Ik vind Kleuro over het algemeen een goeie keuze. De spullen die ik heb gekocht zijn meestal van hoge kwaliteit en het assortiment is echt uitgebreid, wat ik super handig vind. Wel heb ik eens meegemaakt dat een product niet op voorraad was nadat ik het had besteld, dat was best vervelend. Ook merkte ik dat de prijzen soms veranderen zonder duidelijke uitleg, wat je budget lastig kan maken. De klantenservice is vriendelijk, maar het duurde langer dan ik had verwacht voordat ik mijn geld terugkreeg toen er iets misging. Het zou top zijn als Kleuro hier sneller in wordt en duidelijker communiceert over voorraad en prijswijzigingen. Daarnaast zou ik graag zien dat ze meer inzetten op duurzaamheid, want dat mis ik een beetje bij hun huidige aanbod. Ondanks deze punten zijn de aanbiedingen en deals meestal heel aantrekkelijk, wat de winkelervaring vaak goed maakt.
De door ons geselecteerde videos.
Een Rondje Rotterdam met trouwe lezers
Werkspot TV commercial 2015
EURO FUN PARK MALAYSIA Bukit jalil @ShivanshVlogsOfficial
De productkwaliteit van Kleuro vind ik over het algemeen erg goed. Toen ik mijn keuken schilderde, merkte ik dat de verf makkelijk bracht en mooi dekte zonder strepen. Een keer had ik wel een pot die niet helemaal droogde zoals verwacht, maar toen ik contact opnam met de klantenservice kregen ze snel een vervangende verf gestuurd. Dat was super fijn! Een verbeterpunt zou zijn dat sommige kleuren vaker uit voorraad raken, wat best frustrerend kan zijn als je midden in een project zit. Ook zou het handig zijn als de garantievoorwaarden iets duidelijker gecommuniceerd worden op de website, zodat je precies weet wat je kunt verwachten. Over het algemeen ben ik tevreden, maar met deze aanpassingen wordt het nog beter.
Voor mij zit de prijs-kwaliteitverhouding bij Kleuro echt goed. Ik heb laatst hun diensten ingeschakeld voor het schilderen van mijn woonkamer en wat ik betaalde was redelijk in vergelijking met wat andere schilders vragen. Het resultaat? Super netjes werk zonder strepen of oneffenheden. Wel viel het me op dat de planning wat los zat; het duurde een dag langer dan afgesproken. Misschien kunnen ze wat beter communiceren over vertragingen. Maar al met al ben ik blij met wat ik heb gekregen voor mijn geld en zou ik Kleuro zeker aanraden.
Ik heb zelf een paar keer contact gehad met de klantenservice van Kleuro en over het algemeen was het best goed. Een keer had ik een vraag over een product en de medewerker was echt behulpzaam en gaf me precies het advies dat ik nodig had. Echter, toen ik een terugbetaling vroeg voor een defect product, duurde het wat langer dan ik had verwacht voordat ik het geld terug kreeg. Het zou top zijn als ze de communicatie rondom terugbetalingen kunnen verbeteren en duidelijker kunnen aangeven hoe lang het precies duurt. Ondanks dat, waardeer ik hun vriendelijke aanpak en de moeite die ze doen om problemen op te lossen.
Toen ik bestelde bij Kleuro, ging de levering super snel—ik had mijn pakketje al binnen twee dagen! Dat was echt top. Maar toen ik iets wilde terugsturen, werd het lastiger. Het retourproces was niet zo duidelijk en ik moest meerdere keren bellen om een retourlabel te krijgen. Het zou echt fijner zijn als ze dat makkelijker maken en beter aangeven of een product op voorraad is voordat je bestelt. Zo voorkom je dat je moet wachten of teleurgesteld wordt.
In mijn ervaring met Kleuro zit het een beetje dubbel. De levering was altijd snel en de kwaliteit van de producten was top, wat ik echt fijn vond. Maar aan de andere kant had ik wat last van verwarrende betalingsprocedures en reageerde hun klantenservice niet altijd even snel op mijn vragen. Het zou echt helpen als ze duidelijke betalingsinstructies geven en sneller reageren op klanten. Ondanks dat ze al meer dan 25 jaar bestaan en daardoor betrouwbaar lijken, kan een betere communicatie hun reputatie nog verder versterken.
