Persoonlijk vind ik de reviews van Medion best wisselvallig. Veel mensen zijn tevreden over de designs en de prestaties van de producten, wat ik ook zelf heb ervaren. Bijvoorbeeld mijn Medion laptop werkt prima en ziet er strak uit. Maar er zijn ook flink wat klachten over de garantie en de klantenservice. Ik las een keer dat iemand maanden op een reparatie zat te wachten zonder duidelijkheid, wat echt frustrerend is. Medion zou echt moeten zorgen dat hun support sneller en duidelijker reageert. Daarnaast merken sommige reviews dat de prijs-kwaliteitverhouding niet altijd in balans is. Misschien kan Medion hier wat transparanter zijn en duidelijk maken wat je precies krijgt voor je geld. Al met al zijn er zeker goede punten, maar er is zeker ruimte voor verbetering in de service en communicatie.
De door ons geselecteerde videos.
Medion Akoya E15303 15.6" Laptop/Notebook Review
Medion Erazer Major X20 Review: Unleashing Gaming Dominance!
Medion Erazer Major X20: Power and Precision | Review
Ik heb zelf een Medion laptop gebruikt en over het algemeen ben ik tevreden met de kwaliteit. Hij heeft me goed gediend voor zowel werk als entertainment en ik heb hem nog niet kapot zien gaan. Toen ik echter een klein probleem had met het scherm, was de garantieafhandeling niet zo makkelijk als ik had verwacht. Het duurde langer dan verwacht voordat ik een reactie kreeg van de klantenservice, en het reparatieproces was wat ingewikkeld. Het zou top zijn als Medion dit kan verbeteren door sneller te reageren en het repareren eenvoudiger te maken. Ook zou meer transparantie over de beschikbaarheid van reserveonderdelen helpen, zodat je niet lang hoeft te wachten op een oplossing.
Persoonlijk ben ik best tevreden over de prijs-kwaliteitverhouding van Medion. Toen ik een Medion laptop kocht, was de prijs veel vriendelijker dan die van vergelijkbare merken, en hij presteerde prima voor mijn dagelijkse gebruik. Een keer had ik een klein probleem met de schermresolutie, maar de klantenservice was snel ter plaatse en loste het zonder al te veel gedoe op. Wat ik wel zou willen, is dat ze iets meer investeren in de bouwkwaliteit, zodat de apparaten nog langer meegaan. Ook zou het fijn zijn als er vaker aanbiedingen komen, zodat je nog meer kunt besparen. Al met al vind ik dat Medion je een goede deal biedt voor het geld dat je uitgeeft.
Voor mij persoonlijk was de klantenservice van Medion best frustrerend. Toen mijn tablet niet meer werkte, probeerde ik meerdere keren contact op te nemen, maar vaak kreeg ik geen reactie of moest ik lang wachten aan de lijn. Uiteindelijk kreeg ik wel hulp, maar het duurde veel langer dan ik had verwacht. Ik waardeer dat de medewerker vriendelijk was, maar het zou echt beter kunnen als ze sneller reageren en bereikbaar zijn via meerdere kanalen, zoals live chat of social media. Ook zou het handig zijn als er een duidelijker stappenplan is voor het indienen van klachten, zodat klanten niet het gevoel hebben dat ze in het duister zitten.
Mijn ervaring met de levering van Medion was best goed. Mijn laptop werd binnen twee dagen bezorgd, precies zoals beloofd, en de doos was stevig verpakt zodat alles veilig aankwam. Toen ik echter een accessoire wilde retourneren, liep het wat stroef. Het retourformulier was onduidelijk en het duurde weken voordat ik mijn geld terugkreeg. Ik dacht dat een duidelijker retourproces en snellere terugbetalingen echt kunnen helpen. Ook zou het fijn zijn als de klantenservice beter bereikbaar is voor vragen over retourzendingen. Al met al werkt het, maar er is zeker ruimte voor verbetering.
Ik vind de reputatie van Medion eigenlijk best wisselvallig. Persoonlijk heb ik een paar keer met hun klantenservice moeten schakelen toen mijn laptop problemen had. Gelukkig waren ze redelijk behulpzaam en losten ze het snel op, wat ik erg waardeer. Aan de andere kant merkte ik dat sommige producten lastig te vinden waren in de winkels, wat frustrerend kan zijn. Ik denk dat Medion echt kan verbeteren door de communicatie met klanten te stroomlijnen en ervoor te zorgen dat populaire producten beter op voorraad zijn. Over het algemeen geef ik Medion een gemengd gevoel, maar ze hebben zeker potentie om betrouwbaarder en consistenter te worden.
Ik vind dat Medion echt meedenkt als het gaat om innovatie en duurzaamheid. Toen ik hun Stofzuigrobot x50 kocht, was ik meteen onder de indruk van hoe makkelijk de app te gebruiken is en hoe stil hij eigenlijk werkt. Het is superhandig dat je hem overal kunt instellen zonder veel gedoe, en hij doet zijn werk echt goed. Ook de 4K Smart TV die ik heb aangeschaft, levert veel waar voor je geld. Het beeld is scherp en de slimme functies maken het kijken leuker. Toch denk ik dat er nog ruimte is voor verbetering, bijvoorbeeld door meer gebruik te maken van duurzame materialen in hun producten en het makkelijker maken om onderdelen te vervangen. Zo kan Medion hun innovatieve en duurzame imago nog sterker maken.
