2.2

Studystore
121 reviews uit 1 bron

Overzicht

2.2
Productkwaliteit en Garantie
2.4
Prijs/Kwaliteitverhouding
2.2
Klantenservice en Klachtenafhandeling
2.2
Levering en Retournering
2
Reputatie
2
Innovatie en Duurzaamheid

Studystore

Studystore is een winkel die producten verkoopt die betrekking hebben op het studentenleven, zoals boeken, schoolspullen en meer. Het bedrijf is ontstaan uit Selexyz Campus en heeft momenteel ongeveer 100 werknemers in dienst, met in de zomer nog eens 500 tijdelijke medewerkers die ervoor zorgen dat alle boeken op tijd bij studenten worden afgeleverd. Studystore streeft ernaar om studenten slim met hun tijd en geld te laten omgaan.

Wat zeggen de reviews?

Studystore staat bekend om het snel ontvangen van betalingen voor ingeleverde boeken en biedt een breed scala aan betaalbare nieuwe studieboeken. Echter, er zijn veel klachten over slechte voorraadbeheer, foutieve leveringen, verkeerde boeken, slechte klantenservice, langdurige wachttijden voor terugbetalingen en problemen met annuleringen. Dit leidt tot een gebrek aan vertrouwen in het bedrijf, ontevreden klanten en een slechte reputatie. Hoewel er ruimte is voor verbetering in innovatie en duurzaamheid, lijkt de algehele kwaliteit en waarde voor het geld van Studystore twijfelachtig vanwege de vele klachten en problemen.

Productkwaliteit en Garantie

2.2
Thumbs-Up 2
Thumbs-Down 22
  • "Snel ontvangen van betaling voor ingeleverde boeken"
  • "Breed scala aan betaalbare nieuwe studieboeken"
  • "Betaallink niet meer geldig"
  • "Slechte voorraadbeheer en communicatie"
  • "Foutieve levering van producten"
  • "Verkeerde boeken geleverd"
  • "Slechte klantenservice en terugbetalingsproblemen"
  • "Geen boeken ontvangen voor nieuw semester"
  • "Geen terugbetaling na annulering van product"
  • "Onjuiste prijs vermelding voor een boek"
  • "Problemen met annuleren van e-books"
  • "Studystore verkoopt ontvangen boeken door zonder uit te betalen"
  • "Niet kunnen annuleren van bestelling door ontbrekende licenties"
  • "Mogelijk oplichting door niet leveren van bestellingen"
  • "Onbetrouwbare beloftes en annuleringen zonder terugbetaling"
Studystore staat bekend om het snel ontvangen van betalingen voor ingeleverde boeken en biedt een breed scala aan betaalbare nieuwe studieboeken. Echter, er zijn veel klachten over slechte voorraadbeheer, foutieve leveringen, verkeerde boeken, slechte klantenservice, en problemen met terugbetalingen en annuleringen. De onbetrouwbare beloftes, langzame terugbetalingen en mogelijk oplichting zijn zorgen over de kwaliteit van het product en de garantie van Studystore.

Prijs/Kwaliteitverhouding

2.4
Thumbs-Up 2
Thumbs-Down 26
  • "Breed scala aan betaalbare nieuwe studieboeken"
  • "Langdurig wachten op terugbetaling"
  • "Ontbrekende terugbetaling na annulering"
  • "Eindelijk geld terug"
  • "Vertraging in terugbetaling"
  • "Grote bedragen die mensen niet kunnen missen"
  • "Verschrikkelijk bedrijf, meer dan 1 maand geleden 2 bestellingen geannuleerd van in totaal ongeveer 180 euro, paar keer contact opgenomen en nog steeds mijn geld niet terug"
  • "Slechte klantenservice en terugbetalingsproblemen"
  • "Weigert geld terug te storten"
  • "Klant zit vast en kan niet elders bestellen"
  • "Geen terugbetaling na annulering van product"
  • "Onjuiste prijs vermelding voor een boek"
  • "Geen vertrouwen meer in het bedrijf en verloren geld"
  • "Geen geld terug ontvangen"
  • "Trage terugbetaling na annuleren van bestelling"
De waarde voor het geld bij dit bedrijf lijkt gemengde beoordelingen te hebben. Hoewel er een breed scala aan betaalbare studieboeken wordt aangeboden, zijn er veel klachten over langdurige wachttijden en problemen met terugbetalingen. Klanten melden vertragingen, gebrek aan communicatie en hoge kosten zonder restitutie. Dit kan leiden tot een gebrek aan vertrouwen in het bedrijf, onzekerheid over geld terugkrijgen en klanten die vastzitten zonder elders te kunnen bestellen. Samengevat lijkt de waarde voor het geld bij dit bedrijf twijfelachtig vanwege de vele problemen met terugbetalingen en de geboden service.

