Ik vind de reviews over Wonderbox echt een acht van tien. Ik heb zelf een cadeaubon geprobeerd en moet zeggen dat de verpakking super fraai is en het bestellen ging ook heel makkelijk. Het gezellige gevoel bij de locaties vind ik ook top. Maar eerlijk, het inwisselen van de bonnen kan soms best lastig zijn, vooral bij drukke hotels en restaurants waar je snel geen plek meer vindt. Het zou echt fijn zijn als Wonderbox daar wat soepeler in kan worden en duidelijker kan zijn over extra kosten. Aan de positieve kant is het personeel altijd heel behulpzaam en het reserveren verloopt meestal vlekkeloos. Ook de snelle levering van de bonnen zit goed. Al met al heb ik het gevoel dat Wonderbox veel leuke opties biedt, maar met wat verbeteringen kan het echt een perfecte ervaring worden.
De door ons geselecteerde videos.
Wonderbox - Apple Arcade Review
Wonderbox: The Adventure Maker: Game Review
Wonderbox: The Adventure Maker Review (Apple Arcade)
Toen ik mijn eerste Wonderbox cadeau ontving, was ik echt onder de indruk van hoe mooi het ingepakt was – dat maakt het meteen een leuk cadeau. Maar toen ik de box wilde activeren, kreeg ik zoveel onduidelijkheid. Het proces leek ingewikkelder dan nodig, waardoor het fijn zou zijn als dat eenvoudiger en intuïtiever kon. Bovendien heb ik gemerkt dat sommige aanbiedingen wat prijzig zijn vergeleken met vergelijkbare opties. Het zou top zijn als Wonderbox meer betaalbare keuzes kon aanbieden zonder in te leveren op kwaliteit. Aan de positieve kant waren de producten die ik wel heb gebruikt van goede kwaliteit en de garantie voelde degelijk aan, wat vertrouwen geeft.
Persoonlijk vind ik dat de prijs-kwaliteitverhouding van Wonderbox soms te wensen overlaat. Zo kocht ik een wellnessbox voor een ontspannend weekend, maar ontdekte dat er weinig keuze was in de spa’s en dat extra behandelingen flink bijjes kostten. Daarnaast was het eten bij het inbegrepen restaurant niet altijd top voor de prijs die ik betaalde. Het zou echt beter zijn als Wonderbox meer gevarieerde en betaalbare opties aanbiedt, en duidelijker communiceert over eventuele extra kosten. Zo krijg je meer waar voor je geld en wordt de ervaring helemaal top.
Mijn ervaring met de klantenservice van Wonderbox was echt wisselend. Een keer had ik problemen met het inwisselen van mijn cadeaukaart en het duurde uren voordat ik eindelijk iemand aan de lijn kreeg. Toen ik het uitlegde, was de medewerker wel vriendelijk, maar hij kon mijn probleem niet meteen oplossen. Ik zou het fijner vinden als ze sneller reageren en misschien een online chat optie hebben, zodat je niet altijd uren hoeft te wachten aan de telefoon. Ook wat meer duidelijkheid op de website over hoe je klachten kunt indienen zou echt helpen.
De levering van mijn Wonderbox was echt top, ik kreeg de cadeaubon binnen een paar dagen en hij zag er super uit verpakt uit, perfect om cadeau te geven. Toen ik een keer iets wilde omruilen, ging dat ook vlot en zonder gedoe. Toch merk ik wel dat het soms lastig kan zijn om de retourvoorwaarden volledig te begrijpen. Het zou fijn zijn als Wonderbox hier duidelijker over communiceert, bijvoorbeeld door een stap-voor-stap handleiding op de website te zetten. Ook zou een snellere klantenservice bij vragen over retourneren een groot pluspunt zijn.
Persoonlijk vind ik de reputatie van Wonderbox best gemengd. Het personeel is altijd supervriendelijk en helpt je graag met vragen over de vouchers, wat ik erg waardeer. Toch heb ik ook wat minder goede ervaringen gehad, zoals toen de sauna voucher niet aan mijn verwachtingen voldeed en de informatie over de hotels nogal verwarrend was. Het voelt soms alsof er veel geld naar reclame gaat, wat overkomt als geldklopperij. Ik zou graag willen dat Wonderbox transparanter is over wat je precies krijgt en de informatie op hun website duidelijker maakt, zodat klanten niet voor verrassingen komen te staan. Dat zou hun reputatie zeker ten goede komen.
