Eigenlijk ben ik nogal gemengd over Euroflorist. Het is super makkelijk om online een boeking te doen en de bezorgers zijn altijd vriendelijk en snel. Maar ik heb ook best eens bloemen gekregen die niet zo fris waren als ik had verwacht, en de prijzen liggen soms wat hoog in vergelijking met andere aanbieders. Een keer was mijn boekje zelfs verkeerd bezorgd, en hoewel de klantenservice het snel regelde, kreeg ik geen compensatie voor het ongemak. Ze zouden echt kunnen werken aan consistentere kwaliteit en misschien wat meer transparantie geven over waar hun bloemen vandaan komen. Al met al is het een goede optie, maar er is zeker ruimte voor verbetering.
De door ons geselecteerde videos.
CBS11 Investigates Online 'Florist' With Hundreds Of Complaints
Funny Swedish commercial
Best Florist Reviews! - Lilit’s Flowers - Glendale, CA - REVIEWS
Toen ik laatst een boeket bij Euroflorist bestelde, zag het online er echt prachtig uit. Bij ontvangst merkte ik echter dat een paar bloemen al wat verwelkt waren, wat best teleurstellend was. Ik belde hun klantenservice en was blij verrast hoe snel ze reageerden. Ze stuurden meteen een vervangend boeket zonder gedoe, wat ik erg waardeerde. Toch zou ik het fijn vinden als ze een extra kwaliteitscheck doen voordat ze de bloemen versturen, zodat zulke situaties minder vaak voorkomen. Over het algemeen ben ik tevreden met hoe ze mijn probleem hebben opgelost, maar er is zeker ruimte voor verbetering in de consistentie van de bloemkwaliteit.
Ik moet eerlijk zeggen dat de prijs-kwaliteitverhouding bij Euroflorist voor mij nogal tegenvalt. Onlangs bestelde ik een mooi boeket voor een verjaardag, maar de bloemen kwamen wat slap binnen en zagen er niet zo fris uit als ik had gehoopt. Voor het geld had ik meer verwacht. Het zou top zijn als ze de kwaliteit van de bloemen kunnen verbeteren of misschien wat meer variatie kunnen bieden voor dezelfde prijs. Ook zijn de verzendkosten soms behoorlijk hoog, wat het totale plaatje minder aantrekkelijk maakt. Hopelijk pakken ze dit op, want anders zoek ik voortaan ergens anders naar betere deals.
In mijn ervaring is de klantenservice van Euroflorist best goed. Een keer had ik een boeket besteld voor een speciale gelegenheid, maar er zaten wat snijbloemen verkeerd in. Ik belde meteen en ze waren snel met een oplossing: ze stuurden het juiste boeket gratis op de volgende dag. Dat vond ik echt fijn. Toch zou het handig zijn als hun reacties nog iets sneller zijn, vooral op drukke momenten. Soms duurde het even voordat ik een antwoord kreeg via de mail. Verder voel ik me gewaardeerd als klant en merken ze dat ze echt willen helpen als er iets misgaat.
Persoonlijk ben ik over het algemeen tevreden over de levering van Euroflorist. Mijn bestellingen komen meestal snel aan en de bloemen zijn altijd vers, wat het cadeau extra speciaal maakt. Een keer had ik echter een vertraagde levering omdat de bezorger het adres niet goed kon vinden, wat wat stress veroorzaakte. Het zou fijn zijn als Euroflorist betere communicatie aanbiedt bij leveringsproblemen en wellicht een tracking systeem implementeert zodat je precies weet waar je bestelling is. Ook zou ik graag zien dat het retourproces makkelijker wordt gemaakt, zodat je zonder gedoe kunt reageren als er iets mis is met de levering.
Ik vind de reputatie van Euroflorist best tegenstrijdig. Zelf heb ik goede ervaringen gehad met hun snelle levering en het mooie boeket dat ik ontving voor een verjaardag, wat echt top was. Maar ik zie ook veel mensen klagen over late leveringen en lastige klantenservice. Het zou echt helpen als ze consistenter worden in hun service en beter communiceren met klanten wanneer er iets misgaat. Daarnaast zou meer transparantie over prijzen en eventuele extra kosten veel problemen kunnen voorkomen. Als ze deze punten aanpakken, kan hun reputatie zeker verbeteren en meer vertrouwen wekken bij klanten zoals ik.
