Ik vind zelf dat De Witte Berg best wisselende reacties krijgt. Persoonlijk heb ik snel mijn bestelling ontvangen en was tevreden over de prijs-kwaliteitverhouding. Maar ik heb ook gelezen dat sommige mensen klagen over nepproducten en slechte communicatie. Het zou top zijn als ze hun klantenservice wat kunnen versterken en duidelijker kunnen zijn over de echtheid van hun producten. Zo voelen klanten zich zekerder en beter geholpen. Al met al kan het een goede keuze zijn, maar het is slim om goed te checken voordat je bestelt.
De door ons geselecteerde videos.
Vakantiepark de Witte Berg hotel review | Hotels in Ootmarsum | Netherlands Hotels
10-jarige Raakte Plots Zwanger. Maar op de Dag van de Bevalling Ontdekten de dokters Iets Schokkends
BANKZITTERS TESTEN BESTE VS SLECHTSTE PLEKKEN VAN NEDERLAND
Ik vind de productkwaliteit van De Witte Berg best wisselvallig. Bij mijn eerste bestelling was de verpakking super sterk en zag het product er top uit, maar bij de tweede bestelling zat er helaas een kruiwagenretour! Gelukkig reageerde hun klantenservice snel en kregen we snel een vervangend product zonder gedoe. Toch zou het handig zijn als ze consistenter worden met de verpakking om beschadigingen te voorkomen. Wat de garantie betreft, waardeer ik echt dat ze netjes reageren bij problemen. Het zou nog beter zijn als ze meer controle hebben over de kwaliteit voordat de producten verzonden worden, zodat je minder kans hebt op teleurstellingen.
Naar mijn ervaring is de prijs-kwaliteitverhouding bij De Witte Berg nogal wisselvallig. Een keer kocht ik een lamp die eerst super goedkoop was, maar na een paar maanden stopte hij gewoon met werken. Dat was echt balen. Aan de andere kant heb ik ook wel eens producten gehad die echt hun geld waard waren, zoals de mooie houten tafels die ik heb aangeschaft. Het zou top zijn als ze meer consistentie kunnen brengen in de kwaliteit van hun spullen. Misschien kunnen ze strengere controles doen voordat ze iets in de aanbieding zetten, zodat je zeker weet dat je waar voor je geld krijgt.
Mijn ervaring met de klantenservice van De Witte Berg was echt niet top. Toen ik een product ontving dat niet klopte, moest ik drie keer bellen voordat iemand eindelijk naar me wilde luisteren. Elke keer leek het alsof ik met een ander persoon sprak die niet goed wist wat ze deden. E-mails blijven vaak onbeantwoord, wat super frustrerend is als je gewoon snel hulp wilt. Ze zouden echt hun communicatie moeten verbeteren en zorgen dat hun medewerkers beter getraind zijn om klachten efficiënt en vriendelijk af te handelen. Ook zou het handig zijn als ze duidelijkere informatie geven over de status van retourzendingen en terugbetalingen, zodat je niet in het ongewisse blijft zitten.
Ik heb recent iets besteld bij De Witte Berg en de levering was echt snel, wat ik super fijn vond. Het pakketje was goed verpakt, dus niks beschadigd aangekomen. Maar toen ik een product wilde retourneren, liep dat veel omslachtiger dan verwacht. De communicatie hierover was niet duidelijk en het duurde behoorlijk lang voordat ik mijn geld terugkreeg. Het zou top zijn als ze het retourproces kunnen vereenvoudigen en sneller kunnen maken, zodat klanten minder gedoe hebben wanneer iets niet helemaal klopt.
Ik vind de reputatie van De Witte Berg best teleurstellend. Toen ik laatst een bestelling plaatste, duurde het veel langer dan beloofd en reageerde hun klantenservice nauwelijks op mijn berichten. Dat gaf echt geen vertrouwen. Ze zouden echt kunnen verbeteren door bijvoorbeeld snellere responstijden te hebben en transparanter te zijn over levertijden. Daarnaast merkte ik dat sommige producten niet helemaal aansloten bij de online beschrijving. Een strakkere kwaliteitscontrole en duidelijkere productinformatie zouden hier zeker helpen. Als ze deze punten oppakken, kunnen ze hun reputatie een stuk beter maken.
