Zilveren Kruis: Zijn Hoge Kosten en Moeilijk Inloggen een Terugkerend Probleem?
Mijn indruk van Zilveren Kruis
Persoonlijk vind ik de reviews over Zilveren Kruis best teleurstellend. Veel mensen klagen over de hoge eigen bijdragen en het beperkte aanbod aan zorgverleners, en ik kan dat helemaal begrijpen. Zelf heb ik gemerkt dat het inloggen op hun online portaal niet zo soepel loopt; het kostte me meerdere pogingen voordat het lukte. Het zou echt helpen als ze het inlogproces eenvoudiger en gebruiksvriendelijker maken. Daarnaast waardeer ik wel de vriendelijke klantenservice die ik heb ervaren, vooral toen ik hulp nodig had met een declaratiefout. Het zou top zijn als Zilveren Kruis meer kan doen om hun administratieve processen te stroomlijnen, zodat het minder bureaucratisch wordt en de algehele ervaring beter.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Reisvergoeding
Als ik 0 ster had mogen geven had ik dat gedaan. Reisvergoeding eigen bijdrage 118e eigen bijdrage?? jonge jonge nu komt het hard heidsusule meneer we maken u zo moeilijk mogelijk dat u nergens recht op heb. WAT een oplichterij wat een rot streek. Kabinet doe hier eens wat aan schaamteloze zorginstelling. zilveren kruis
Zeer bedroevend!
Ze vergoeden echt bijna niks! Ook al heb je een 3 ster uitbreiding op je polis. Alleen de eigen ‘leveranciers’ en dat is redelijk beperkt! Echt een verdienmodel. Heb je veel zorg nodig dan moet je dus ook nog juridisch onderlegd zijn om te snappen dat er een heleboel kleine lettertjes zijn waardoor ze niks uitbetalen. Een stelletje witte boorden criminelen zijn het. Heel veel spijt dat ik over ben gestapt van CZ.
Hulde aan de klantenservice
Mijn man moest van Aafje revalidatiecentrum naar ikazia en zou om 9.15 opgehaald worden dit werd na veel bellen 10.55 met vervoersbedrijf zcn uitbesteed door zilveren kruis daarna moest hij van ikazia terug naar Aafje dat zou om 12.45 zijn maar er kwam geen rolstoelbus van zcn ik heb gebeld met zilveren kruis en werd doorgezonden naar de klantenservice wat werd ik goed en zeer lief geholpen zij heeft er voor gezorgd dat mijn man om 15.30 werd opgehaald door een ander bedrijf daarom zeg ik hulde aan de klantenservice van zilveren kruis en een dag later werd er een prachtige bos bloemen bezorgd voor het ongemak daarom nogmaals bedankt voor de goede service. Fam worms Rotterdam
Onze Tiktok aanraders over Zilveren Kruis reviews en ervaringen.
Replying to @alex Our Silver Crucifix Pendant 🔥 #pendant #chain #fashion
Eindelijk keuze in leuke zilveren sieraden! 🥹 Neem ook snel een kijkje bij onze nieuwe kettingen collectie 🦋🌸
Wees geen domme L*L, wees geen Stefan! 😂 #envergeetniettesmeren
Slechtste reviews
Reisvergoeding
Als ik 0 ster had mogen geven had ik dat gedaan. Reisvergoeding eigen bijdrage 118e eigen bijdrage?? jonge jonge nu komt het hard heidsusule meneer we maken u zo moeilijk mogelijk dat u nergens recht op heb. WAT een oplichterij wat een rot streek. Kabinet doe hier eens wat aan schaamteloze zorginstelling. zilveren kruis
Zeer bedroevend!
Ze vergoeden echt bijna niks! Ook al heb je een 3 ster uitbreiding op je polis. Alleen de eigen ‘leveranciers’ en dat is redelijk beperkt! Echt een verdienmodel. Heb je veel zorg nodig dan moet je dus ook nog juridisch onderlegd zijn om te snappen dat er een heleboel kleine lettertjes zijn waardoor ze niks uitbetalen. Een stelletje witte boorden criminelen zijn het. Heel veel spijt dat ik over ben gestapt van CZ.
worst company ever
dit zijn gewoon misdadigers, weken wachten op antwoord, jaren onterechte premies innen, niet terugbellen, elke keer weer zelfde verhaal moeten vertellen, extreem duur en zo goed als niets wordt terugbetaald. Ergste nachtmerrie OOIT !!! Gewisseld naar CZ, stukken beter Wacht nu al maanden op een terugbetaling onterechte premies, maar zelf incassobureaus sturen voor onterechte kosten ZUM KOTZEN deze fima
Anderen bekeken ook
Beste reviews
De slechte reviews herken ik niet
De slechte reviews herken ik niet. Self care website zoals die bedoeld is. Werkt uitstekend en intuïtief. Maar ik mankeer nauwelijks wat, misschien houdt dat verband.
Zeer tevreden!
Al ruim 2 jaar bij zilveren kruis incl aanvullend. Erg tevreden. Tijdens mijn zwangerschap erg goede hulp gehad, goed kraamzorgpakket en word altijd netjes aan de telefoon beantwoord. Ook met het zoeken van een huisarts hebben ze mij goed geholpen. Mijn man heeft dr basisverzekering en ervaart zilveren kruis ook als zeer prettig.
Meer dan uitstekend geholpen door de klachtenafdeling van Zilveren Kruis
We zijn al jaren klant bij Zilveren Kruis. Nooit problemen gehad met onze declaraties. Dit jaar ging er iets mis bij de declaratie van de kaakchirurg in combinatie met de tandarts. De manier waarop dit is opgelost verdiend een vermelding en een compliment. Vanaf het eerste telefonisch contact werd meegedacht door de medewerkster van de klachtenafdeling en werd er gezocht naar een oplossing. Binnen een paar dagen ontving ik al een concreet antwoord, inclusief een hele passende en coulante oplossing. Ik vind dit, zeker gezien alle negatieve reviews op Trustpilot, een compliment waard, dus bij deze !