![]()
FOUR: Zijn de Reviews Echt Zo Gemengd? Ontdek het Nu!
Mijn indruk van FOUR
Volgens mij zijn de reviews over FOUR Amsterdam best wisselvallig. Ikzelf ben super tevreden met de kwaliteit van de kleding en als er iets niet klopte, was de klantenservice echt snel in actie. Maar ik heb ook gehoord dat sommige mensen het garantiebeleid onduidelijk vinden en de verzendkosten nogal hoog kunnen zijn. Retourneren lijkt voor een paar klanten lastig te gaan, wat echt beter kan. Het vriendelijke personeel en de snelle afhandeling van klachten, vooral rondom kinderkleding, zijn wel dikke punten. Het zou top zijn als ze wat duidelijker communiceren en de verzend- en retourprocessen wat soepeler laten verlopen.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Top ervaring klantenservice Four
Super goed geholpen door Tjalien van de klantenservice Four. Via site bestelling gedaan, 1 shirt was verkeerd geleverd maar is prima opgelost. Snelle reacties, meedenkend en niet te vergeten erg vriendelijk.
Zonder te vermelden verzendkosten tijdens saleperiode???
Ik wilde een bestelling plaatsen van ronde de 300 euro. Op de website staat dat er boven de 150 euro geen verzendkosten in rekening worden gebracht. Tot mijn verbazing zag ik op mijn order wel verzendkosten. Toen ik dit zag heb ik even naar de winkel gebeld, en zij gaven aan dat er tijdens de sale periode wel verzendkosten in rekening wordt gebracht. Ook als het producten betreft die niet in de sale zijn. Dit wordt nergens aangegeven op de website wat ik zelf erg onprofessioneel vind.
Mooie zaak, maar de zaakjes niet op orde
Mooie winkel. Uitstekende sfeer en beleving, prima assortiment en vrij onderscheidend. Qua marketing met bv. festivals ook zeker een pluim waard. Voor de online shop hebben ze nog wel wat te leren. Beschrijving van enkele producten klopt niet, verzendkosten zijn niet marktconform + retourkosten voor de koper en kortingcodes werken niet. Dit zijn toch wel basisdingetjes die niet op orde zijn. Zo af en toe de winkel bezoeken zeker de moeite waard, maar daar blijft het dan ook bij.
Onze Tiktok aanraders over FOUR.
#FourAmsterdam #Shopping #Fashion #Trend #Style #ForYou #fyp #Explore
Omdat we veel vragen krijgen over wanneer je precies een FOUR tas ontvangt. Reminder: alleen bij in-store aankopen! π€
Aangezien ik wat comments kreeg over Four Kleding, dacht ik.. lets make viddieβ€οΈ
Slechtste reviews
Je krijgt je geld niet terug.
Ik ben op 20-04-24 naar jullie winkel gekomen om mijn online order op te halen, een embroidery shopper en kocht in de winkel een nieuwe strap. Kom ik 2,5 uur later thuis en wil ik de nieuwe strap aan één van mβn vele FOUR tassen hangen en hij breekt meteen! Ik dacht eerst: huh hoe kan dit? En ik legde de haak naast die van een andere band: De haken zijn anders! Veranderd. Ze zijn kleiner en dunner. Ik zou lekker bij het oude concept blijven is mijn tip. Daarna kom ik op 23 april in de winkel en zijn alle straps uit de handel gehaald is mij verteld. Ik koop een nieuwe embroidery shopper omdat die andere slecht afgewerkt was en de draadjes niet goed door waren gestikt, ik had het om willen ruilen maar had de tas en strap niet bij me omdat ik onverwachts in Amsterdam was. Vandaag op 25-5 breekt ook de haak van dΓe tas af! Helemaal klaar mee. Mails komen niet duidelijk over kennelijk en de klantenservice lijkt gewoon compleet de inhoud te missen van het verhaal. Ook telefonisch. Wat een gedoe. Alleen maar hoofdpijn om twee tasjes en een strap. Hoe verzin je het! Tot overmaat van ramp krijg je ook je GELD NIET TERUG. Alleen als je online koopt bij FOUR dan wel. Dus ik heb β¬73,- aankopen in de winkel waarvan ik het geld NIET terugkrijg. Ik ben verplicht een vervangend artikel te nemen of een tegoedbon te nemen. Dit staat NERGENS bij de kassa op een bordje. Pas onderaan je bon helemaal onderaan staat er in kleine letters GEEN GELD RESTITUTIE. Echt slecht. Telefoongesprek van 25-4 is opgenomen. Het word je als klant expres moeilijk gemaakt om je geld terug te krijgen en dat alleen je online aankopen worden terugbetaald is ook vreemd.
PrivΓ© gegevens bij verkeerde klant
Blij met het artikel wat ik heb besteld, zeer ontevreden met de klantenservice en de manier waarop mijn bestelling is verstuurd. Ik kreeg een pakbon van een andere klant mΓ©t privΓ© gegevens toegestuurd. Dit betekent dat mijn gegevens ook bij iemand anders thuis liggen, ik vind dit heel slordig en heb hierover de klantenservice al twee keer benaderd. Geen reactie, reageren niet op mijn mails. Erg slechte service en vooral enorm kwalijk dat privΓ© gegevens van mensen foutief verstuurd worden!
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Top service
Mn dochter van 14 is helemaal naar amsterdam gegaan om een four pak te kopen.....er was een kleinigheidje waar ze erg teleurgesteld in was ...en na een mail te hebben gestuurd naar het bedrijf kreeg ik een zeer vriendelijk en meewerkend bericht terug.. Ik ben hier erg tevreden over ze hebben me erg goed geholpen Priscilla
Goede service
Snel antwoord. Netjes geholpen en bestelling snel verstuurd.