Wat zeg ik zelf van de reviews? Nou, ik zie vaak dat mensen echt blij zijn met de deals en de snelle levering van tickets bij Tripper. Zelf heb ik bijvoorbeeld een last-minute concertticket kunnen scoren zonder gedoe, wat superhandig was. Aan de andere kant hoor je ook wel eens dat de klantenservice beter kan. Toen ik een keer mijn ticket niet meteen kon vinden, duurde het even voordat ik hulp kreeg. Het zou echt top zijn als Tripper hier wat sneller op inspeelt. En over het eten dat te zout is, dat heb ik zelf nog niet meegemaakt, maar als dat voor anderen een probleem is, zouden ze misschien kunnen kijken naar gezondere opties. Over het geheel genomen blijven de positieve ervaringen voor mij zwaarder wegen, en ik blijf Tripper gebruiken voor mijn uitjes.
De door ons geselecteerde videos.
Tripper.nl Betrouwbaar? Onze expert checkt het voor jou!
Lost Retro Tripper Review with Jason Forrest
Lost Retro Tripper Surfboard Review
Ik ben best tevreden over de productkwaliteit van Tripper. Toen ik de Primitivo-wijn bestelde, was die echt top en het eten voelde ook lekker vers aan. Het bestelproces was super makkelijk en ik kreeg mijn tickets binnen no time in mijn mailbox. Maar ik vond het eten soms wel een beetje te zout, dat kan zeker beter. Ook de limiet van 10 kaartjes per bestelling vond ik best lastig als je met een grotere groep wilt gaan. Het zou fijn zijn als ze dat wat flexibeler kunnen maken. Verder zou ik graag wat meer details in de productbeschrijvingen zien, zodat je precies weet wat je krijgt. Al met al een goede prijs-kwaliteitverhouding, maar er is zeker ruimte om het nog beter te maken.
Naar mijn ervaring zit de prijs-kwaliteitsverhouding bij Tripper echt goed. Ik heb bijvoorbeeld vorig jaar via hen een dagje uit naar een sterrenpark geregeld voor een flink lager bedrag dan normaal. Alles was top geregeld en de attracties waren net zo leuk als waar ik van verwachtte. Toch valt het me op dat sommige kortingen best verwarrend kunnen zijn. Het zou handig zijn als ze duidelijker aangeven wat je precies krijgt bij een deal. Ook had ik graag iets meer variatie gezien in de aangeboden pakketten, zodat er voor ieder wat wils is. Over het algemeen vind ik het echter een goede deal voor wat je ervoor betaalt.
Ik vond de klantenservice van Tripper niet altijd even makkelijk bereikbaar. Een keer had ik een foutje in mijn boeking ontdekt en ik moest meerdere keren bellen voordat iemand echt naar me luisterde en het probleem oploste. Het duurde wat langer dan verwacht, wat best frustrerend was. Ik zou graag zien dat ze hun responstijden verbeteren en wellicht een live chat optie toevoegen, zodat klanten sneller geholpen worden. Aan de andere kant, toen mijn klacht eindelijk werd afgehandeld, was de medewerker heel behulpzaam en vriendelijk, dus er is zeker ruimte voor verbetering zonder dat het helemaal slecht is.
Mijn ervaring met de levering en retournering bij Tripper was over het algemeen positief. Toen ik tickets bestelde voor een concert, kwamen ze meteen in mijn e-mail terecht zonder vertraging, wat super handig was. Een keer moest ik het ticket retourneren omdat mijn plannen veranderden, en dat verliep ook vlekkeloos via hun online formulier. Wel zou het fijn zijn als ze extra retouropties aanbieden, zoals een directe chatfunctie voor retourvragen of een snellere terugbetaling. Al met al ben ik tevreden met hoe Tripper dit onderdeel aanpakt, maar er is altijd ruimte voor kleine verbeteringen!
In mijn ervaring heeft Tripper echt een solide reputatie. Toen ik voor het eerst boekte, merkte ik meteen dat ze betrouwbaar zijn. Mijn reservering was vlekkeloos geregeld en iedereen die ik sprak was vriendelijk en behulpzaam. Een keer had ik een last-minute wijziging nodig en ze stonden paraat zonder gedoe, wat ik enorm waardeerde. Wel zou ik het fijn vinden als ze meer regelmatige updates geven over nieuwe aanbiedingen, zodat je als klant altijd op de hoogte blijft. Over het algemeen vind ik Tripper een topbedrijf dat je kunt vertrouwen voor goede deals en een fijne ervaring.
