Replace Direct: Wat Denken Klanten Echt? Ontdek Hun Reviews!
Mijn indruk van Replace Direct
Persoonlijk vind ik Replace Direct over het algemeen betrouwbaar, vooral dankzij de snelle levering en de kwaliteit van de producten. Een keer heb ik snel een defect onderdeel teruggekregen na de gratis reparatieservice, wat ik heel prettig vond. Toch was het vervelend om een retour te moeten sturen voor een ander product, want de communicatie daarin kon beter. Het zou top zijn als ze meer transparantie bieden over hun voorraad en de retourprocedure soepeler maken. Zo zouden ze nog meer vertrouwen winnen van hun klanten.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
TP Link camera besteld, 3 weken ipv 3 dagen, onjuiste levering
TP Link camera besteld. In plaats van 3 dagen duurde de levering 3 weken. Vervolgens wordt het verkeerde artikel gezonden. Retourzending verloopt ook moeizaam, product is niet op voorraad, geen antwoord wanneer het wel komt.
ReplaceDirect niet zo direct.
We hebben vorige week vrijdag (16-03) een scherm besteld. Tijdens het bestelproces hebben we duidelijk aangegeven dat we op zaterdag gesloten zijn en zodoende liever zouden zien dat het na het weekend verzonden zou worden. Dat was geen enkel probleem, als we daar maandag maar even over zouden bellen. Dat hebben we maandagochtend vrijwel direct gedaan en er werd ons beloofd dat we dinsdag een scherm zouden hebben. De maandag verstreek en maakte plaats voor de dinsdag. De dinsdag gewacht, maar geen scherm. We hebben dinsdag opnieuw contact gehad, waarin verteld werd dat er storing bij PostNL was. Geen probleem, dat kan gebeuren en hebben we begrip voor. Uiteindelijk hebben we afgelopen donderdag een scherm mogen ontvangen, in een verpakking die je om een fleece-deken zou doen, maar waar je geen fragiel en kwetsbaar scherm in moet stoppen. Het scherm zat in een doos met een groot boterhamzakje eromheen. Geen flufmateriaal, geen piepschuim, niks van dit om het scherm intact te houden en voor tevreden klanten te zorgen. Ondertussen zijn we een week verder, is er meerdere keren een betaald gecertificeerd reparateur opgetrommeld om het scherm te repareren om één van onze programmeurs zijn werk optimaal uit de kunnen laten voeren. Terwijl deze reparateur bezig is geweest hebben we strepen over het scherm geconstateerd die naarmate de tijd vorderde steeds groter worden. De kristallen die geactiveerd worden zijn steeds verder aan het uitlopen over het scherm. We hebben na het zien van deze gebeurtenis opnieuw contact gehad met de mensen van ReplaceDirect, maar ze weigeren service op maat te verlenen. Er is vijftig minuten getelefoneerd, in die tijd had een koerier van Beek en Donk naar Eindhoven kunnen rijden, een bak koffie van onze kunnen krijgen en weer op kantoor kunnen zijn. Bijzonder slechte service, waarbij het personeel elkaar aan het tegenspreken is. Het vervelende is dat ReplaceDirect een monopolie heeft of in ieder geval een zeer groot marktaandeel, maar dat geeft je als bedrijf nog niet het recht om je schofterig te gedragen en niet de service te verlenen waar klanten recht om te hebben. Inmiddels hebben we van alle gemaakte kosten een flinke vrijdagmiddagborrel kunnen houden of gewoon een nieuwe laptop kunnen aanschaffen en zitten we nog steeds met een niet werkend scherm. Bijzonder jammer dat bedrijven als ReplaceDirect zich niet naar hun positie in de markt gedragen, maar zich verlagen tot een niveau van 8 op de schaal van Schofter.
Onze Tiktok aanraders over Replace Direct.
Replying to @BusyIzzy
You guys have made an incredible product @Autobrite Direct 🤌🏼 #fyp
No refunds make no sense to me 😅 #sportsdirect #norefunds
Slechtste reviews
ReplaceDirect niet zo direct.