Ik vind de aanbiedingen en promoties van Medion over het algemeen best goed. Laatst heb ik bijvoorbeeld een mooie korting gekregen op een nieuwe laptop tijdens een uitverkoop, wat echt een goede deal was. Ook de seizoensgebonden acties, zoals de zomerdeals op televisies, zijn vaak aantrekkelijk geprijsd. Toch heb ik af en toe problemen gehad met kortingscodes die niet werkten bij het afrekenen, vooral nadat ik me had ingeschreven voor de nieuwsbrief. Het zou top zijn als Medion hier wat betrouwbaarder in wordt, zodat je zeker weet dat je de korting ook echt krijgt. Daarnaast zou ik graag zien dat ze vaker exclusieve aanbiedingen doen voor vaste klanten, dat maakt het winkelen nog prettiger.
Nieuwste reviews
extra jaar fabrieksgarantie is bedrog
Ik kocht ruim 2,5jaar geleden een televisie via Aldi. De wettelijke garantie van 2jaar werd bij mijn aankoop uitgebreid. Dat extra jaar beloven ze volgens hun garantievoorwaarden het toestel bij defect te repareren of te vervangen.
Echter het beeld op mijn tv vertoont nu horizontale en verticale, witte strepen. Zonder mijn tv te hebben gezien, geven ze aan dat er geen vervangingsonderdelen zijn om mijn tv te repareren en dat mijn televisie niet vervangen kan worden. Ze stellen voor om het te crediteren aan een dagwaarde( is niet de aankoopwaarde)...dus moet ik geloven dat er voor zo'n groot bedrijf geen vervangingsonderdelen zijn en geen vervangtoestellen...Ze onttrekken zich aan hun garantievoorwaarden en kiezen voor een voor hen voordeliger oplossing. Zwaar teleurgesteld in hun kwaliteit en service!
Een laptop van medion 17 maanden deed ineens niets meer Wij dachten we hebben 2 jaar garantie ,dus komt wel goed !Niet dus !Er wordt gewoon een rekening van 200 euro gepresenteerd We gaan hier zeker niet mee akoord Dit vinden wij geen afspraak
Wij hebben later gehoord dat de monteur vast gesteld heeft dat de Laptop aan de achterkant een deuk heeft. Het LCD scherm moet worden vervangen. Gelukkig hebben ze foto's gemaakt bij de Mediamarkt en daar is de deuk niet te zien. De schade is dus ontstaan na het inleveren van de laptop.
robotstofzuiger gekocht en na 5 maanden vertoonde die mankementen. Teruggestuurd en gerepareerd. Echter 3 maanden later weer mankementen en Medion laat niets van zich horen.
Review chi tiết máy làm sữa hạt MD19725 #maylamsuahat #tiktokxo
#Medion #Beutelloserstaubsauger #Tierhaushalt
Medion 16661 Automatic Portable electric machine Price: 50k 💜Specifications: Straight sewing Zigzag stitches 46 design stitches Button hole German brand🇩🇪💪🏾
Slechtste reviews
Tweemaal beschadigde koelkast ontvangen
Tot 2x toe beschadigde koelkast ontvangen. Beide retour opgehaald. Nu bijna 3 maand verder nog geen creditering bij Klarna. Gelukkig betaling gepauzeerd. Eens maar nooit weer dat ik iets bij of van Medion aanschaf.
Televisie van een jaar oud (nog steeds onder garantie) begeeft het op 30 mei 2022. Wanneer je de procedure van medion doorloopt komt er eindelijk op 4 juli een afspraak om de televisie te laten repareren. We zijn dus een maand verder tussen de dag dat de televisie zijn werk niet meer deed en de dag dan er een reparatie gepland staat. Je dient de volledige dag vrij te zijn, men kan op voorhand geen indicatie geven wanneer men komt. Je beslist om verlof te nemen om ervoor te zorgen dat de televisie gerepareerd raakt. Het beeldscherm van de tv blijkt kapot te zijn. Men heeft een nieuw scherm bij en verplaatst het moederbord van de oudere tv op het nieuwe scherm. Het nieuwe scherm heeft een barst van linkerbovenhoek tot rechter onderhoek en blijkt ook niet te werken. De werknemers van de reparatiedienst nemen je oude beeldscherm zonder barsten terug mee. Je zit nu thuis met een tv met een (nieuw) gebarsten scherm dat niet werkt. Je dient zelf terug te bellen naar medion. Je belt opnieuw naar medion. Blijkt: er is geen andere mogelijkheid dan de gehele procedure opnieuw te doorlopen. Je geeft als tegenargument dat het niet jouw fout is, je al 5 weken zonder tv zit en je het heel vervelend vind dat je niet geholpen raakt. Pov: je zit al 5 weken zonder televisie, geen moeite uit van medion en je hebt enorme twijfels bij de professionaliteit van dit bedrijf.
Medion is géén enkele ster waard!
In november 2021 een laptop besteld, 2 maal voor reparatie verstuurd in januari en maart 2022, uiteindelijk na ettelijke mails en telefoontjes, toestel terug thuis begin april 2022, en werkt nog steeds niet naar behoren. Zelfs een aangetekend schrijven zet hen niet aan tot bemiddeling.
probleem met de laptop jaar geleden heb ik een nieuwe laptop gekocht. Nu komen er probleem met dat hij ineens uitgaat bel je op wachttijd 3kwartier geen oplossing weer gebeld .alles uitgelegd en dat de laptop ineens uitgaat duurt een uur voor ik weer kan verder kan gaan ze zouden een mail sturen ook niet gedaan dus ik maar wachten .mijn geduld is op zoek naar iemand anders die mij kan helpen
Vlotte levering, super kuisrobot. Ik kocht eerst de x20, doorgegeven aan mijn ouders van +80 die er meer dan blij mee zijn. Upgrade naar de Stofzuigrobot x50, wat een wonderlijke machine !! Thx Medion
De desktop van mijn zoon ineens kuren.Een vriendelijke meneer van de technische dienst heeft ons prima geholpen zodat we zelf stap voor stap de boel hebben kunnen oplossen!