Ik vind dat de reviews over Kookpunt echt kloppen. Toen ik laatst een blender bestelde, had ik een probleem met de levering, en de klantenservice stond meteen voor me klaar om het snel te regelen. Dat waardeer ik enorm. Toch zijn er ook dingen die beter kunnen. Zo had ik moeite om een specifiek model pan op voorraad te vinden, wat best frustrerend was. Het zou top zijn als Kookpunt hun voorraadbeheer kan verbeteren zodat populaire producten altijd beschikbaar zijn. Daarnaast merkte ik tijdens mijn bezoek aan de winkel dat één medewerker niet zo vriendelijk was, wat de sfeer een beetje bederf. Een beetje extra training voor het personeel zou zeker helpen om de klantbeleving nog beter te maken.
De door ons geselecteerde videos.
💥Fissler Phi kookpan💥
Epicurean snijplanken | Kookpunt
Slowjuicer sapjes maken met Orfeo | Kookpunt
Ik ben echt tevreden over de productkwaliteit van Kookpunt. Toen mijn pan na zes maanden al deantiaanbaklaag begon los te laten, nam ik direct contact op en kregen ze snel een vervangend exemplaar zonder gedoe. Het assortiment aan kookgadgets vind ik ook top, ik kon precies vinden wat ik zocht voor mijn nieuwe keuken. Wat ik wel zou verbeteren is de garantieperiode; twee jaar lijkt soms kort voor wat ik gewend ben bij andere merken. Daarnaast merk ik dat sommige populaire producten vaak uitverkocht zijn, wat lastig kan zijn als je ze meteen nodig hebt. Al met al levert Kookpunt kwaliteit en service, maar er is ruimte voor kleine aanpassingen.
Persoonlijk vind ik de prijs-kwaliteitverhouding bij Kookpunt best goed. De koffie die ik heb gekocht smaakt heerlijk en gaat lang mee, wat het de wat hogere prijs zeker waard maakt. Het ruime assortiment maakt het makkelijk om precies te vinden wat je zoekt, zoals die PFAS-vrije pan die ik met een mooie korting heb kunnen scoren. Wel zou ik graag zien dat de prijzen iets concurrerender worden, vooral bij accessoires. Over het geheel genomen ben ik tevreden met mijn aankopen en de snelle levering!
Mijn ervaring met de klantenservice van Kookpunt is over het algemeen positief. Een keer had ik een probleem met een bestelling die niet compleet was, en ik belde direct. De medewerker aan de andere kant was heel geduldig en regelde dat de ontbrekende items de volgende dag bij mij werden bezorgd. Dat vond ik echt fijn. Toch heb ik ook gehoord dat soms sommige medewerkers wat kortaf kunnen reageren, wat jammer is. Misschien kan Kookpunt extra aandacht besteden aan vriendelijkheid tijdens de trainingen. Al met al waardeer ik hoe ze klachten snel en efficiënt afhandelen, en het geeft vertrouwen om te weten dat ze klanttevredenheid serieus nemen.
Ik was echt tevreden met hoe snel mijn bestelling bij Kookpunt aankwam. De levering was razendsnel en alles was goed verpakt, zodat er niets beschadigd raakte. Toen ik een pan wilde retourneren omdat hij niet goed werkte, was het super makkelijk geregeld. De klantenservice reageerde snel en hielp me zonder gedoe. Toch merkte ik dat soms populaire items uitverkocht zijn, wat frustrerend kan zijn als je iets heel specifieks zoekt. Ook zou het fijn zijn als ze meer updates geven over de voorraadstatus, zodat je beter weet wat je kunt verwachten. Over het algemeen vind ik de levering en retournering prima, met nog wat ruimte voor verbetering.
Ik vind dat Kookpunt echt een betrouwbare winkel is. Een paar maanden geleden had ik een probleem met een bestelling en hun klantenservice reageerde supersnel en loste het meteen op. Dat gaf mij echt vertrouwen in hun service. Ook waardeer ik het brede assortiment waarmee ik altijd precies kan vinden wat ik nodig heb. Eén ding dat beter kan, is misschien de winkelindeling; soms is het best lastig om bepaalde spullen terug te vinden. Maar over het algemeen klopt hun goede reputatie zeker!
Persoonlijk vond ik dat Kookpunt nog flink wat kan verbeteren op het gebied van innovatie en duurzaamheid. Veel van hun producten zijn bijvoorbeeld gemaakt van plastic, wat niet zo milieuvriendelijk is. Het zou tof zijn als ze vaker duurzame materialen zouden gebruiken, zoals bamboe of gerecycleerd metaal. Ook denk ik dat ze kunnen innoveren door slimme keuken gadgets aan te bieden die energiezuinig zijn of zelfs verbonden kunnen worden met apps. Daarnaast zouden ze meer transparantie kunnen bieden over hun productieprocessen en duurzaamheidscertificaten. Zo maken ze hun assortiment niet alleen leuker, maar ook beter voor de planeet.