Ik vind het jammer dat Euroflorist niet meer laat zien op het gebied van duurzaamheid en innovatie. Het zou echt tof zijn als ze overstappen op milieuvriendelijke verpakkingen, zoals gerecycled papier of biologisch afbreekbare materialen. Ook zou ik graag zien dat ze meer samenwerken met lokale telers om de ecologische voetafdruk te verkleinen. Innovatie-wise denk ik dat ze bijvoorbeeld een app kunnen ontwikkelen waarmee je zelf makkelijk boeketten kunt samenstellen of een abonnementsservice kunnen aanbieden voor regelmatige bloemleveringen. Zo laat Euroflorist zien dat ze niet alleen bezig zijn met mooie bloemen, maar ook met een duurzame en vooruitstrevende aanpak.
Ik vond de aanbiedingen van Euroflorist soms best leuk, zoals die keer dat ik een gratis fles wijn kreeg bij een grote bestelling. Maar helaas ging het niet altijd even goed. Een Valentijnsboeket dat ik met een promotie had besteld, zag er niet zo uit als de foto’s online. Dat was wel een domper. Het zou echt fijn zijn als Euroflorist transparanter is over wat ze aanbieden en ervoor zorgt dat de kwaliteit van promoties klopt met de beloften. Misschien kunnen ze ook vaker persoonlijke kortingen geven aan vaste klanten, dan zou ik zeker vaker gebruik maken van hun deals.
Nieuwste reviews
Voor een crematie een rouwstuk besteld
Voor een crematie een rouwstuk besteld. Mooie bloemen maar volkomen verlept.
Odernummer NL20568710-1
Geleverd door de Boeketcentrale in Kapelle
Een bloemetje voor moederdag besteld. Mooi op tijd binnengekregen, alleen echt heel treurig. Een geknakt, verlept en dun boeketje. Hier foto's van gemaakt en gestuurd. Nul reactie.
1 ster is nog teveel
Op 31 mei kreeg ik in een te kleine doos gepropt een boeket (droog) bloemen geleverd. (Ik heb vaker bloemen via een bezorging besteld en als deze in een doos verpakt waren stonden ze altijd in een bakje met water) deze bloemen stonden letterlijk droog!!!!!
De afzender had deze tijdig besteld en als afleverdatum 30 mei geselecteerd.
Klantenservice reageert nergens op!
Slechte service. Zou niemand adviseren om hier iets te bestellen.
Ik zou hier
Tack för blommorna 🌺 💖 🙏 Jag blev överraskad, men det gjorde mig glad 🌺 💖 🙏 Väldigt omtänksamt 🌺 💖 🙏
My man did it again 🫶🏽❤️#viral #viralvideo #unboxing #unboxingvideo
Slechtste reviews
1 ster is nog teveel
1 ster is nog teveel
Op 31 mei kreeg ik in een te kleine doos gepropt een boeket (droog) bloemen geleverd. (Ik heb vaker bloemen via een bezorging besteld en als deze in een doos verpakt waren stonden ze altijd in een bakje met water) deze bloemen stonden letterlijk droog!!!!!
De afzender had deze tijdig besteld en als afleverdatum 30 mei geselecteerd.
Klantenservice reageert nergens op!
Slechte service. Zou niemand adviseren om hier iets te bestellen.
Ik zou hier
Het is dat je geen punten in de min kan geven, schandalig dit. Je besteld een rouwboeket in rode kleuren, je krijgt een lullig bosje bloemen met merendeel wit. Ipv rood lint zit er een groen lint aan. Is erover gecommuniceerd naar ons toe? Nee.
We zitten nu met een bosje verlepte bloemen te kijken en moeten in allerijl wat anders gaan regelen.
Probeer je contact op te nemen maar niks hoor, zoek het maar uit.
Zo respectloos dit.
Geen aanrader!!!!!!!!!
Er is inderdaad wat mis gegaan op de door mij aangegeven datum werden de bloemen niet bezorg
Na mailcontact is het betaalde bedrag teruggestort super snel
En keurig afgehandeld bedankt Jolanda
Na een slechte levering is het toch goed gekomen. Euroflorist heeft na de klacht een excuse boeket gestuurd. Zo hoort het. Dus neem contact op met het bedrijf (dagelijks tussen 10 en 12) en vertel je verhaal.
Dank je wel Sheila, Hele mooie bos bloemen.
Gisteren bloemen besteld voor de eerste keer. Helemaal top! Houden zich aan de afspraken, sturen sms’jes om je op de hoogte te houden en hebben een prachtig boeket afgeleverd!!!