Ik heb zelf gemerkt dat de reviews over Tiqets grotendeels kloppen. Het boekingsproces is echt een eitje, vooral met hun handige app die alles overzichtelijk maakt. Toen ik tickets kocht voor het Rijksmuseum, ging alles snel en zonder gedoe. Welmerkte ik dat de prijzen wat hoger zitten dan bij andere platforms, wat soms een beetje tegenvalt. Daarnaast had ik een keer problemen met de informatie over de audiogids tijdens mijn bezoek aan het Anne Frank Huis; de uitleg was niet helemaal duidelijk. Gelukkig stond de klantenservice paraat en loste mijn vraag snel op. Wat ik vooral waardeer, is de betrouwbaarheid en het ruime aanbod aan attracties, wat het perfect maakt voor gezinsuitjes. Toch zou het fijn zijn als de prijzen iets concurrerender worden en de informatie over extra's, zoals gidsen, wat beter wordt uitgelegd.
De door ons geselecteerde videos.
TIQETS REVIEW! DON'T USE TIQETS Before Watching THIS VIDEO! TIQETS.COM
Is Tiqets Worth It? | My Experience With The Rome Tourist Card
Tiqets Reviews 2019 (UK)
Ik vind dat de productkwaliteit van Tiqets over het algemeen best goed is. Toen ik tickets kocht voor het Louvre, werkte alles vlekkeloos: ik kon de PDF makkelijk opslaan op mijn telefoon en hoefde niet te printen. De uitleg bij de tickets was duidelijk, wat echt hielp tijdens mijn bezoek. Maar er was één keer dat mijn tickets verkeerde informatie hadden over de openingstijden, wat voor wat stress zorgde. Het zou super zijn als Tiqets hier wat nauwkeuriger mee omgaat. Wat de garantie betreft, ik voelde me zeker omdat er een terugbetalingsmogelijkheid was toen er iets misging. Toch zou ik graag zien dat de klantenservice sneller reageert als er problemen zijn, zodat je niet lang hoeft te wachten op een oplossing.
Persoonlijk vind ik de prijs van Tiqets soms aan de hoge kant, vooral als je last-minute tickets koopt. Toen ik bijvoorbeeld last-minute een kaartje voor de Efteling kocht, werd het behoorlijk prijzig. Maar aan de andere kant, het gemak van meteen toegang zonder lange wachtrijen is super handig. Misschien kunnen ze wat meer variatie in prijspunten aanbieden of bundeldeals creëren voor gezinnen. Over het algemeen denk ik dat je betaalt voor het gemak en de snelle service, maar een paar aanpassingen zouden het nog aantrekkelijker maken.
Ik vond de klantenservice van Tiqets echt behulpzaam toen ik een probleem had met mijn boeking. Via de livechat werd ik snel doorverbonden en loste ik mijn issue binnen no-time op. Ook vond ik het fijn dat je makkelijk per e-mail contact kunt opnemen en altijd een reactie krijgt. Toch merkte ik dat de informatie in de bevestigingsmails soms wat verwarrend was, vooral over de tijden en locaties van de attracties. Het zou top zijn als ze daar wat duidelijker in kunnen zijn. Daarnaast zou de app nog een beetje soepeler kunnen werken bij het inzien van oude tickets. Al met al ben ik tevreden met hoe ze klachten afhandelen, maar een paar kleine aanpassingen zouden de gebruikerservaring nog beter maken.
Ik vond de levering van mijn tickets echt vlot geregeld. Toen ik ze direct in mijn mail kreeg, kon ik ze meteen op mijn telefoon openen, wat superhandig was tijdens mijn reis. Toch was er één dingetje irritant: soms duurde het even voordat de app de tickets goed laadde. Het zou top zijn als dat nog sneller ging. Wat retourneren betreft, moest ik een keer mijn plannen wijzigen, en de klantenservice was aardig behulpzaam, maar het terugbetalingsproces duurde iets langer dan ik had verwacht. Een snellere verwerking bij refunds zou echt welkom zijn.
Ik vond de reputatie van Tiqets eigenlijk best goed. Ik heb zelf een paar keer geboekt voor familie-uitjes en alles verliep soepel. De gidsen waren altijd super enthousiast en kenden echt hun zaken, wat het bezoek echt leuk maakte. Toch merkte ik dat sommige informatie op de website niet helemaal duidelijk was, zoals de annuleringsvoorwaarden. Het zou handig zijn als Tiqets daar wat transparanter over is, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Ook heb ik van anderen gehoord dat terugbetalingen soms traag gaan, dus een snellere afhandeling zou top zijn. Over het geheel genomen is Tiqets betrouwbaar, maar met een paar fixen kunnen ze het nog beter maken.