Ik vond het jammer dat De Witte Berg nog niet echt inzet op duurzaamheid. Het zou super zijn als ze zonnepanelen gaan gebruiken om energie te besparen. Ook zouden ze kunnen beginnen met het scheiden van afval op de camping, zodat het beter gerecycled wordt. Daarnaast miste ik wat innovatieve oplossingen, zoals een app voor reserveringen of slimme verlichting in de sanitaire voorzieningen. Deze verbeteringen zouden niet alleen goed zijn voor het milieu, maar ook het verblijf voor gasten nog aangenamer maken.
Ik vond de aanbiedingen en promoties bij De Witte Berg echt leuk. Toen ik laatst iets bestelde, kreeg ik zomaar extra bleeklepels erbij zonder dat ik dat had verwacht. Dat voelde super en maakte mijn aankoop meteen waardevoller. Maar ik merkte ook dat niet iedereen dezelfde extra's krijgt, wat soms best verwarrend kan zijn. Het zou top zijn als De Witte Berg hier wat consistenter in kan worden, zodat iedereen weet wat ze kunnen verwachten. Misschien kunnen ze vaste aanbiedingen introduceren zodat iedereen dezelfde voordelen krijgt.
Nieuwste reviews
Ze verkopen producten die ze niet…
Ze verkopen producten die ze niet hebben, jammer!
Gedreigd met het inschakelen van een advocaat en meteen mijn geld terug gekregen!
Maar ik bestel er nooit meer iets..
Netjes geld terug ontvangen , ik begrijp de nare reacties niet. Het duurde een week , ik las de reacties en dacht ik wil mijn geld terug. Meteen ontvangen, dankjewel voor de goede service
Bestel niet bij deze firma dit zijn oplichters. Bestelling niet gekregen en ook geen geld terug. Ze doen alsof ze bepaalde producten hebben en dan krijg je een "alternatief" want het is niet voorradig. Trap er niet in
Onze Tiktok aanraders over camping de witte berg reviews en ervaringen van bezoekers.
These are 3 medications I avoid prescribing as there are better alternatives or they cause too many side effects.
TOP 10 Beste kindercampings van Nederland. #camping #nederland
Wittenburg Eten & Drinken personeelsfeest 2023
Slechtste reviews
Graag een reactie van de verkoper.
Nooit een ontvangstbevestiging ontvangen, ze zijn niet bereikbaar voor vragen omtrent de levering. 60 euro betaald, naar een Duits rekeningnummer overgeschreven via Ideal terwijl het bedrijf een Brits telefoonnummer op hun website heeft staan. Heel vreemd.
Update, ik heb een DHL track en trace nummer gekregen aangemaakt 10 minuten voordat ik de email ontving. Dit terwijl er eerst beweerd werd dat het al onderweg was en elk moment kon arriveren. DHL geeft aan dat er nooit een pakket fysiek is aangeboden, er is enkel een verzending online aangemeld.
De oprichter van het bedrijf heet Kamil Jendroszczyk voor degene die aangifte willen doen.
Ik kreeg reactie nadat ik een bericht had verstuurd dat de strips niet in orde zijn.
Ik kreeg reactie stuur retour met artikel nummer in het "pakket". Lees enveloppe. Geschreven in slecht Nederlands. Dan weet je het wel.
Geen geld terug gestort gekregen. Geen reactie meer gekregen uiteraard!
Totaal geen reacties op de mails !
Een product gekocht op hun site die niet meer te verkrijgen is en blijft erop staan!
Ik zit al twee dagen te mailen of ze me dan willen terugstorten en krijg geen respons .
Hopelijk kan ik de sterren bijwerken na hun reactie !
gemixte reacties hier maar het verdiend een vermelding dat ik mijn eerste bestelling prima heb ontvangen duurde een week of 2 destijds. Nu weer opnieuw besteld ik verwacht dat het ook deze keer goed gaat. Het is uniek om deze percentages (16%) als particulier te kunnen kopen dus ik ben er blij mee.
Ik kreeg het pakketje binnen een week binnen in een nette doos van het merk opalescence go. Doordat ik wat slechte reviews had gelezen was ik een beetje sceptisch maar het ziet er allemaal super uit!
Vandaag tot mijn stomme verbazing mijn bestelling alsnog ontvangen. En de houdbaarheidsdatum is ruim 2 en half jaar. Ik geef nu 5 sterren want had eerder 1 ster gegeven (maakt samen 3 ster) want ik heb er een maand op moeten wachten en communicatie lijkt onmogelijk dus helemaal vlekkeloos was het zeker niet.