Wat ik zelf ook super vind aan Kookpunt zijn hun aanbiedingen en promoties. Laatst haalde ik een set non-stick pannen voor half prijs, wat echt een geweldige deal was. Ook het gratis koffiecadeau bij bestellingen boven de €50 vind ik een leuk extraatje. Toch merk ik wel dat sommige populaire items snel uitverkocht zijn zodra de promotie live gaat. Het zou top zijn als ze de voorraad beter kunnen managen tijdens zulke acties, zodat meer klanten kunnen profiteren van de goede deals. Over het algemeen zijn hun aanbiedingen zeker de moeite waard, mits je snel bent!
Nieuwste reviews
Geweldige service!!
Van de reGGualator van mijn Big Green Egg was het draaipunt afgebroken. Dit gemeld bij kookpunt. Binnen drie dagen was alles geregeld en kreeg ik een nieuwe reGGualator opgestuurd. De service en snelheid van Kookpunt i.c.m. de geweldige service van Big Green Egg zie je weinig meer. Bedankt!!
Helaas een slecht ervaring. Ik ben in de winkel gewest en als man alleen wordt je niet echt serieus genomen. Wel een aankoop gedaan, maar ook daarbij een onprettig gevoel van over gehouden.
Just had an amazing culinary experience at Kookpunt Plus in Bergen op Zoom! 🎉 For just €41.50, you can indulge in an all-you-can-eat feast. The variety is incredible – from succulent meats to delicious vegan dishes and fresh fish! 😍 If you're a foodie like me, this place is a must-visit. 🍽️✨
Maak van koffie zetten een kunst met dit Italiaanse juweeltje ☕️❤️
Franz en Erik genieten van hun zelfgemaakte #granola bar 💥 #mastrad
Slechtste reviews
Personeel komt lichtelijk agressief…
Personeel komt lichtelijk agressief over als je om uitleg vraagt over een product. Prijzen zijn voor sommige mensen best wel pittig maar je denkt dan wat goeds te kopen en sommige mensen moeten daar ook voor sparen dus dan wil je wel wat uitleg en een goed product. Daarbij krijg je hele rare antwoorden op vragen en kijken nogal vermoeid. Uiteindelijk voelde ik me zo onprettig en opgelaten dat ik het product niet gekocht heb.
Laat je niet verleiden door de leuke aanbiedingen. Bestelling gedaan waarvan de producten op voorraad zouden zijn met een levertijd van 3-5 werkdagen. We zijn nu 2,5 week verder en nog steeds geen levering gekregen. Klantenservice heeft wel netjes gereageerd, maar geeft aan dat ze geen invloed hebben op de levertijd van de leverancier. Raar, want het was toch op voorraad? Dus m.a.w. valse informatie verschaffing!
Leek wel of ik een klap in mijn gezicht van Kookpunt…
Leek wel of ik een klap in mijn gezicht kreeg.
Na verschillende aankopen 2x JURA-volautomaten, 1x profitec pro 500 en dan klein spul pannen en messen.
Heb nu ook weer JURA Z8 welke mijn zus mee heeft uit Stuttgart (woont in Stuttgart).
7600 bereidingen machine 2018 dus dacht meer aan een onderhouds beurt te geven.
Bellen en ja voor de eigenklanten welke machine niet bij het kookpunt is aangeschaft wordt geen onderhoudsbeurten uitgevoerd klik zei de telefoon.
Ben zeer zeer teleurgesteld in deze bedrijfsvoering.
Weet nu zeker dat mijn BBQ niet van het kookpunt vandaan gaat komen.
Vanaf deze dag is mijn relatie met kookpunt verbroken.
buitengewoon goede en vriendelijke service tot na aankoop toe! Mijn complimenten voor dit team (maar ook voor Fissler!!), die mijn pan na een jaar geleden gekocht, terug hebben genomen wegens een klein defect. Goede mailwisseling onderhouden, hier ga ik zeker mijn volgende koop doen. Hartstikke bedankt mensen voor jullie betrouwbaarheid en top service, ben er super blij mee!!
Heb meerdere pannen hier aangeschaft, elke bestelling werd op tijd geleverd. Maar je komt er pas achter hoe de klantenservice is als iets geretourneerd wordt. Werd netjes telefonisch beantwoord, terug sturen was geen probleem. Bedrag staat na drie werkdagen weer op rekening.