Ik vind dat Tiqets echt vooroploopt als het gaat om innovatie en duurzaamheid. Persoonlijk gebruik ik hun app altijd voor mijn uitstapjes en ik waardeer vooral hoe makkelijk alles geregeld is, van het scannen van tickets tot het ontvangen van herinneringen. Een voorbeeld dat ik handig vind, is dat ik tickets direct op mijn telefoon heb, wat papier bespaart. Maar er is zeker ruimte voor verbetering. Het zou mooi zijn als Tiqets meer groene initiatieven zou oppakken, zoals samenwerken met duurzame attracties of het verder minimaliseren van hun digitale ecologische voetafdruk. Al met al maken ze het boeken makkelijker en zetten ze stappen richting een duurzamere toekomst.
Ik vind de aanbiedingen en promoties van Tiqets echt handig. Laatst kreeg ik bijvoorbeeld een kortingscode via hun nieuwsbrief waarmee ik flink kon besparen op mijn tickets. Het zou nog beter zijn als ze vaker exclusieve deals aanbieden voor vaste klanten of speciale last-minute aanbiedingen hebben. Ook zou ik graag meer seizoensgebonden promoties zien, zoals extra kortingen tijdens de zomer of winter. Over het algemeen zijn de prijzen scherp en helpen de promoties zeker om leuke uitstapjes betaalbaar te maken.
Nieuwste reviews
Skip the line...erg fijn!
Handig om al kaartjes te hebben en zo niet in de rij te hoeven staan.
Dure ticket, digitale ondersteuning bleek in het Spaans. Goedkoper om zelf te kopen!
Helpdesk geraadpleegd maar dat schoot niet op, uiteindelijk zeer ontevreden
Bij welke site haal jij tickets? 🎫 #festival #ticket #fy
Lmk your info and experiences with ticket-resale sites, id love to learn more! 💕
Viagogo - our tickets were fine 🥳but please do your research before using them!
Slechtste reviews
Dure ticket
Dure ticket, digitale ondersteuning bleek in het Spaans. Goedkoper om zelf te kopen!
Helpdesk geraadpleegd maar dat schoot niet op, uiteindelijk zeer ontevreden
Gids niet goed, beter een audiofoon van het museum genomen,dit was in de prijs begrepen. Een gids moeilijk te verstaan.
Jammer van de meerprijs voor het ticket
We zijn opgelicht. We hadden online tickets voor een toer met gids door Forum Romanum in Rome. 190 euro. We kregen 2 dagen voor de datum dat de gids niet beschikbaar was en dat we 100 euro terug kregen. Bij de ingang kregen we te horen dat de tickets niet geldig waren en dat we ze heel ergens anders moesten ophalen. Dat was een half uur lopen. Uiteindelijk waren dat gewoon de kaartjes van 18 euro die je bij de officiële kaartverkoop kan kopen. We voelen ons erg opgelicht.
Meerdere tickets gekocht voor bezoek aan toeristische attracties in Barcelona. Ruime keuze aan tickets met diverse opties. Tickets worden direct per mail geleverd, maar nog handiger is de Tiquets app. Daarin zijn bestelde tickets handig per dag snel terug te vinden.Via de app kan je ook nieuwe tickets kopen, of reeds ontvangen tickets desgewenst upgraden of wijzigen.
Tiqets is een intermediair die zelf geen tours verzorgt. Deze worden uitgevoerd door lokale gidsen of bureautjes. Gevolg is natuurlijk wel dat er overal een paar euro tussen zit, waarmee je dus niet de laagste prijs hebt. De marges zijn doorgaans echter acceptabel, en… het gemak is óók wat waard.
Het was vroeg opstaan maar de excursie was geweldig. Goed georganiseerd, fijne bus. We maakten op zowel de heenreis als de terugreis een tussenstop. Dat was erg fijn. Zo merkte je niet dat de busreis 3 uur duurde. Pompeii was indrukwekkend, prima te doen zonder gids. In Napels kregen we 2 uur de tijd en hebben we heerlijk bij de haven gezeten en genoten van de zon. Het was 32 graden en warm.
Een inkomkaart vooraf was eenvoudig te boeken. Met dit kaartje kon je tijdens het drukke middaguur zo de lange rij wachtenden voorbij. Een goed idee voor toekomstige uitstapjes!