Ik vind zelf dat Gassan echt mooie sieraden levert met topkwaliteit, dat zie je ook terug in veel reviews. Veel mensen zijn blij met de designs en de garantie die ze krijgen. Toch hoor je ook dat er soms problemen zijn met de maat van bijvoorbeeld ringen of kettingen, waardoor ze niet goed passen. Het zou fijn zijn als Gassan een uitgebreidere maattabel zou aanbieden of makkelijker retouren regelt voor maatfouten. Daarnaast zijn er klachten over de kleurverschillen tussen wat je ziet online en wat je ontvangt. Een betere kleurcontrole kan hier echt helpen. Wat de service betreft, staan de meeste reviews positief over de snelle levering en mooie verpakkingen, maar de afhandeling van klachten kan strakker. Snellere reacties op vragen en problemen zouden de ervaring nog verbeteren. Al met al zijn de meeste klanten tevreden, vooral door de goede prijs-kwaliteitverhouding en de mooie ontwerpen.
De door ons geselecteerde videos.
GASSAN neemt LXRY mee naar de fabriek van HYT - AMEX
Ik heb zelf een mooie ketting van GASSAN besteld en ik moet zeggen dat de kwaliteit echt top is. De ketting voelt stevig aan en de sluiting zit perfect, wat voor mij heel belangrijk is. Een keer bestelde ik een armband in een andere maat omdat de eerste iets te strak zat, en dat werd snel en zonder extra kosten geregeld. Dat vond ik super fijn. Wel zou ik graag meer kleuropties zien, want dat aanbod is nog wat beperkt. Ook merkte ik dat de informatie over sommige horloges beter kan, want het was lastig om precies te weten wat ik kreeg. Over het algemeen ben ik heel tevreden met de producten en de garantie die GASSAN biedt.
Persoonlijk vind ik dat de prijs-kwaliteitverhouding bij GASSAN echt in orde is. Toen ik laatst een paar producten kocht, merkte ik meteen dat de kwaliteit goed was voor wat ik betaalde. Het materiaal voelde stevig aan en ziet er netjes uit, zeker vergeleken met andere merken die ik heb geprobeerd. Wel zou het fijn zijn als de prijzen bij grotere aankopen iets flexibeler zijn, want dat kan soms nog wat prijzig aanvoelen. Ook zou ik graag zien dat er vaker duidelijkere bundeldeals komen, zodat je nog meer waar voor je geld krijgt. Over het algemeen ben ik echter best tevreden en vind ik dat GASSAN een goede keuze is als je op zoek bent naar kwaliteit zonder de hoofdprijs te betalen.
Ik heb nogal gemengde ervaringen gehad met de klantenservice van GASSAN. Toen ik een product wilde retourneren, was het eerst heel vriendelijk geholpen door de medewerkers, wat ik echt waardeerde. Maar daarna duurde het terugbetalingsproces veel langer dan verwacht en kreeg ik meerdere keren geen duidelijk antwoord op mijn vragen. Het leek soms alsof de medewerkers niet helemaal wisten wat ze deden. Een concrete verbetering zou zijn dat GASSAN hun team beter traint en zorgt voor snellere communicatie bij klachten. Ook zou het helpen als terugbetalingen transparanter en efficiënter verlopen. Zo blijft de hele ervaring positief voor de klant.
De levering bij GASSAN was voor mij echt top! Mijn pakketje kwam supersnel aan en alles was netjes verpakt, zelfs het kleinste accessoire zat goed beschermd. Maar toen ik een product wilde retourneren omdat het niet helemaal aan mijn verwachtingen voldeed, liep het wat moeizaam. Het retourproces was niet zo duidelijk als ik had gehoopt en het duurde langer dan beloofd voordat ik mijn geld terugkreeg. Het zou handig zijn als GASSAN de retourinstructies eenvoudiger maakt en de terugbetalingen versnelt. Verder is de bezorging zeker aan te bevelen, maar met wat verbeteringen bij de retourzendingen wordt hun service nog beter.