We hebben vorige week vrijdag (16-03) een scherm besteld. Tijdens het bestelproces hebben we duidelijk aangegeven dat we op zaterdag gesloten zijn en zodoende liever zouden zien dat het na het weekend verzonden zou worden. Dat was geen enkel probleem, als we daar maandag maar even over zouden bellen. Dat hebben we maandagochtend vrijwel direct gedaan en er werd ons beloofd dat we dinsdag een scherm zouden hebben. De maandag verstreek en maakte plaats voor de dinsdag. De dinsdag gewacht, maar geen scherm. We hebben dinsdag opnieuw contact gehad, waarin verteld werd dat er storing bij PostNL was. Geen probleem, dat kan gebeuren en hebben we begrip voor. Uiteindelijk hebben we afgelopen donderdag een scherm mogen ontvangen, in een verpakking die je om een fleece-deken zou doen, maar waar je geen fragiel en kwetsbaar scherm in moet stoppen. Het scherm zat in een doos met een groot boterhamzakje eromheen. Geen flufmateriaal, geen piepschuim, niks van dit om het scherm intact te houden en voor tevreden klanten te zorgen. Ondertussen zijn we een week verder, is er meerdere keren een betaald gecertificeerd reparateur opgetrommeld om het scherm te repareren om één van onze programmeurs zijn werk optimaal uit de kunnen laten voeren. Terwijl deze reparateur bezig is geweest hebben we strepen over het scherm geconstateerd die naarmate de tijd vorderde steeds groter worden. De kristallen die geactiveerd worden zijn steeds verder aan het uitlopen over het scherm. We hebben na het zien van deze gebeurtenis opnieuw contact gehad met de mensen van ReplaceDirect, maar ze weigeren service op maat te verlenen. Er is vijftig minuten getelefoneerd, in die tijd had een koerier van Beek en Donk naar Eindhoven kunnen rijden, een bak koffie van onze kunnen krijgen en weer op kantoor kunnen zijn. Bijzonder slechte service, waarbij het personeel elkaar aan het tegenspreken is. Het vervelende is dat ReplaceDirect een monopolie heeft of in ieder geval een zeer groot marktaandeel, maar dat geeft je als bedrijf nog niet het recht om je schofterig te gedragen en niet de service te verlenen waar klanten recht om te hebben. Inmiddels hebben we van alle gemaakte kosten een flinke vrijdagmiddagborrel kunnen houden of gewoon een nieuwe laptop kunnen aanschaffen en zitten we nog steeds met een niet werkend scherm. Bijzonder jammer dat bedrijven als ReplaceDirect zich niet naar hun positie in de markt gedragen, maar zich verlagen tot een niveau van 8 op de schaal van Schofter.
Nooit bij dit bedrijf kopen!!!!
Bij Replace Direct kan je makkelijk bestellen. Ook je geld ben je meteen kwijt. Ze beloven bij bestellen vóór 23 uur de volgende dag te leveren, maar daar begint de ellende. Na drie dagen had ik de bestelde accu nog niet in huis en heb ik gemaild: ik kreeg een vaag antwoord dat ze de accu in hun nieuwe magazijn niet konden vinden?!?!?!? Op alle volgende mails kreeg ik alleen vage algemene antwoorden. Op de vraag of de accu besteld kon worden kreeg ik geen antwoord, op de vraag of de accu al besteld was kreeg ik geen antwoord, op de vraag of ze mijn geld wilden terugstorten kreeg ik geen antwoord. Mails worden alleen beantwoord als je een cc naar de Thuiswinkelwaarborg stuurt (daarvan krijg je trouwens ook geen reactie). Vandaag heb ik dus maar gebeld. De reactie was dat een mailtje fout beantwoord was en een mailtje "in de verkeerde mailbox terecht was gekomen". De dame aan de telefoon kon wel vertellen dat de accu was besteld, maar niet wanneer die aan zou komen: "Ik verwacht hem toch wel deze week". Geen woord van excuus of uitleg waarom het zo lang duurt. "Wij kunnen natuurlijk niet al onze bestellingen bijhouden". De accu is op 12-11 besteld en nu (03-12) nog steeds niet binnen. NOOIT bestellen bij dit bedrijf. Ik heb uiteraard ook op hun website een klantbeoordeling willen zetten. Negatieve beoordelingen worden echter niet geplaatst. Voldoet dit nog welt aan de Thuiswinkelwaarborg???
TP Link camera besteld, 3 weken ipv 3 dagen, onjuiste levering
TP Link camera besteld. In plaats van 3 dagen duurde de levering 3 weken. Vervolgens wordt het verkeerde artikel gezonden. Retourzending verloopt ook moeizaam, product is niet op voorraad, geen antwoord wanneer het wel komt.
Anderen bekeken ook
Beste reviews
top service
Snelle service, snelle levering. Aanbeveling waard.
Prima cartridges
Replace direct biedt een breed gamma aan kwaliteitsvolle printer cartridges tegen een lage prijs. Gaat er iets mis, dan krijg je een vervangcartridge die bovendien helemaal niks kost.
Te mooi om waar te zijn!
Kan het bijna niet geloven! Soms is het erg jammer dat een laptop een te groot defect heeft, zodat repareren zinloos wordt. Het toestel ophalen, research en ook weer terugbrengen in een keurige doos, gebeurt onder de noemer: Gratis. Niet dat we het daarom moeten doen, maar ik denk dat wanneer de Medion 97000 gerepareerd had kunnen worden, de reparatie en de prijs perfect op elkaar waren afgestemd. Voor mij een bewijs dat service bij deze mensen hoog in het vaandel staan. Hoed af voor deze medewerkers. Aanbevelen tot en met... Michael Schoemans.