Persoonlijk vind ik dat Tripper best goed bezig is met innovatie en duurzaamheid. Toen ik mijn tickets online kocht, was het super eenvoudig en snel geregeld, wat ik heel fijn vond. Het ontvangen van de tickets via mail is ook handig, want je hoeft geen papier te printen. Maar ik denk dat er nog wat verbeterd kan worden. Bijvoorbeeld, het zou top zijn als ze nog meer inzetten op duurzame energie op het terrein, zoals zonnepanelen of elektrische laadpalen voor bezoekers. Ook zou ik graag zien dat ze meer groene initiatieven nemen, zoals recyclingpunten of het verminderen van plasticgebruik in hun faciliteiten. Over het algemeen ben ik tevreden, maar met deze extra stappen kunnen ze nog duurzamer worden.
Ik ben echt blij met de aanbiedingen en promoties van Tripper. Bijvoorbeeld laatst pakte ik een geweldig kortingspakket voor een stadsuitje met vrienden, wat ons flink wat euro's heeft bespaard. De app is super gebruiksvriendelijk, dus het bestellen ging vlekkeloos. Toch merkte ik dat sommige kortingen wat misleidend kunnen zijn, zoals aanbiedingen die alleen geldig zijn op specifieke tijden zonder dat dit meteen duidelijk is. Het zou fijn zijn als Tripper hier transparanter in wordt, zodat je precies weet waar je aan toe bent. Over het algemeen vind ik de deals van Tripper top en blijven ze me helpen leuke dingen te doen zonder de bank te breken.
Nieuwste reviews
Pas op! Oplichting...
Kijk uit bij sommige "acties" wordt je opgelicht! Ze verkopen deals met niet bestaande kortingen. 3-gangenmenu wat normaal volgens de Tripper actie €43,25 zou kosten blijkt in het restaurant maar €29,90 te kosten. Klantenservice liegt dat het om verschillende menu's zou gaan terwijl het precies hetzelfde menu is (foto's als bewijs). En ze verwijzen me uiteindelijk door naar het restaurant terwijl dat juridisch zo niet werkt. Zij hebben mij een voucher verkocht en foutieve informatie gegeven maar ze nemen geen verantwoordelijkheid. Je wordt dus misleid met niet bestaande kortingen en dat zal morgen ook bekend zijn bij de ACM. Heb meerdere keren geprobeerd om er op een fatsoenlijke manier met ze uit te komen maar dat is onmogelijk dus dan maar andere wegen bewandelen om dit bedrog te stoppen!
Als je van Tripper komt, moet je geen extra mensen meenemen. Zoja, voor een kind vanaf 6 jaar moet je een volledig bedrag van een volwassen personen betalen. (32,50 p.p.)
Werd er verteld kinderen(bv 10 of 11) zonder een volwassen worden ook niet toegestaan. Wat erg vreemd is. Dus kinderfeestje is niet handig. Zelf dat je als ouders vooraf betaald dus!
Eten is in het algemeen erg zoutig!
Kijk uit bij sommige "acties" wordt je opgelicht! Ze verkopen deals met niet bestaande kortingen. 3-gangenmenu wat normaal volgens de Tripper actie €43,25 zou kosten blijkt in het restaurant maar €29,90 te kosten. Klantenservice liegt dat het om verschillende menu's zou gaan terwijl het precies hetzelfde menu is (foto's als bewijs). En ze verwijzen me uiteindelijk door naar het restaurant terwijl dat juridisch zo niet werkt. Zij hebben mij een voucher verkocht en foutieve informatie gegeven maar ze nemen geen verantwoordelijkheid. Je wordt dus misleid met niet bestaande kortingen en dat zal morgen ook bekend zijn bij de ACM. Heb meerdere keren geprobeerd om er op een fatsoenlijke manier met ze uit te komen maar dat is onmogelijk dus dan maar andere wegen bewandelen om dit bedrog te stoppen!
Super, genoten van de korting en van het zwemmen met mijn kids dat we gedaan hebben.de korting was direct aan de kassa zonder teveel problemen. Met papieren vouchers enz.
Duinen Zathe was echt super leuk!
We hebben deze dag erg genoten.
Ook erg veranderd, was er vroegen als klein meisje met schoolreisje geweest toen het nog "verkeerspark Assen" heette.
Er is genoeg te doen voor jong en oud.
De topper van onze dag was toen ik met mijn nichtje van toen drie een "mega Stitch knuffel" won in de gokhal.
Het was dan ook een erg komisch gezicht om een krijsende mega stitch met twee sneaker pootjes eronderuit voorbij zien te hollen met de woorden "MAMA wij hebben Titch wonne!" 🤣
Zeer gastvrij, vriendelijke bediening, heerlijke Primitivo-wijn, en erg lekker gegeten! We hadden vooraf geïnformeerd of we evt als het dessert van de dag ons niet zou bevallen iets van koffie of ijs (voor onze kinderen) zouden mogen, en dat was geen enkel probleem. Ook waren ze heel klantgericht toen ik niet tussen 2 pizza’s kon kiezen: ik mocht van beide een halve pizza! De pizza’s waren echt heerlijk en heel rijk belegd. Ook het dessert, uiteindelijk een mix van onze 3 favoriete desserts van de menukaart, was superlekker. Wij komen zeker terug!