![]()
Desigual: Desigual: Betoverende Stijl of Kwaliteitskwesties? Ontdek de Reviews!
Mijn indruk van Desigual
Persoonlijk heb ik gemengde ervaringen met Desigual. Ik ben altijd fan van hun kleurrijke en unieke ontwerpen, maar ik merkte dat sommige kledingstukken sneller slijt dan verwacht. Zo had ik een trui die na een paar wasbeurten al begon te pillen. Ook vond ik de klantenservice soms wat traag; het duurde meerdere dagen voordat ik een reactie kreeg op mijn vragen. Ik zou graag zien dat Desigual de kwaliteit van hun materialen verbetert en de reactietijd van hun klantenservice verkort. Aan de positieve kant is de snelle levering echt fijn en de retouropties zijn meestal makkelijk geregeld. Over het algemeen waardeer ik hun originele stijl, maar er is zeker ruimte voor verbetering op het gebied van duurzaamheid en service.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Te laat geleverd
Ik bestelde een tas en portemonnee, de levertijd was 3- 5 dagen, wat ik al erg lang vind. Ik wilde de bestelling voor mijn vakantie hebben, dus heb ik extra betaald voor leveren in 1-2 dagen. Nu 2 dagen verder is het nog niet eens verstuurd. Vervolgens heb ik de klantenservice gemaild, de reactie volgt in 3-5 dagen...
Nooit ontvangen, wel betaald
In Februari besteld en betaald maar nog nooit ontvangen. Nu krijg ik bericht of im het nog een keer wil bestellen???? Op email is nooit antwoord gegeven Hoe en waar moet ik zeggen dat ik wel geb betaald maar nooit de jas ontvangen. Im ontvang wel een mooie reactie maar geen contact gegevens
Trui van inferieure kwaliteit
Ik ben al jaren een trouwe en tevreden klant van Desigual maar heb laatst toch een klacht ingediend over een trui (marble Christian Lacroix) die al snel begon te pillen en te pluizen. Helaas had ik geen aankoopbewijs meer. Komt m.i. doordat ik indertijd een dubbele klantaccount had (2 verschillende emailadressen) waarvan er 1 naderhand is opgeheven. Desigual heeft geprobeerd de aankoopticket te achterhalen maar dat is niet gelukt. Helaas pindakaas, geen compensatie van Desigual, ook niet een tegoedbon op basis van coulance. Volgens Desigual is hun registratiesysteem waterdicht. Maar hoe gaat het dan met anonieme aankopen (niet op een klantaccount gedaan)? Artikelen die ik van iemand anders cadeau krijg en dus niet op mijn account geregistreerd worden? Overigens heb ik o.a. een jas en een vest, ooit gekocht in de winkel in Amsterdam, en ook deze artikelen zijn niet terug te vinden in mijn klantaccount. Ik weet zeker dat ik toen mijn emailadres aan de verkoopster heb gegeven om de aankopen te registreren. Dus hoezo is het registratiesysteem waterdicht? De trui waarover ik geklaagd heb ziet er lelijk uit, ik maak er maar een dure poetsdoek van. Ik ben teleurgesteld dat Desigual mij, een trouwe klant, op geen enkele manier tegemoet gekomen is. Het is toch echt een Desigual trui, en niet een ander merk! Tot slot, heel jammer dat het niet mogelijk is om op de website van Desigual een beoordeling van artikelen te geven, anders had ik daar zeker gemeld dat de trui geen aanrader is.
Onze Tiktok aanraders over Desigual.
@Desigual is definitely the cool girl (and celebrities) brand 💌 *AD
I kinda missed this: @Desigual is going through a massive glow up and I’m here for it and more specifically for that ethereal mesh mini dress anzeige
Unboxing and honest review of the #desigual #coat by Miranda Makaroff
Slechtste reviews
g6 januari 2 blouses besteld, 1 geleverd, geen respons op 2x e-mail
Ik heb 2 blouses besteld op 6 januari jl. De eerste is afgeleverd en bij de 2e staat sinds 6 januari, sinds 16 dagen dus, "wordt verwerkt". Ik heb hierover twee keer een bericht via het online formulier gestuurd, met duidelijke en volledige vermelding van het item waarom het gaat, en ondanks het feit dat ook op de website staat dat je binnen 24 uur bericht krijgt heb ik nog niets mogen vernemen. Als het buitensporig druk is of er is een andere plausibele verklaring voor de niet-afhandeling en radiostilte, dan moet je als je geloofwaardig wilt blijven niet op de website zetten dat je binnen 3 - 5 werkdagen levert en binnen max. 24 uur reageert op e-mails. Zeer irritant. Enkele dagen na bovengenoemde review een mailtje met excuses van Desigual ontvangen en mededeling dat artikel niet meer in het magazijn voorradig was. Daarnaast een tegoedbon van E 15 voor volgende bestelling. Het mailtje, alsnog, met verklaring en tegoedbon wordt op prijs gesteld!
Na 6 maanden nog steeds geen geld retour!
Op 24/4/2023 heb ik een jas besteld. Deze heb ik retour gestuurd en nu na 6 maanden heb ik mijn geld nog steeds niet retour. Ik krijg geen contact via de telefoon en heb diverse mails gestuurd. Inmiddels een paar keer contact gehad met een winkel in Lelystad (outlet) maar ook zij geven aan dat ze niets meer kunnen doen. Ze hadden twee keer een push bericht gestuurd. Ik ga contact op nemen met het Juridisch Loket om ervoor te zorgen dat ik mijn geld retour krijg.
Wow wat blijft dit toch een dramatisch…
Wow wat blijft dit toch een dramatisch bedrijf met mooie kleding. Levertijden echt dramatisch lang. Geen enkele update en niet te bereiken. Nu eindelijk te pakken maar zo onbeschoft je het gevoel geven dat je niet zo moet zeuren. Erg jammer, maar voor mij nu echt de laatste keer dat ik hier wat besteld heb of ze moeten hier echt wat aan doen. Maar gezien de recensies zal dat wel niet.
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Leuke kleding. Snelle levering!
Diverse keren besteld bij Desigual en nooit problemen gehad. Ok 1x een pakket niet ontvangen, omdat deze om onbekende reden retour is gestuurd, maar netjes het geld terug gekregen. Deze week zelf iets retour gestuurd en met een paar dagen stond het geld op de rekening.
Snel en netjes bezorgt en geretourneerd
In de sale een tas en portomonee besteld en had de bestelling netjes binnen een week. Ook de retour was binnen 5 dagen verwerkt. Pas wel op met betalen, het systeem geeft aan dat de betaling mislukt is maar dat is een foutmelding. Even zelf je bank of credit card controleren voordat je overnieuw betaald anders ontvang je de bestelling dubbel.