Persoonlijk heb ik gemengde ervaringen met Expedia. Soms lukte het boekingsproces super makkelijk en kreeg ik zelfs gratis extras zoals een parkeerplaats, wat altijd fijn is. Maar er waren ook momenten waarop ik verbaasd werd door onverwachte kosten die niet duidelijk waren tijdens het boeken. Een keer moest ik twee weken wachten op een teruggave voor een geannuleerde vlucht, wat behoorlijk frustrerend was. De klantenservice reageerde niet snel genoeg en ik voelde me niet echt geholpen. Ik zou graag zien dat Expedia transparanter is over alle kosten en de reactietijd van hun supportteam verbetert. Ook zou een persoonlijkere benadering bij problemen echt een verschil maken.
De door ons geselecteerde videos.
Expedia Travel Review | Is Expedia Worth It
Hopper vs Expedia- Which Booking Service Should You Choose? (A Detailed Comparison)
Never Book A Hotel Through Expedia Or Priceline (Worst Experience Ever)
Voor mij is Expedia soms best een rollercoaster geweest. Een keer boekte ik een hotel via hen dat er op foto's top uitzag, maar toen ik aankwam was de kamer helemaal niet wat ik ervan verwachtte. Geen goede WiFi, slecht schoon, en de verwarming werkte niet goed. Toen ik contact opnam met de klantenservice, duurde het echt lang voordat ik iemand aan de lijn kreeg. Uiteindelijk kregen ze me een gedeeltelijke terugbetaling, maar ik had graag sneller geholpen willen worden. Expedia kan echt beter de kwaliteit van hun accommodaties checken en hun garantie beloftes nakomen. Ook zou het fijn zijn als de klantenservice sneller reageert en duidelijkere oplossingen biedt wanneer er iets misgaat.
Ik vind de prijs-kwaliteitverhouding van Expedia best wisselvallig. Een keer bleek ik onverwachte kosten bij het inchecken, wat zeker frustrerend was. Aan de andere kant heb ik ook boeken gedaan waarbij ik gratis extra's kreeg, wat altijd fijn is. Het zou top zijn als Expedia vanaf het begin duidelijker was over alle mogelijke extra kosten, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Ook zou betere communicatie over prijswijzigingen een groot pluspunt zijn. Gelukkig heb ik verder goede ervaringen gehad met flexibele boekingen en geen extra kosten bij annuleringen, wat ik erg waardeer.
Persoonlijk heb ik gemengde ervaringen met de klantenservice van Expedia. Een keer had ik een probleem met een boeking die dubbel werd gefactureerd. Toen ik belde, zat ik bijna 30 minuten in de wacht en kreeg uiteindelijk een medewerker die niet echt wist hoe hij het kon oplossen. Het duurde uiteindelijk twee weken voordat het bedrag terugkwam. Een ander moment was toen mijn vlucht werd geannuleerd en ik nauwelijks hulp kreeg bij het vinden van een alternatieve vlucht. Wat echt beter kan, is dat Expedia meer getrainde medewerkers inzet die snel en efficiënt kunnen helpen. Ook zou het handig zijn als er duidelijkere communicatiekanalen zijn, zoals live chat of snellere responstijden per e-mail. Hierdoor voelen klanten zich gehoord en geholpen, wat de algehele ervaring aanzienlijk zou verbeteren.
Mijn ervaring met de levering en retournering bij Expedia was niet altijd even soepel. Een keer kreeg ik helemaal geen bevestigingsmail na mijn boeking, wat best stressvol was omdat ik niet wist of alles goed ging. Toen ik later mijn reservering wilde annuleren, duurde het behoorlijk lang voordat ik mijn geld terugkreeg. Ook had ik een keer te maken met een dubbele boeking, wat een hoop gedoe opleverde om dat recht te zetten. Aan de positieve kant reageerde hun klantenservice snel en loste ze betalingsproblemen efficiënt op. Ik zou willen dat Expedia beter communiceert en meteen bevestigingen stuurt na een boeking, zodat je meteen weet dat alles in orde is.
Persoonlijk vind ik dat Expedia echt aan hun reputatie moet werken. Een keer had ik problemen met een annulering en de klantenservice reageerde urenlang niet, wat super frustrerend was. Ook merk ik dat de communicatie met hotels vaak rommelig is, waardoor je niet altijd zeker weet of je reservering klopt. Het zou echt helpen als Expedia sneller en duidelijker communiceert, bijvoorbeeld door directe updates te geven via de app of e-mail. Daarnaast kan het vriendelijker omgaan met klanten een groot verschil maken. Als ze deze dingen verbeteren, zou ik zeker weer overwegen om via Expedia te boeken.
Ik vind het jammer dat Expedia nog niet echt laat zien hoe ze bezig zijn met duurzaamheid. Toen ik laatst een hotel boekte via de app, kon ik niet eenvoudig filteren op milieuvriendelijke accommodaties of groene certificeringen. Het zou echt top zijn als ze die optie toevoegen, zodat we als gebruikers makkelijker duurzame keuzes kunnen maken. Ook zouden ze kunnen investeren in innovatieve functies, zoals het tonen van de CO2-voetafdruk van je reis of samenwerkingen met duurzame partners. Zo kan Expedia niet alleen innoveren, maar ook een steentje bijdragen aan een beter milieu.
Persoonlijk vind ik de aanbiedingen en promoties van Expedia meestal best goed. Een keer heb ik bijvoorbeeld een vakantiepakket naar Rome geboekt met 25% korting, wat echt een mooie besparing was. Ook de last-minute deals zijn soms heel handig als je spontaan wilt reizen. Toch denk ik dat Expedia nog meer exclusieve deals kan aanbieden voor loyale klanten, bijvoorbeeld extra kortingen of speciale perks. Daarnaast zou het handig zijn als ze vaker gepersonaliseerde aanbiedingen sturen op basis van je eerdere boekingen. Dat zou het aanbod nog aantrekkelijker maken en je echt het gevoel geven dat ze je als klant waarderen.