Ik vind het best positief dat Kleuro plastic verpakkingschips gebruikt die duurzamer lijken en goed tegen huidvet kunnen. Toch mis ik wat details over hoe innovatief ze echt zijn op het gebied van duurzaamheid. Het zou super zijn als ze meer transparant waren over hun materialen en bijvoorbeeld overstappen naar volledig gerecycled plastic of biologisch afbreekbare opties. Ook zouden ze kunnen laten zien welke stappen ze nemen om hun productie milieuvriendelijker te maken. Dat zou echt laten zien dat ze niet alleen duurzaam willen lijken, maar er ook echt wat voor doen.
Ik ben echt blij met de aanbiedingen en promoties bij Kleuro. Die 15% korting op je eerste bestelling maakte mijn startpunt veel vriendelijker en ik voelde me meteen welkom. Ook de verrassende deals zijn vaak een leuke verrassing tijdens het shoppen. Toch zou ik graag zien dat ze vaker speciale acties organiseren, bijvoorbeeld rondom feestdagen of seizoenswisselingen. Daarnaast zou het handig zijn als ze een loyaliteitsprogramma aanbieden voor vaste klanten, zodat je extra voordelen krijgt naarmate je vaker bestelt. Dat zou de winkelervaring nog aantrekkelijker maken!
Nieuwste reviews
Leveren een maand te laat
Leveren een maand te laat. Reageren niet op emails of bellen. Als je de bestelling annuleert je geld terug krijg bezorgen ze het ineens wel en dreigen met incasso ipv hun fout goed te maken.
Ronduit schandalig!
Nu besteld over een maand in huis met hoop gezeik.
Wat anderen ook al melden, er staat op de website: vandaag bestellen = morgen geleverd. En dit zal voor een selecte voorraad misschien ook wel zo zijn, maar buiten deze standaard verfjes en producten is het aan te raden om ergens anders te bestellen.
Ik heb ruim een week geleden producten besteld en tot op heden nooit meer wat vernomen of ontvangen. In het minst erge geval is hier dus sowieso sprake van een misleidend bedrijf.
producten niet op voorraad, lange levertijd, slechte communicatie
donderdag 14 februari verf besteld in de veronderstelling dat dit maandag 19 februari geleverd zou worden. Dat was zo aangegeven op de website. Donderdag 21 februari nog steeds geen verf ontvangen en eens gevraagd hoe dit zit. Antw: De verf is niet op voorraad en staat in nabestelling. Op 7 maart nog niks gehoord en wederom eens gevraagd of de levertijd al bekend is of indien niet het geval we de order kunnen annuleren en het geld retour kunnen ontvangen. 8 maart is de annulering bevestigd, maar tot heden (13 maart) nog steeds geen geld retour.
Leveren een maand te laat. Reageren niet op emails of bellen. Als je de bestelling annuleert je geld terug krijg bezorgen ze het ineens wel en dreigen met incasso ipv hun fout goed te maken.
Ronduit schandalig!
Nu besteld over een maand in huis met hoop gezeik.
Wat anderen ook al melden, er staat op de website: vandaag bestellen = morgen geleverd. En dit zal voor een selecte voorraad misschien ook wel zo zijn, maar buiten deze standaard verfjes en producten is het aan te raden om ergens anders te bestellen.
Ik heb ruim een week geleden producten besteld en tot op heden nooit meer wat vernomen of ontvangen. In het minst erge geval is hier dus sowieso sprake van een misleidend bedrijf.
Een perfect bedrijf, ik bestel al jaren mijn verf daar ze leveren sneller dan het licht.
Hebben sinds kort ook een winkel dan zou je extra dingen kunnen meenemen.
Verder krijg je zeer deskundig advies.
Ook de telefoniste verdient een pluim en wat een gezellig mens is dat
Met andere woorden
EEN ECHTE AANRADER.
Een zeer tevreden klant
Jan v H
Producten besteld , sommige waren niet in voorraad
Gebeld met de klantendienst om te vragen of de Producten in voorraad al verstuurd konden worden
Wat een vriendelijke dame aan de lijn
Vriendelijk nog zacht uitgedrukt van mij 10 sterren , zeer goed geholpen daags nadien Producten thuis
Bedankt