Ik vond het bij DR SMILE echt een prima ervaring. De aligners zitten comfortabel en ik merkte al snel resultaat. Het team was super vriendelijk en hielp me altijd met mijn vragen. De prijs vind ik ook eerlijk voor wat je krijgt. Wat beter kan, is de bereikbaarheid. Soms duurde het even voordat ik een reactie kreeg, vooral via telefoon. Het zou top zijn als ze daar wat sneller op reageren. Maar over het algemeen ben ik heel tevreden en zou ik DR SMILE zeker aanraden!
De door ons geselecteerde videos.
Hoe betrouwbaar zijn doe-het-zelfbeugels?
Invisalign vs Smile Direct Club | EXPOSING THE TRUTH
DR SMILE Unboxing & Treatment Plan [4K]
Ik ben echt tevreden over de productkwaliteit van DR Smile. Mijn aligners zitten comfortabel en zijn bijna niet zichtbaar, precies wat ik nodig had. Toen ik een probleem had met een van de spalkjes, reageerde hun klantenservice super snel en loste het meteen op. Dat vond ik heel fijn. De garantie op de retainer geeft echt een安心gevoel, want je weet dat ze achter hun product staan. Een verbetering zou kunnen zijn dat ze wat meer informatie geven over het onderhoud van de aligners, zodat je nog beter weet hoe je ze moet verzorgen. Al met al ben ik erg blij met de kwaliteit en de garantie die DR Smile biedt.
Ik vind de prijs-kwaliteitverhouding bij DR SMILE echt goed in elkaar. Ik heb geïnvesteerd in een uitgebreide behandeltraject en merk dat de resultaten zeker de kosten waard zijn. De materialen zijn van topkwaliteit en de behandelaars nemen echt de tijd om alles goed uit te leggen. Eén ding dat beter kan, is de duidelijkheid rondom de betalingsplannen. Toen ik begon, waren de opties niet helemaal helder, wat in het begin wat verwarrend was. Een duidelijker overzicht van de betalingsmogelijkheden zou handig zijn. Maar verder ben ik super tevreden met wat ik krijg voor mijn geld en zou ik DR SMILE zeker aanraden aan anderen.
Ik vond de klantenservice bij Dr. Smile echt heel vriendelijk en behulpzaam. Toen ik vragen had over mijn behandeling, stonden Emilia en Denise altijd klaar om me te helpen. Toch merkte ik dat het soms wat lang duurde voordat ik een reactie kreeg op mijn e-mails, vooral toen ik snel antwoord nodig had. Het zou fijn zijn als ze hier wat sneller op kunnen reageren, misschien door een systeem te verbeteren voor e-mailafhandeling. Ook was het een beetje lastig om na mijn afspraak een follow-up te krijgen. Meer bereikbaarheid, bijvoorbeeld met langere openingsuren of directere communicatiekanalen, zou echt een groot verschil maken. Over het algemeen is de service goed, maar met deze verbeteringen kan het nog beter.
Mijn ervaring met de levering bij DR SMILE was verder goed. Ik bestelde mijn nieuwe lenzen en ze kwamen echt snel aan, binnen een dag zelfs! Dit was super handig omdat ik ze meteen nodig had. De communicatie was duidelijk; ik kreeg updates over mijn bestelling via e-mail, wat ik fijn vond. Toen ik mijn bestelling wilde retourneren omdat de kleur niet zat, was Denise heel behulpzaam. Ze zorgde ervoor dat het retourproces soepel verliep en ik kreeg snel mijn geld terug. Toch merk ik dat de scanlocaties beperkt zijn. Het zou top zijn als ze meer plekken aanbieden zodat je makkelijker terecht kunt als je een scan nodig hebt. Ook duurde het soms wat langer om een afspraak te maken, dus hier kan zeker verbetering in. Al met al ben ik tevreden met de levering en retournering, maar met wat extra opties zou het nog beter kunnen.
Ik ben zelf naar Dr. Smile geweest en was echt onder de indruk van hoe vriendelijk iedereen was. Vanaf het moment dat ik binnenkwam, voelde ik me welkom en kreeg ik duidelijke uitleg over wat ik kon verwachten. De tandarts nam echt de tijd om alles uit te leggen en beantwoordde alle mijn vragen geduldig. Wel vond ik het soms wat lang wachten op mijn afspraak, wat best frustrerend kon zijn. Ook merkte ik dat er soms extra behandelingen werden voorgesteld die ik niet meteen nodig had, wat het gevoel gaf dat er meer op winst werd gericht dan op mijn zorg. Toch ben ik uiteindelijk heel tevreden met het resultaat en de persoonlijke aanpak, en zou ik Dr. Smile zeker aanbevelen aan anderen.
