moest ik uren in de wacht staan voordat iemand me kon helpen. Uiteindelijk kregen ze de mok gratis omgeruild, wat fijn was, maar het kostte veel tijd. Een andere keer probeerde ik een klacht in te dienen over een beschadigd product, maar de respons was traag en het voelde alsof mijn probleem er niet echt toe deed. Het zou echt helpen als ze sneller reageren en meer begrip tonen voor hun klanten. Ook zouden ze hun retourbeleid kunnen uitbreiden, zodat het makkelijker is om ongewenste producten terug te sturen zonder gedoe.
Ik vond de levering van PrintAbout meestal super snel, wat echt fijn is als je iets snel nodig hebt. Een keer kreeg ik echter de verkeerde kleur besteld, wat nogal frustrerend was. Het retourneren was ook niet direct even makkelijk; ik moest meerdere mails sturen voordat het opgelost werd. Het zou echt beter zijn als ze een eenvoudiger retourproces hadden, bijvoorbeeld met een duidelijk retourlabel en snellere communicatie. Dat zou de ervaring veel soepeler maken en klanten tevredener houden.
Ikzelf heb over het algemeen positieve ervaringen met PrintAbout. Mijn bestellingen kwamen altijd snel en de producten waren van goede kwaliteit. Een keer had ik een klein probleem met een bestelling en de klantenservice was daar vrij behulpzaam bij. Toch merkte ik dat ik regelmatig promoties en telefoontjes kreeg voor hun eigen merkproducten, wat soms wat opdringerig aanvoelde. Het zou fijn zijn als ze dit iets minder agressief aanpakken, zodat de klant zich meer gewaardeerd voelt zonder constant gebombardeerd te worden met aanbiedingen.
Wat ik echt top vind aan PrintAbout is hun inzet op duurzaamheid. Toen ik laatst mijn lege inktcartridges terugstuurde, was het super makkelijk geregeld en voelde ik dat ik echt bijdroeg aan een beter milieu. Daarnaast is het bestellen altijd snel en simpel, wat laat zien dat ze goed vernieuwen op dat vlak. Een verbeterpunt zou zijn dat ze minder ongewenste gratis items meesturen, want dat voelt soms wat verspilling. Maar over het algemeen ben ik blij met hoe PrintAbout innovatie en duurzaamheid aanpakt.
Mijn ervaring met de aanbiedingen en promoties van PrintAbout is best goed. Ik heb vaak geprofiteerd van hun kortingsacties, zoals die keer dat ik 10% korting kreeg bij een grote bestelling. Ook de gratis verzendopties zijn echt fijn. Toch heb ik wel een keer problemen gehad met het toepassen van een kortingscode tijdens het afrekenen, wat nogal frustrerend was. Het zou top zijn als ze dat proces wat gebruiksvriendelijker maken, bijvoorbeeld door duidelijkere instructies of een automatische kortingsfunctie. Daarnaast zou ik graag vaker unieke deals zien, zoals seizoensgebonden aanbiedingen of gepersonaliseerde kortingen voor terugkerende klanten. Over het algemeen biedt PrintAbout goede deals, maar er is zeker ruimte om de promoties nog beter te laten aansluiten bij de wensen van de klant.
Nieuwste reviews
ik had via de site een verkeerde…
ik had via de site een verkeerde aangeraden gekregen, maar omdat die al geopend was bij het aanbrengen, mocht die niet retour.
Ik koop daar nooit meer!
Ik bestelde HP-inkt maar werd opgebeld om het huismerk te kopen
Ik bestelde HP-inkt. Kreeg telefoon om me te overtuigen om te ruilen voor het huismerk. Ik gaf aan dat dit me in het verleden al problemen gaf met mijn hp printer, maar werd toch overtuigd omdat ze met nieuwe cartridges werken en geen hergebruiken en blablabla... maar dus. Helaas werken ze echt niet op mijn printer. Ik kreeg de raad alle instellingen te wissen, terug naar fabrieksinstellingen. Ook HP+ verwijderen. Ben hier meer dan een uur mee bezig geweest. Resultaat: totaal onbruikbare printer die nu niks meer wil doen en de inktcartridges nog steeds weigert.
Ik meldde aan voor retour zoals het advies van de klantendienst. Tijdens het 1e telefoontje om mij te overtuigen had de verkoper aangegeven dat ik bij problemen snel andere ging krijgen.
Wat blijkt nu? Ik moet eerst deze slechte terugsturen en zal dan mijn geld terugkrijgen (minus het geld van de "gratis" pak papier die ik kreeg omdat deze goedkoper waren dan de HP cartridges vrees ik?). Terugsturen via postNl. Kreeg hiervoor een verzendlabel toegestuurd dat... afgeprint moet worden. Grote GRAP printabout. 1 week later kan ik nog steeds niet printen dus... 100% ontevreden klant hier.
Ik heb de afgelopen jaren bij dit bedrijf voor € 1700 besteld zonder problemen. De laatste bestelling ging echter helemaal mis. Ik heb van het huismerk cartridges besteld voor mijn HP printer. De printer accepteerde de cartridges niet en ik kreeg van het bedrijf een waslijst met instructies om dit toch voor elkaar te krijgen. Echter toen ik een van de talrijke instructies uitvoerde ging mijn printer kapot en kon ik de instructies niet meer uitvoeren. Volgens het bedrijf vielen de twee geopende cartridges niet onder de garantie. Dat geld krijgt ik dus niet terug (€ 150). Op de site staat dat je zonder zorgen jouw bestaande duurdere toners kan vervangen door hun huismerk. Dat is dus niet zo. Ik heb nu twee huismerk cartridges waarmee ik niets mee kan, niemand zal ze van mij willen kopen als ik vertel hoe de installatie verlopen is!