Mijn indruk van Kipling
Eerlijk gezegd ben ik best teleurgesteld in Kipling. Ik kocht een paar van hun laarsjes en na een paar maanden begon de laklaag al te schilferen, wat je echt niet verwacht voor de prijs die je betaalt. Toen ik contact opnam met hun klantenservice, kreeg ik niet snel een reactie en voelde ik me niet serieus genomen. Het zou echt helpen als Kipling de kwaliteit van hun producten serieus neemt en hun klantenservice verbetert, zodat klanten zich beter geholpen voelen.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Slechtste kwaliteit ooit !!
Slechtste kwaliteit ooit !!! Ik kocht voor mijn dochter sneaker van €90 weliswaar !!!! Na 1 dag de laklaag helemaal af van de neustoppen langs beide kanten ! Dit is beschamend hoe slecht de kwaliteit is !! Koop NOOIT deze schoenen mensen dit is het geld niet waard !
Gouden laarsjes kleur na 2 dagen eraf
Gouden laarsjes gekocht. Na 2 dagen was de laklaag eraf op de neuzen maar ook aan de zijkant van de schacht. Een mail met foto’s gestuurd en eerste reactie die ik terug kreeg was of ik ze behandelt had. Op dat moment was al zeker dat linksom of rechtsom de fout bij mij neergelegd zou worden en dat klopt. Ik heb ze verkeerd behandelt hun treft geen blaam. En op mijn vraag waarom ze geen beschrijving erbij doen met tips voor behandeling, heb ik geen antwoord op gekregen. Kortom ik heb ik geen tijden zo’n slecht bedrijf en klantonvriendelijkheid meegemaakt!!
Slechte kwaliteit schoen wordt op klant verhaalt
Roze schoenen van kipling (fatima) gekocht voor mijn dochter. Na een middag dragen was de laklaag bij de neus van de schoen er helemaal af. De kwaliteit van de laklaag is niet bestendig voor ‘normaal’ gebruik. De schade is volgens kipling door toedoen van buitenaf en valt volgens kipling en de winkel niet onder de garantie. Teleurstellend hoe kipling dit op de klant verhaalt en er zo mee omgaat. Een fout in een productie/uitvoering kan gebeuren, maar om het zo bij de klant meer te leggen is ronduit onbeschoft.
Onze Tiktok aanraders over Kipling.
Reply to @bobasuccka I bought it secondhand so it’s an older model without the bottle holders!
📌รุ่นนี้เป็นรุ่นในดวงใจของแฟนน้องลิงเลยนะคะ #ของมันต้องมีค่ะ
What kind of bags 🎒✈️ you use for your travels? This is mine from Kipling at S$209. Nice a spacious to keep all my travel essentials.
Slechtste reviews
Slechtste kwaliteit ooit !!
Slechtste kwaliteit ooit !!! Ik kocht voor mijn dochter sneaker van €90 weliswaar !!!! Na 1 dag de laklaag helemaal af van de neustoppen langs beide kanten ! Dit is beschamend hoe slecht de kwaliteit is !! Koop NOOIT deze schoenen mensen dit is het geld niet waard !
Gouden laarsjes kleur na 2 dagen eraf
Gouden laarsjes gekocht. Na 2 dagen was de laklaag eraf op de neuzen maar ook aan de zijkant van de schacht. Een mail met foto’s gestuurd en eerste reactie die ik terug kreeg was of ik ze behandelt had. Op dat moment was al zeker dat linksom of rechtsom de fout bij mij neergelegd zou worden en dat klopt. Ik heb ze verkeerd behandelt hun treft geen blaam. En op mijn vraag waarom ze geen beschrijving erbij doen met tips voor behandeling, heb ik geen antwoord op gekregen. Kortom ik heb ik geen tijden zo’n slecht bedrijf en klantonvriendelijkheid meegemaakt!!
Slechte kwaliteit schoen wordt op klant verhaalt
Roze schoenen van kipling (fatima) gekocht voor mijn dochter. Na een middag dragen was de laklaag bij de neus van de schoen er helemaal af. De kwaliteit van de laklaag is niet bestendig voor ‘normaal’ gebruik. De schade is volgens kipling door toedoen van buitenaf en valt volgens kipling en de winkel niet onder de garantie. Teleurstellend hoe kipling dit op de klant verhaalt en er zo mee omgaat. Een fout in een productie/uitvoering kan gebeuren, maar om het zo bij de klant meer te leggen is ronduit onbeschoft.
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Slechtste kwaliteit ooit !!
Slechtste kwaliteit ooit !!! Ik kocht voor mijn dochter sneaker van €90 weliswaar !!!! Na 1 dag de laklaag helemaal af van de neustoppen langs beide kanten ! Dit is beschamend hoe slecht de kwaliteit is !! Koop NOOIT deze schoenen mensen dit is het geld niet waard !
Gouden laarsjes kleur na 2 dagen eraf
Gouden laarsjes gekocht. Na 2 dagen was de laklaag eraf op de neuzen maar ook aan de zijkant van de schacht. Een mail met foto’s gestuurd en eerste reactie die ik terug kreeg was of ik ze behandelt had. Op dat moment was al zeker dat linksom of rechtsom de fout bij mij neergelegd zou worden en dat klopt. Ik heb ze verkeerd behandelt hun treft geen blaam. En op mijn vraag waarom ze geen beschrijving erbij doen met tips voor behandeling, heb ik geen antwoord op gekregen. Kortom ik heb ik geen tijden zo’n slecht bedrijf en klantonvriendelijkheid meegemaakt!!
Slechte kwaliteit schoen wordt op klant verhaalt
Roze schoenen van kipling (fatima) gekocht voor mijn dochter. Na een middag dragen was de laklaag bij de neus van de schoen er helemaal af. De kwaliteit van de laklaag is niet bestendig voor ‘normaal’ gebruik. De schade is volgens kipling door toedoen van buitenaf en valt volgens kipling en de winkel niet onder de garantie. Teleurstellend hoe kipling dit op de klant verhaalt en er zo mee omgaat. Een fout in een productie/uitvoering kan gebeuren, maar om het zo bij de klant meer te leggen is ronduit onbeschoft.