Klantenservice en Klachtenafhandeling

2.2
Thumbs-Up 15
Thumbs-Down 313
  • "Eenvoudig en overzichtelijk verkoopproces"
  • "Snel ontvangen van betaling voor ingeleverde boeken"
  • "Geen geld terug ontvangen"
  • "Boek besteld, bedrijf failliet"
  • "Nog steeds geen terugbetaling ontvangen"
  • "Boek geannuleerd, geen refund ontvangen na 3 weken"
  • "Slechte klantenservice en terugbetalingsproces"
  • "Langdurig wachten op terugbetaling"
  • "Misleidende beloften en annuleringen"
  • "Tekortkoming in terugbetaling bestellingen"
  • "Onwijs slechte service"
  • "Langdurig wachten op terugbetaling"
  • "Lang wachten op terugbetaling"
  • "Belofte van oplossing wordt niet nagekomen"
  • "Factuur pas na 5 maanden ontvangen"
Slechte klantenservice en terugbetalingsproces, langdurig wachten op terugbetaling, gebrek aan communicatie en onbetrouwbare beloftes bij annulering. Foutieve leveringen, onprofessioneel gedrag en behandeling van klanten, onmogelijkheid om bestellingen te annuleren, trage en ineffectieve klachtenafhandeling en onduidelijke communicatie over terugbetaling zorgen voor een ontevreden klantenervaring met Studystore.

Levering en Retournering

2.2
Thumbs-Up 11
Thumbs-Down 170
  • "Eenvoudig en overzichtelijk verkoopproces"
  • "Geen geld terug ontvangen"
  • "Nog steeds geen terugbetaling ontvangen"
  • "Boek geannuleerd, geen refund ontvangen na 3 weken"
  • "Slechte klantenservice en terugbetalingsproces"
  • "Langdurig wachten op terugbetaling"
  • "Tekortkoming in terugbetaling bestellingen"
  • "Lang wachten op terugbetaling"
  • "Factuur pas na 5 maanden ontvangen"
  • "Nog geen geld terug"
  • "Lang wachten op bestelling"
  • "Recentelijke terugbetaling ontvangen"
  • "Lang wachten op terugbetaling"
  • "Lang wachten op terugbetaling"
  • "Slechte voorraadbeheer en communicatie"
Lang wachten op terugbetalingen en problemen met annuleringen lijken de belangrijkste problemen te zijn bij het leverings- en retourbeleid van dit bedrijf. Klanten klagen over langdurige wachttijden voor terugbetalingen, gebrek aan communicatie over bestellingen en terugbetalingen, en zelfs gevallen waarin geen geld is teruggegeven na annuleringen. Positieve opmerkingen zijn zeldzaam, wat suggereert dat er aanzienlijke verbeteringen nodig zijn in zowel het leveringsproces als het retourbeleid.

Reputatie

2
Thumbs-Up 1
Thumbs-Down 27
  • "Boek besteld, bedrijf failliet"
  • "Onwijs slecht bedrijf"
  • "Oplichters"
  • "Onprofessionele behandeling van studenten"
  • "Reactie op review op platform"
  • "Onbetrouwbare klantendienst"
  • "Verschrikkelijk bedrijf, meer dan 1 maand geleden 2 bestellingen geannuleerd van in totaal ongeveer 180 euro, paar keer contact opgenomen en nog steeds mijn geld niet terug"
  • "Zeer asociaal bedrijf met geen respect voor haar klanten"
  • "Niet volgens de Nederlandse wetgeving werken"
  • "Gebrek aan communicatie"
  • "Onbegrijpelijk handelen van bedrijf"
  • "Onbetrouwbaarheid van het bedrijf"
  • "Studystore stopt ermee"
  • "Bedrijf failliet zonder adequate opvolging"
  • "Oplichters"
Er zijn veel negatieve reviews over het bedrijf, met klanten die klagen over slechte service, oplichtingspraktijken en faillissement. Ze worden beschuldigd van niet voldoen aan de Nederlandse wetgeving, gebrek aan communicatie en onbetrouwbaarheid. Klanten klagen over verloren geld en het gebrek aan respect voor hun klanten. Het bedrijf heeft een slechte reputatie en lijkt niet goed om te gaan met de klachten en problemen van klanten.

Innovatie en Duurzaamheid

2
Thumbs-Up 0
Thumbs-Down 2
  • "Technische storing zorgt voor vertraging bij digitale lesmaterialen"
  • "Klantenservice niet bereikbaar en problemen met systeem"
De innovatie van digitale lesmaterialen zorgt voor vertraging door technische storingen, wat wordt verergerd door onbereikbare klantenservice en systeemproblemen. Dit kan de duurzaamheid van het leerproces in gevaar brengen, maar biedt tegelijkertijd de mogelijkheid voor verbetering en groei in de toekomst.