Persoonlijk ben ik echt onder de indruk van hoe Dr. Smile innovatie en duurzaamheid combineert. De aligners zijn super discreet en comfortabel, waardoor ik bijna vergeet dat ik ze draag. De app is handig om mijn voortgang bij te houden en afspraken te maken, al kun je soms wat vertragingen ervaren. Wat duurzaamheid betreft, vind ik het geweldig dat de materialen milieuvriendelijk zijn gekozen. Een verbeterpunt zou kunnen zijn om meer duidelijkheid te geven over hun duurzaamheidsinitiatieven op de website. Misschien kunnen ze ook een terugnameprogramma voor gebruikte aligners opzetten. Over het algemeen waardeer ik de moderne aanpak en de aandacht voor het milieu bij Dr. Smile.
Ik ben echt fan van de aanbiedingen en promoties bij DR SMILE. Een paar keer heb ik flinke kortingen gescoord op orthodontie en whitening behandelingen, gewoon omdat ze een speciale deal hadden. Wat ik vooral fijn vind, is dat ik via de nieuwsbrief vaak als eerste op de hoogte ben van nieuwe deals. Toch zou het soms top zijn als ze de voorraad wat beter kunnen inschatten, want ik heb ook wel eens gemerkt dat populaire acties snel uitverkocht zijn voordat ik iets kan doen. Misschien kunnen ze wat meer capaciteit inzetten voor hun best verkopende aanbiedingen.
Nieuwste reviews
Communicatie tijdens en na de behandeling is top!
Ze hebben mij goed begeleid tijdens en na de behandeling.
Ook retainers nabestellen is geen enkel probleem.
Linda van Smile heeft mij goed geholpen!
We zijn weer ruim een maand verder. 1 mail gehad in de tussentijd en verder wederom geen reactie. Dit bedrijf is echt een lachertje. Dat mensen hier nog willen werken. Lees alle reviews en ga niet met dit bedrijf in zee. In ieder antwoord op deze site beloven ze het op te lossen, maar ze lossen niks op. Ben nu alweer bijna een half jaar bezig om een spalk te krijgen. Het is gewoon niet te doen met deze mensen. Nog nooit zo'n uitermate slechte ervaring gehad als klant als bij dit bedrijf.
Zo jammer dat je niet kan reageren op het antwoord van Dr. Smile. Zoals ik al schreef is er inderdaad 1 x keer contact opgenomen, vervolgens reageer ik daarop en hoor je wederom niks meer.
Even een beugel update! #invisalign #drsmile #beugelbekkie #orthodontist
Actrice @Sonia Eijken volgt al een tijdje een behandeling bij ons en daar is ze super blij mee! Ben jij ook benieuwd naar een behandeling bij ons plan dan nu vrijblijvend een afspraak en maak gebruik van onze Black Friday Deal! 🖤😁
Dr smile should honestly sponsor me (pls) #fyp #4u #sweden #bracesoff
Slechtste reviews
Heel slecht bereikbaar
Heel slecht bereikbaar. Voor 3 weken terug heb ik een scan laten maken tot op heden geen behandelplan niks ontvangen ook per chat of telefonisch krijg ik niemand te bereiken. De chat bot geeft aan dat het 2 tot 3 weken duurt nou deze zijn al om.
Als je eenmaal binnen bent hebben ze niet zo haast meer je vragen of mails te beantwoorden. Service van plus dental was vele malen beter. Al meerdere malen mail gestuurd over retainers maar antwoorden is lastig voor ze.
06-06 jullie pakken zo graag een case op dat je op een review binnen een dag reageer en op een mail inmiddels alweer paar dagen niet!
We zijn weer ruim een maand verder. 1 mail gehad in de tussentijd en verder wederom geen reactie. Dit bedrijf is echt een lachertje. Dat mensen hier nog willen werken. Lees alle reviews en ga niet met dit bedrijf in zee. In ieder antwoord op deze site beloven ze het op te lossen, maar ze lossen niks op. Ben nu alweer bijna een half jaar bezig om een spalk te krijgen. Het is gewoon niet te doen met deze mensen. Nog nooit zo'n uitermate slechte ervaring gehad als klant als bij dit bedrijf.
Zo jammer dat je niet kan reageren op het antwoord van Dr. Smile. Zoals ik al schreef is er inderdaad 1 x keer contact opgenomen, vervolgens reageer ik daarop en hoor je wederom niks meer.
Hele fijne eerste afspraak gehad in Rotterdam ! Daarna ging er iets mis met de verzending van het starterspakket, dit werd netjes opgelost door de klantenservice met een nieuw pakket. Vandaag IPR laten doen, ik stond op de verkeerde dag ( 2 dagen te vroeg ) doordat mijn reistijd 40 minuten was, toch geholpen in Rotterdam zodat ik niet terug hoefde te komen. Zeer tevreden tot nu toe.