Voor mij staat de reputatie van Gassan echt stevig. Toen ik voor het eerst hun sieraden kocht, las ik veel positieve reviews en dat wilde ik zelf ook ervaren. De service bleek top: snelle verzending, mooie verpakking en vriendelijk contact. Wel merkte ik dat sommige mensen twijfels hadden over de website en specifiek over de horloges. Ik zelf heb geen problemen gehad, maar het zou fijn zijn als Gassan meer transparantie biedt over bepaalde productlijnen. Bijvoorbeeld duidelijke informatie over garantie en herkomst van de horloges. Al met al voelt Gassan betrouwbaar aan en kom je er terecht voor mooie sieraden en goede service.
Ik vind dat GASSAN echt laat zien dat ze serieus zijn over innovatie en duurzaamheid. Toen ik bestelde, was de levering razendsnel en de verpakking zag er niet alleen strak uit, maar bevatte ook leuke extra's – perfect om cadeau te geven tijdens de feestdagen. Het zou nog beter zijn als er een lifestyle-blaadje bijgeleverd wordt, zodat je meteen inspiratie krijgt over hoe je het product in je dagelijks leven kunt gebruiken. Ook vind ik het handig dat je via mail kunt bestellen, dat maakt het voor iedereen toegankelijk. Misschien kan GASSAN hier nog wat mee doen en die brochure toevoegen om het geheel compleet te maken.
Ik vind de aanbiedingen en promoties bij GASSAN echt top! Tijdens Black Friday kon ik een prachtige diamant kopen met flinke korting, wat mijn portemonnee blij maakte. Ook regelmatig kortingscodes op hun website gebruik ik graag, die zijn makkelijk te vinden en werken prima. Een ding dat beter kan, is dat er meer speciale acties zijn buiten de grote verkoopdagen. Het zou super zijn als ze bijvoorbeeld maandelijks kleine deals aanbieden. Daarnaast mis ik een nieuwsbrief waar je meteen op de hoogte wordt gebracht van nieuwe promoties. Maar verder ben ik erg tevreden, vooral omdat de cadeaus altijd mooi verpakt aankomen, perfect om cadeau te geven zonder extra gedoe.
Nieuwste reviews
Prima
I.v.m. een niet werkende cadeaukaart heb ik telefonisch contact gezocht, ik ben toen adequaat en naar volle tevredenheid geholpen. Het bestelproces vervolgens verliep prima.
Probeer al vele jaren een klokje te krijgen, maar door mijn 24 uurs mantelzorg kan ik niet meer langs gaan. Heb ik uitgelegd, nou stuurt u maar een mail. Laatste 4 mails worden nu gewoon genegeerd. Totaal geen response meer. O.a, Mw Habiba Battoui verdient geen customer service prijs
Vriendjespolitiek in plaats van serieuze klanten op een correcte wijze te behandelen
Terugbellen geschiedt al helemaal niet.
Drijven prijzen op van 2e hands horloges ook omdat het product zgn. niet leverbaar is.
Pas op met vooruit betalen! Er wordt niet teruggestort na retour.
Enige tijd geleden een artikel besteld. Deze bestelling moest vooruit betaald worden. De bestelling werd hierna keurig afgehandeld.
Paar weken geleden nogmaals een bestelling geplaatst. Dit maal was het eea niet naar wens en hebben wij het product in Amsterdam ingeleverd. . Dit was op zaterdag. Bedrag van de aankoop zou meteen na het weekend, op maandag op onze rekening gestort worden.
Zijn nu bijna 14 dagen verder en hebben het bedrag nog niet retour. Bijna dagelijks telefonisch contact en elke dag wordt er toegezegd dat het bedrag per omgaande wordt overgemaakt. Niet dus.
PAS DUS OP MET VOORUIT BETALEN!!!!!! HET IS VRIJ MOEILIJK OM EEN BETALING TERUG TE KRIJGEN!!!!
Bij Gassan aan de Meent in Rotterdam geweest voor een vraag en herstel horloge.
zonder maar een cent te rekenen is mijn horloge schoongemaakt en het "euvel" verholpen.
Top service! Voor mijn volgende sierraad loop ik eerst bij hun binnen nu!