Epine

Epine

Affiliate ilmoittaminen: Tämä viesti sisältää kumppanilinkin, joka tarkoittaa, että kun napsautat NÄYTÄ-painiketta ja teet ostoksen sivulla, saatamme saada palkkion, joka auttaa sivuston ylläpitämisessä

• No reviews yet!

Find companies you have experience with and write reviews about them! Your reviews contribute to a more transparent market and improve the reliability of companies.

Logo Meubis
Meubis

Een leuk en stijlvol interieur doet veel voor je gemoedsrust. Kwalitatieve meubels gaan ook langer mee, dus je hebt er meer genot van. Bij Meubis k...

Epine

Tegenwoordig is uw huis of winkelpand beveiligenmet camera’s geen luxe meer. Het is simpelweg een verantwoordelijke daad om de veiligheid van u, uw gezin en uw medewerkers te waarborgen. Op de markt zijn er diverse camera’s in de aanbieding. Maar de vraag is nu welke camera systeem het best geschikt is voor het beveiligen van uw woning of winkelpand. Op ReviewsBird.nl vindt u het totaal overzicht aan ervaringen en beoordelingen van personen die hun aankoop aan camera’s eerder hebben gedaan bij het ene of het andere beveiligingsbedrijf of van plan waren te doen. Wilt u ook meer gerichte advies over camera’s en camerasystemen? Kijk, maar hier op de pagina van ReviewsBird.nl. Doorloop vrijblijvend de reviews zodat u, gewapend met eerlijke informatie, een weloverwogen besluit kunt nemen.

Over Epine
Epine.nl is opgericht op 27 september 2010 met als doel advies te verschaffen, het begeleiden en produceren op het gebied van organisatie, communicatie, informatietechnologie, telecom en franchising. Epine zegt te geloven in kennis, service en specialisme. Vanuit hun hoofdkantoor in Papendrecht worden de 5 webshops in de Benelux gerund. Beschikkend over de gerichte kennis van hun producten kunnen zij hun klanten direct goed adviseren in camera en beveiligingssystemen, geschikt voor hun bedrijfspand en/of woning. Naar mening van Epine.nl staat alles in het teken van de goede dienstverlening, vanaf het moment dat de klant zijn aankopen doet, tot het moment van de installatie van hun aangekochte product.

Producten en diensten van Epine
Epine.nl adverteert een ruim aanbod aan professionele en semi-professionele camerasystemen, bedraad of draadloos. De klant kan er terecht voor de juiste set voor elke omgeving. Geschikt voor het beveiligenvan een kantoor-, winkelpand of woonhuis. Hun assortiment bestaat onder meer uit IP-camera’s, alarmsystemen, spy camera’s en bijbehorende accessoires. De IP-camera’s zijn beveiligingscamera’s die worden aangesloten via het internet. Deze camera’s kunnen worden geïnstalleerd voor het beveiligen van een woning of (bedrijfs)pand. Spy camera's zijn meestal weggewerkt in "alledaagse" verpakkingen, zoals in een bril, klok of stropdas. Producten van de merken: IMOU, HomeGuard, Zmodo, ANNKE, Dahua, EZVIZ, Reolink, Vegas Electronics.

Complimenten, klachten en tips voor Epine
Epine.nl gaat voor persoonlijk advies in hun camera en beveiligingssystemen, waarbij zij via hun live chat mogelijkheid, alle klanten van gericht advies voorzien. Verzending van hun producten is gratis. Niet tevreden met het aangekochte product? Deze mag dan binnen 14 dagen worden terug gestuurd. Betalen kan via iDeal, PayPal, Klarna, creditcard, Rembours, MisterCash, Digitale Conceptgiro. In de winkel kan betaling contant of met pinpas geschieden. Indien u klachten heeft kunt u bellen op het nummer 31 (0) 78 641 64 10 of via e-mail op klantenservice@epine.nl.

Wat is uw ervaring als klant met Epine.nl? Wat vindt u van het productassortiment van Epine.nl? Vindt de installatie professioneel plaats? Is het advies dat wordt verstrekt duidelijk genoeg? Laat het ons weten op onze website. Uw mening telt ook!

Nog niet bekend met het assortiment van Epine.nl? Wilt u meer weten over hen? Bezoek dan onze website ReviewsBird.nl, waar u middels reviews meer te weten komt over de ervaringen die klanten hebben met Epine.nl.