Ik vind dat de reviews over Interbus nogal wisselend zijn. Zelf heb ik gemengd ervaren: de chauffeurs zijn meestal vriendelijk en behulpzaam, wat altijd een pluspunt is. Een keer verloor ik mijn tas tijdens een rit en de chauffeur hielp me echt mee zoeken, wat ik erg waardeerde. Maar aan de andere kant waren de stoelen soms echt oncomfortabel, vooral bij langere reizen. Ook merkte ik dat het lastig was om te betalen met pin, wat zorgde voor wat frustratie. Het zou top zijn als Interbus investeren in betere stoelen en meer betaalopties aanbieden. Daarnaast kan de ventilatie in de bussen beter, want het voelde soms wat benauwd. Over het algemeen is de service goed, maar er is zeker ruimte voor verbetering op het gebied van comfort en betalingen.
De door ons geselecteerde videos.
ORE & INTERBUS - Industrial Ship Trees - Review - Skills - Roles | EVE Echoes
Private Transfer Vs Rental Car in Costa Rica - Which Ones Best?
How to Get to Tamarindo from Liberia Airport (Easy Options!) | Liberia Airport Arrival Process
Persoonlijk vond ik de productkwaliteit van Interbus best teleurstellend. Tijdens mijn laatste reis vielen de stoelen nogal oud en oncomfortabel aan, vooral tijdens langere trajecten werd dat echt merkbaar. Ook merkte ik dat er weinig ventilatie was, wat de rit soms benauwd maakte. Daarnaast bleek de bus niet altijd even schoon te zijn; ik zag wat achtergebleven vuil en het leek alsof er niet genoeg onderhoud werd gepleegd. Wat de garantie betreft, kwam ik erachter dat het lastig is om echt iets terug te krijgen als er iets kapot gaat, zoals gebroken stoelen of defecte airconditioning. Een verbetering zou zijn dat Interbus investeert in nieuwe, comfortabele stoelen en regelmatiger onderhoud uitvoert om de bussen fris en werkend te houden. Ook zou een duidelijkere en betrouwbaardere garantieprocedure het vertrouwen van passagiers echt kunnen vergroten.
Persoonlijk vind ik de prijs-kwaliteitverhouding van Interbus redelijk, maar er is zeker ruimte voor verbetering. Tijdens mijn laatste reis viel me op dat de stoelen echt niet zo comfortabel waren, vooral op langere trajecten. Het zou top zijn als ze investeren in betere zitplaatsen of extra beenruimte kunnen bieden. Aan de positieve kant ben de tarieven redelijk en heb ik vaak goede deals kunnen vinden, wat fijn is voor het budget. De klantenservice was behulpzaam toen ik mijn tickets moest wijzigen, wat ik erg waardeer. Echter, de flexibiliteit bij het boeken kan beter, want ik merkte dat het soms lastig was om last-minute aanpassingen te maken. Als Interbus hierin meer soepelheid laat zien, dan is de prijs-kwaliteitverhouding voor mij zeker beter.
Ik moet eerlijk zeggen dat mijn ervaringen met de klantenservice van Interbus wisselvallig zijn. Een keer had ik een last-minute wijziging in mijn reisplannen en de helpdesk was nauwelijks bereikbaar. Toen ik uiteindelijk iemand te pakken kreeg, leek die persoon niet echt geïnteresseerd om te helpen. Ook bij het indienen van een klacht over een vertraagde bus kreeg ik pas na meerdere mails een reactie, en dat was niet echt bevredigend. Het zou echt helpen als Interbus de bereikbaarheid van hun klantenservice verbetert, bijvoorbeeld door meer medewerkers in te zetten tijdens drukke periodes. Daarnaast zou een snellere en vriendelijkere afhandeling van klachten het vertrouwen van klanten een stuk vergroten.
Ik vond de levering en retournering met Interbus echt slecht geregeld. Tijdens mijn laatste reis kwam de bus bijna een uur te laat, zonder dat ik een bericht kreeg. Toen ik eindelijk aankwam, waren er nauwelijks pinmogelijkheden beschikbaar, wat best frustrerend was. Daarnaast waren de stoelen behoorlijk oncomfortabel en merkte ik dat de bus niet goed schoongemaakt was. Het zou fijn zijn als Interbus hun chauffeurs beter traint in punctualiteit en klantenservice, en dat ze meer betaalopties aanbieden. Ook een regelmatige schoonmaak van de bussen zou de reiservaring een stuk aangenamer maken.
Ik vind dat de reputatie van Interbus best wel terecht is. Toen ik laatst met hen reisde, viel het me direct op hoe vriendelijk en behulpzaam de chauffeurs waren. Een concrete voorbeeld: ik had mijn verloren portemonnee teruggekregen via hun Verloren Voorwerpen afdeling, wat echt top was. Toch zag ik ook ruimte voor verbetering. Tijdens mijn rit merkte ik dat de wifi soms wegviel, wat nogal frustrerend kan zijn. Daarnaast was er een keer dat de bus iets later aankwam dan gepland, wat beter kan qua punctualiteit. Over het geheel genomen heb ik een goede ervaring, maar een paar aanpassingen zouden hun reputatie nog verder kunnen versterken.
