Muziker

Muziker

Affiliate ilmoittaminen: Tämä viesti sisältää kumppanilinkin, joka tarkoittaa, että kun napsautat NÄYTÄ-painiketta ja teet ostoksen sivulla, saatamme saada palkkion, joka auttaa sivuston ylläpitämisessä

• No reviews yet!

Find companies you have experience with and write reviews about them! Your reviews contribute to a more transparent market and improve the reliability of companies.

Logo Meubis
Meubis

Een leuk en stijlvol interieur doet veel voor je gemoedsrust. Kwalitatieve meubels gaan ook langer mee, dus je hebt er meer genot van. Bij Meubis k...

Muziker

Muziek zorgt dagelijks voor de nodige ontspanning. Echter, voor het produceren van muziek is het beschikken over de juiste muziekinstrumenten van eminent belang. Bent u online op zoek naar goede en betaalbare muziekinstrumenten? Of instrumenten van kwaliteit? En ook nog gerichte advies? Lees maar hier op de pagina van ReviewsBird. Hier delen mensen hun ervaringen over hun aankoop van muziekinstrumenten. Ook de ervaringen met Muziker.nl! Check hier de reviews en laat ook uw eigen reactie over Muziker.nl achter op onze site.

Over Muziker.nl
Muziker.nl is een e-shop, die een breed assortiment muziekinstrumenten, golfuitrusting, spel-accessoires en leefstijlproducten aanbiedt. Opgericht in 1997 door een vriendengroep, die een eigen bedrijf wilde starten in onzekere, maar avontuurlijke tijden. Zij kozen een sympathiek segment van muziekinstrumenten als hun verkoopgebied en starten het bedrijf genaamd GB Music. Deze veranderde later in Muziker.nl. Hoewel zijzelf geen muzikanten waren, hadden zij wel affiniteit met muziek en een paar weken later bedienden ze al hun eerste klanten in een winkel aan de Vysoka-straat in het stadscentrum van Bratislava. In het jaar 2020 zijn zij, ondanks de COVID-19 pandemie, in staat geweest te blijven groeien als bedrijf en hebben zelfs LP-platen en draaitafels aan hun portefeuille toegevoegd. Het aanbod aan sportaccessoires hebben zij aanzienlijk uitgebreid en een nieuw segment Creatieve Tools geïntroduceerd voor vrijetijdsbesteding, zoals breien, schilderen, tekenen, naaien en soortgelijke knutsel- en artistieke hobby's.

Producten en diensten van Muziker.nl
Het assortiment aan muziekinstrumenten bij Muziker.nl omvat gitaren, bassen, toetsen, drums, microfoons, studio, koptelefoon, DJ, verlichting, audio-video Tech, vinyl-LP Records, blazers, strijkers, accessoires, instrumenten voor kinderen, elektroakoestische gitaren, akoestische gitaren, elektrische gitaren, klassieke gitaren, elektrische bassen, gitaareffecten, gitaren snaren, digitale piano's, podiumpiano's, keyboards, MIDI-masterkeyboards, studiomonitors, actieve luidspreker, draadloze handmicrofoons, complete kabels, DJ-controllers & software, elektronische drumsets, blokfluiten, saxofoons en violen. Naast muziekinstrumenten en accessoires kan men bij Muziker.nl terecht voor artikelen voor sport en spel op de afdeling New Joys op Muziker.nl, zoals draaitafels, vinyl-LP Records, muziek-cd's, muziek T-shirts, fietsen, fietshelmen, motorhelmen, scooters, skateboards en accessoires, rolschaatsen, watersporten, paddleboarding, kajaks, kano's, sleepboten, boten, zeescooters, hengels, schepen en boten, schommels, trampolines, glijbanen, duiken en zwemmen, zwembaden en accessoires, complete golfsets, drones,telescopen, microscopen, smartwatches YouTube & Podcast & Stream, messen, outdoor schoenen, wandelstokken, tassen en rugzakken.

Complimenten, klachten en tips voor Muziker.nl
Betalen bij Muziker.nl kan met Online card payment, Bitcoin Pay, PayPal, iDeal, Bank transfer en visa. Klanten krijgen garantie tot maximaal 3 jaren. Klachten over aangekochte artikelen kunnen worden doorgespeeld op +31 855 600 023 of director@muziker.com van maandag tot en met vrijdag van 8:00-16:30 uur en op de zaterdag en zondag van 10:00 - 18:00 uur. Bij een geschil mag de consument zich wenden tot het platform voor online geschillenbeslechting (ODR). Deze biedt een platform waar consumenten en handelaren in de EU hun geschillen kunnen beslechten voor zowel binnenlandse als grensoverschrijdende online-aankopen.

Wat is uw ervaring met de producten van Muziker.nl? En de klantenservice? Hoe vindt u het assortiment van Muziker.nl? Hebt u alles wat muziekinstrumenten betreft kunnen betrekken bij hen? Het advies dat wordt verstrekt, is deze duidelijk genoeg? Laat het ons weten op onze website.

Nog niet bekend met Muziker.nl en het assortiment aan muziekinstrumenten? Dan mag u hier op onze ReviewsBird.nl de reviews en beoordelingen nalezen.