Horloge: Snelle levering of garantieproblemen – Wat zeggen klanten?
Mijn indruk van Horloge
Persoonlijk vind ik de reviews over Horloge.nl best behoorlijk. Veel mensen zijn blij met de snelle levering en het ruime aanbod horloges, wat ik ook heb gemerkt toen ik snel mijn nieuwe smartwatch ontving. Toch zijn er ook wat minder positieve dingen te horen. Sommige reviews klagen over de inconsistentie in garantievoorwaarden, en ik kan me voorstellen dat dat verwarrend is als je een probleem hebt. Een concrete verbetering zou zijn dat Horloge.nl hier duidelijker over communiceert, zodat klanten precies weten waar ze aan toe zijn. Daarnaast heb ik gezien dat de klachtenafhandeling beter kan, zoals sneller reageren op vragen of problemen. Ondanks deze punten blijft de klantenservice vriendelijk en behulpzaam, wat voor mij een groot pluspunt is. Al met al denk ik dat Horloge.nl goed bezig is, maar met wat extra aandacht voor communicatie en consistentie kunnen ze nog beter worden.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Terugbetalen kan sneller - verder alles prima en goede kwaliteit
Horloge besteld. Volgende dag besloot ik het retour te sturen om toch voor een duurdere versie te gaan. Horloge fantastisch mooi. Was zelfs al op tijd gezet. Terugbetaling van het retour gestuurde horloge was minder. Dat duurde bijna drie weken nadat het horloge was aangekomen EN pas nadat ik er een mailtje naar toe had gestuurd. Geen louche bedrijf dus, want je geld komt echt terug en de horloges zijn pracht mooi. Maar afhandelingen van retouren zou sneller kunnen. Niet iedereen kan zich drie weken lang een dubbele uitgave veroorloven.
Communicatie
Op het gebied van communicatie mega veel ruimte voor verbetering. Gelukkig tot op heden nog niet verder
Dozenschuiver
Ik heb nog nooit meegemaakt dat een juwelier een horloge bij verkoop niet even gelijk zet. Hier wel, het is gewoon een ongeïnteresseerde dozenschuiver meer niet. Omdat ik dat belachelijk vond zou ik 10% korting krijgen, ook die heb ik nooit gehad. Punt 1 is nog tot daar aantoe maar vooral aan punt 2 hebben jullie deze 1 ster aan te danken. Overigens is dit een bedrijf wat lekker strakke horizontale prijzen hanteert samen met die Brandsma of hoe dozenschuiver nummer zoveel ook mag heten precies. Naar aanleiding van de reactie: Dit bedrijf doet er ook alles aan om maar negatieve reviews te voorkomen. Inloggen op hun website om je bestelling en bestelnummer op te vragen is niet mogelijk. Intussen krijg ik berichten dat ik blijkbaar de verkeerde verkoper heb gereviewed en of ik dat maar wil aanpassen. NOU ECHT NIET EN BEDENK GOED DAT ER MEER BEOORDELINGS WEBSITES ZIJN.
Onze Tiktok aanraders over Horloge.
Dit horloge is echt mn nieuwe fave! 🪐 #rosefield #horloge #ugc
Cheap Watch Collection ⌚ #cheapwatches #fyp #watchcollection
3.5.24 New flip clock addition to the home ⏰ what do you think? #fyp
Slechtste reviews
Dit bedrijf raad ik ten zeerste af!
Zeer slechte klantenservice! Bij dit bedrijf een bestelling gedaan en retour gestuurd. Dit pakket blijkt echter niet aangekomen te zijn waar een onderzoek voor is opgestart bij de vervoerder. Nu 4 weken later is er nog steeds geen oplossing of communicatie gekomen. Op mails wordt gewoon simpelweg niet gereageerd, voor mij nooit meer een bestelling bij dit bedrijf, dat is zeker! Helaas zal ik voor dit probleem mijn rechtsbijstand in moeten gaan schakelen. Dit bedrijf raad ik dus ten zeerste af! Update 29-03-2024: Na 48 uur nog steeds geen bericht van dit bedrijf gekregen na het aangeven dat ik per email contact wil hebben op advies van de rechtsbijstand. Typisch geval van "mooi weer spelen voor de buitenwereld" Ondertussen is deze klant nog steeds gedupeerd.
Communicatie
Op het gebied van communicatie mega veel ruimte voor verbetering. Gelukkig tot op heden nog niet verder
Dozenschuiver
Ik heb nog nooit meegemaakt dat een juwelier een horloge bij verkoop niet even gelijk zet. Hier wel, het is gewoon een ongeïnteresseerde dozenschuiver meer niet. Omdat ik dat belachelijk vond zou ik 10% korting krijgen, ook die heb ik nooit gehad. Punt 1 is nog tot daar aantoe maar vooral aan punt 2 hebben jullie deze 1 ster aan te danken. Overigens is dit een bedrijf wat lekker strakke horizontale prijzen hanteert samen met die Brandsma of hoe dozenschuiver nummer zoveel ook mag heten precies. Naar aanleiding van de reactie: Dit bedrijf doet er ook alles aan om maar negatieve reviews te voorkomen. Inloggen op hun website om je bestelling en bestelnummer op te vragen is niet mogelijk. Intussen krijg ik berichten dat ik blijkbaar de verkeerde verkoper heb gereviewed en of ik dat maar wil aanpassen. NOU ECHT NIET EN BEDENK GOED DAT ER MEER BEOORDELINGS WEBSITES ZIJN.
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Zeer vriendelijk en kundig
Ik wist al wat ik nodig had (vervangende band plus spring bars in een rare maat) en moest toevallig toch in Rotterdam zijn, dus op de bonnefooi even binnengewandeld. Prachtige showroom, waar ik bijzonder vriendelijk geholpen werd. Sowieso altijd fijn wanneer een webshop ook een fysiek bezoekbare locatie heeft en tóch scherpe prijzen aanhoudt. Ik ben niet zo’n reviewschrijver, maar vond het een dermate positieve ervaring dat ik dat even wilde delen.
Super service
Super service… wegens een bruiloft last minute een spoed reparatie uit laten voeren kon er op wachten… heel erg blij mee en erg vriendelijk geholpen. Zulke service zie je niet vaak meer! Zeker een aanrader voor reparaties en voor een nieuw horloge. Kom hier zeker weer terug!!
Ik raad hun zeker aan!
Ik schrijf eigenlijk nooit een review maar ik vind dat Horlog.nl deze verdiend heeft. Ik heb mijn horloge besteld, deze bleek echter te groot voor mijn pols. Ik mocht het horloge terug sturen, vervolgens hebben ze hem verkleind en weer naar mij teruggestuurd. Allemaal gratis. Het mail contact om dit voor elkaar te krijgen was ook zeer vriendelijk en snel. Ik raad hun zeker aan!