Ik vind dat Interbus echt stappen zet op het gebied van innovatie en duurzaamheid. Toen ik laatst reisde, merkte ik dat ze begonnen zijn met elektrische bussen, wat super is voor het milieu en voor de geluidshinder in de stad. Ook heb ik gezien dat ze zonnepanelen hebben geïnstalleerd bij hun hal, wat laat zien dat ze serieus bezig zijn met groene energie. Een verbeterpunt zou kunnen zijn dat ze nog meer investeren in slimme technologieën, zoals apps voor realtime businformatie en efficiëntere routes. Maar overal op na, geef ik ze een pluim voor hun inzet en de positieve veranderingen die je al ziet.
Nieuwste reviews
Pésima actualización
Pésima actualización, deberían poner para que se pudiera pagar con tarjeta por si no llevaras efectivo encima, no le doy menos estrellas porque no se puede
Reconocimiento al Departamento de Objetos Perdidos
Quiero expresar mi agradecimiento por el profesionalismo del equipo de objetos perdidos de Interbus, especialmente al Sr. Carlos, por su dedicación en recuperar mi maleta olvidada en un autobús de la ruta 154C. A pesar del tiempo transcurrido, lograron el objetivo y pude recuperar mi maleta. Son un ejemplo de compromiso con la empresa y de excelente atención al público. Estoy muy agradecido y espero que estas palabras sirvan de estímulo para que continúen realizando su trabajo con la misma dedicación y pertinencia.
Independientemente de la amabilidad de la mayoría de los conductores de la línea entre Murcia y Torre Pacheco (deberían tener más respeto y consideración con el viajero que paga sus sueldo), el que no se pueda pagar con tarjeta a día de hoy es un atraso que deja a mas de un usuario sin poder viajar.
Ya sabeis como viajar tan barato 😌 www.interbus.es ig: inter_bus ig: lauraarobles
Slechtste reviews
Choferes déspotas y poco empáticos
Choferes déspotas y poco empáticos, no admiten tarjeta y si no llevas el importe exacto, cómo me pasó a mí por desconocimiento, no te venden el billete y te dejan sin viajar., y cuando hay mucha gente dejan a pasajeros sin poder montarse. Nefasto.
Empresa que dejar tirados a sus clientes. Tenia que pasar a las 12h por el aeropuerto de Murcia (corvera) y nunca llego, todos los pasajeros tuvimos que coger taxis. Mejor ir al aeropuerto de alicante que alli los buses sí que pasan.
Mi experiencia ha sido muy mala , los asientos son extremadamente estrechos , te hincas las piernas en el asiendo de delante , es súper incómoda para un viaje el cual recorre casi 3 horas de camino todos y cada uno de los pueblos q separa la capital a chipiona , después el aire acondicionado es como si no existiera la calor es terrible e insoportable , la peor experiencia que e tenido desde hace 15 años que viajo cada verano en bus , muchas gracias pero no lo recomiendo bajo ningún concepto
Reconocimiento al Departamento de Objetos Perdidos
Quiero expresar mi agradecimiento por el profesionalismo del equipo de objetos perdidos de Interbus, especialmente al Sr. Carlos, por su dedicación en recuperar mi maleta olvidada en un autobús de la ruta 154C. A pesar del tiempo transcurrido, lograron el objetivo y pude recuperar mi maleta. Son un ejemplo de compromiso con la empresa y de excelente atención al público. Estoy muy agradecido y espero que estas palabras sirvan de estímulo para que continúen realizando su trabajo con la misma dedicación y pertinencia.
CONDUCTOR DE 10
Antonio y otro que no se como se llama que conducía el autobus de murcia-la manga a las 9:30 el 17/03/24 nos han atendido maravillosamente, super amables y estupendos conductores en todos los aspectos, con conductores así, da gusto viajar
Buenas tardes,
Hoy, sobre las 21:00 horas, he tomado su autobús 151 desde Plaza Castilla a Alcobendas, matrícula 6432MGD.
Tengo que decirles que la conductora de este Bus es lo mejor que he visto conduciendo un transporte de personas. Suavidad en la conducción( y se lo digo desde el conocimiento por haber estado más de 30 años en una multinacional de automoción, con cursos de conducción deportiva, viajando por toda España etc).
Además,educada y muy amable con los pasajeros.
Las personas cómo está conductora no abundan y, espero que sepan agradecérselo cómo se merece y que cunda el ejemplo.
Enhorabuena por tener una persona así en su plantilla.
Reciban un cordial saludo.