Nieuwste reviews
EXPEDIA STEELT 5000 EURO bij…
EXPEDIA STEELT 5000 EURO bij geannuleerde tickets van OMAN AIR
Reis geboekt voor 4 personen van Amsterdam naar Colombo, via KLM/Oman air, voor 5000 EURO aan tickets. Oman air heeft zonder opgave van redenen 75% van de tickets gecanceld.
Inmiddels meer dan 3 weken bezig om geld retour te krijgen. 8 maal contact met kantenservice EXPEDIA in NL en UK. Maar het enige dat hier wordt gedaan is een mailtje sturen naar Oman air en dan de klant 72 uur laten wachten – zonder enig resultaat. KLM verwijst naar Expedia. Oman verwijst naar Expedia. Expedia zegt geen contact te krijgen met Oman air. Terwijl wij zelf direct contact hebben met Oman air
TOTALE INCAPABELE EN KLANTONVRIENDELIJKE ORGANISATIE DAT EXPEDIA.
WAARSCHUWING: BOEK HIER NIET!!!!
EXPEDIA STEELT 5000 EURO bij geannuleerde tickets van OMAN AIR
Reis geboekt voor 4 personen van Amsterdam naar Colombo, via KLM/Oman air, voor 5000 EURO aan tickets. Oman air heeft zonder opgave van redenen 75% van de tickets gecanceld.
Inmiddels meer dan 3 weken bezig om geld retour te krijgen. 8 maal contact met kantenservice EXPEDIA in NL en UK. Maar het enige dat hier wordt gedaan is een mailtje sturen naar Oman air en dan de klant 72 uur laten wachten – zonder enig resultaat. KLM verwijst naar Expedia. Oman verwijst naar Expedia. Expedia zegt geen contact te krijgen met Oman air. Terwijl wijzlef direct contact hebben met Oman air
TOTALE INCAPABELE EN KLANTONVRIENDELIJKE ORGANISATIE DAT EXPEDIA.
WAARSCHUWING: BOEK HIER NIET!!!!
Rating klopt niet. Boek een hotel met zgn 4 sterren voor dikke €200. Ik kom aan bij het hotel en is een dump. Miischien 1 ster. Ik ben al maanden lang bezig mijn geld terug te krijgen en alles wat expedia mij aanbiedt is een voucher van €25. Misleiding!!!
Expedia will never love you like I do #expedia #customerservice
Please answer my question!! #expedia #real #or #fake
Slechtste reviews
Inderdaad....boeken....betalen ...geen…
Inderdaad....boeken....betalen ...geen bevestiging.. geen geld terug. Nu al 6 keer contact gehad zonder resultaat. Bellen lukt niet want verschrikkelijk keuzemenu en geen boekingsnummer. Nu een mailadres gevonden wat hopelijk iets oplevert.
VERSCHRIKKELIJK!!
EXPEDIA STEELT 5000 EURO bij geannuleerde tickets van OMAN AIR
Reis geboekt voor 4 personen van Amsterdam naar Colombo, via KLM/Oman air, voor 5000 EURO aan tickets. Oman air heeft zonder opgave van redenen 75% van de tickets gecanceld.
Inmiddels meer dan 3 weken bezig om geld retour te krijgen. 8 maal contact met kantenservice EXPEDIA in NL en UK. Maar het enige dat hier wordt gedaan is een mailtje sturen naar Oman air en dan de klant 72 uur laten wachten – zonder enig resultaat. KLM verwijst naar Expedia. Oman verwijst naar Expedia. Expedia zegt geen contact te krijgen met Oman air. Terwijl wijzlef direct contact hebben met Oman air
TOTALE INCAPABELE EN KLANTONVRIENDELIJKE ORGANISATIE DAT EXPEDIA.
WAARSCHUWING: BOEK HIER NIET!!!!
EXPEDIA STEELT 5000 EURO bij geannuleerde tickets van OMAN AIR
Reis geboekt voor 4 personen van Amsterdam naar Colombo, via KLM/Oman air, voor 5000 EURO aan tickets. Oman air heeft zonder opgave van redenen 75% van de tickets gecanceld.
Inmiddels meer dan 3 weken bezig om geld retour te krijgen. 8 maal contact met kantenservice EXPEDIA in NL en UK. Maar het enige dat hier wordt gedaan is een mailtje sturen naar Oman air en dan de klant 72 uur laten wachten – zonder enig resultaat. KLM verwijst naar Expedia. Oman verwijst naar Expedia. Expedia zegt geen contact te krijgen met Oman air. Terwijl wij zelf direct contact hebben met Oman air
TOTALE INCAPABELE EN KLANTONVRIENDELIJKE ORGANISATIE DAT EXPEDIA.
WAARSCHUWING: BOEK HIER NIET!!!!
Door wijziging door vluchtmaatschappij, moest ik een andere datum vlucht nemen. Hotel was al geboekt en geen refund mogelijk, gebeld met expedia die de datum toch hebben veranderd zonder extra kosten. Ben erg blij🥰🥰🥰
Ik had een hotel geboekt met een verkeerde datum, dom van mijzelf. Meteen de juiste datum geboekt. Alleen de verkeerde geboekte datum was geboekt onder de noemer ‘ geen restitutie’ na volhardend contact met expedia is het toch gelukt om de boeking te annuleren. Uiteindelijk ben ik goed geholpen en erg blij dat ik toch mijn geld terug kreeg. Hulde voor Ahmed van Expedia.