Persoonlijk vind ik dat Wonderbox veel meer kan doen op het gebied van innovatie en duurzaamheid. Toen ik een cadeaubox kocht, viel me op dat er weinig opties waren die echt milieuvriendelijk waren. Het zou top zijn als ze bijvoorbeeld vaker samenwerken met duurzame partners of biologische ervaringen aanbieden. Ook zou een digitalere aanpak, zoals een app voor het beheren van cadeaus, de gebruikservaring veel moderner maken. Innovatie hoeft niet altijd groot te zijn, kleine verbeteringen zoals recyclebare verpakkingen kunnen al een groot verschil maken. Ik denk dat als Wonderbox hier meer in investeert, ze zich echt kunnen onderscheiden en beter aansluiten bij de huidige trends.
Persoonlijk ben ik gemixte gevoelens over de aanbiedingen en promoties van Wonderbox. Ik vond het bijvoorbeeld echt jammer dat de keuze in Nederland beperkt was en dat de bonnen soms lastig te gebruiken waren. Het was vervelend om een bon te krijgen die niet altijd goed aansloot bij wat ik zocht. Aan de andere kant was de sauna aanbieding super aantrekkelijk en heb ik daar echt van genoten. Het zou fijn zijn als Wonderbox meer lokale deals zou aanbieden en de gebruiksvriendelijkheid van hun bonnen kan verbeteren. Zo wordt het aanbod nog aantrekkelijker voor iedereen.
Nieuwste reviews
Zeer slecht
Wat ging er mis? Mail gestuurd 3 weken geleden, geen antwoord..
Gebeld, zou binnen een paar minuten geholpen worden. 25 min in de wacht gestaan... en dan nog niemand aan de telefoon gehad... Schandalig. Heeeel slecht bedrijf. Zou er nooit een wonderbox kopen...
Dramatische ervaring hiermee!! Nergens in te leveren. Als je bij het hotel boekt is er plaats maar zodra ze horen dat je een cadeaukaart van wonderbox hebt kan het ineens niet meer. Het is echt nergens in te leveren!!! Liefst het geld ervoor terug
Wonderbox, réalisateur de rêves ✨ #zoommyface #pourtoi
if you happen to see this, take it as a sign to join the #SKA_WONDERBOX
Just wrapped up my review for the #SKAReviewContest and I couldn’t be more excited! 🌟✨ Trying out these incredible products from
Slechtste reviews
Om wanhopig van te worden
Verschrikkelijk mensen! Niet kopen, ze zijn niet te bereiken en maken je wanhopig door op een aardige manier mail te sturen vol begrip maar geen donder doen om je te helpen met oplossingen. Oplichters!
Wat een gezeur met die Wonderbox. Heb het anderhalf jaar geleden gekregen. Heb het nog steeds niet kunnen verzilveren.
Nu zou ik een fysieke kaart krijgen, hebben ze het adres niet goed. Nummer 39, terwijl ik toch duidelijk 40 had gezegd. 39 bestaat niet in onze straat en mijn cadeau kaart is nu ook verdwenen. Grrrrrr
Vre-se-lijk! Wat een afschuwelijk cadeau! Omruilen, klantenservice….echt vreselijk! Alleen telefonische support is erg aardig, maar kost je ook veel tijd en lost t niet helemaal op. Nee nooit cadeau geven. Zodra je wilt wisselen begint de ellende
Wij hebben bij Restaurant Moeders in midden-Beemster onze bon voor een super high tea gebruikt. Het was een bijzondere ervaring t.w. het eten was prima, de entourage heel apart en last but not least een leuke gezellige uitbaatster verzorgde een en ander. Het adres is aan te bevelen.
Sauna Amstelland was een fantastische ervaring!Over de wonderbox ben ik niet tevreden en zou ik niemand aanbevelen. Ik kreeg de voucher sauna voor 2 cadeau, omdat ik van sauna houd, maar er zitten bijna tot geen sauna’s bij deze bon aangesloten in noord Holland. Meer massages , schoonheidsbehandelingen enz, die ook niet bij mij in de buurt zijn, maar dat terzijde. De naam sauna voor 2 vind ik dus pure misleiding!
Gelukkig zit sauna Amstelland er wel bij aangesloten, maar is veel goedkoper om daar een bon te halen ipv een wonderbox die vele malen duurder is en waarvan de sauna zelf maar een klein bedrag krijgt!