AirHelp reviews, ervaringen en klachten van klanten
Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews
Totaal
AirHelp
Het is ons misschien allemaal wel eens overkomen, je staat op het vliegveld en hoort dan dat je vlucht vertraagd is. Of misschien is je vlucht zelfs wel eens een keer zomaar geannuleerd of overgeboekt. De rechten van luchtvaartpassagiers zijn sinds 2004 vastgelegd in Verordening (EG) 261/2004. In bepaalde gevallen kan het zijn dat luchtvaartpassagiers recht hebben op een financiële vergoeding indien zij worden getroffen door een vluchtverstoring. Niet iedereen weet hier natuurlijk vanaf.
AirHelp is een technologiebedrijf dat daarom juridische diensten verstrekt aan passagiers die een vertraagde, geannuleerde of overboekte vlucht hebben ervaren. Op deze pagina van ReviewsBird lees jij alle in's en out's over AirHelp. Dit zodat jij een bewuste keuze kunt maken om wel of niet gebruik te maken van de juridische diensten van dit bedrijf.
Over AirHelp
AirHelp werd in januari van 2013 opgericht door CEO Henrik Zillmer, CMO Nicolas Michaelsen en CTO Greg Roodt. Later sloten Poul Oddershede (CFO) en Skype-ondernemer en investeerder Morten Lund zich aan bij de oprichters. In 2014 werd AirHelp door TechCrunch geïntroduceerd als nieuwe aanwinst in het wereldberoemde Silicon Valley. Tevens begon het bedrijf in maart van 2014 hun diensten ook aan te bieden in de Verenigde Staten. Ook in 2014, won AirHelp de Spark prijs in de eerste Collision Conference in Las Vegas. Airhelp won de prijs, waar meer dan dertig start-ups voor streden, uit meer dan vijf honderd aanmeldingen. In mei van 2014 werd AirHelp uitgeroepen tot de beste Deense start-up van het jaar in de Scandinavische Startup Awards.
Diensten van AirHelp
Maar wat doet AirHelp dan nou precies? De diensten van AirHelp zijn bedoeld om luchtvaartpassagiers te informeren en te "helpen" om volledig gebruik te maken van hun rechten als consument. De eerder genoemde verordening (EG) 261/2004 is niet van toepassing op vluchten die werden verstoord door buitengewone omstandigheden. Hiermee worden situaties bedoeld die buiten de schuld van luchtvaartmaatschappijen om ontstaan zoals bijvoorbeeld slechte weersomstandigheden en terrorisme.
Luchtvaartpassagiers kunnen gebruikmaken van de AirHelp-website of de speciale AirHelp app om uit te vinden of hun vlucht recht heeft op compensatie. De bedragen waarop passagiers recht hebben worden bepaald door verschillende factoren, waaronder bijvoorbeeld de reisafstand van de vlucht en de duur van de vertraging. De diensten van AirHelp zijn beschikbaar in de volgende landen: de Verenigde Staten, Denemarken, Zweden, Noorwegen, Finland, het Verenigd Koninkrijk/Ierland, Frankrijk, België, Nederland, Luxemburg, Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk, Spanje, Italië, Portugal en Griekenland.
Aanbevelingen, klachten en reviews over AirHelp
We zijn heel benieuwd wat jouw ervaring is met dit bedrijf. Is alles echt zo simpel als dat ze willen doen geloven of klopt dit niet? En is Airhelp echt zo betrouwbaar? Met jouw ervaring kunnen we ons een goed beeld vormen van de service en kwaliteit van dit bedrijf. Hiermee kunnen we makkelijker bepalen of we met dit bedrijf in zee willen gaan. Laat daarom even jouw review en/of beoordeling over Airhelp achter op deze pagina van ReviewsBird. Het maakt niet uit of het nou aanbevelingen, klachten of tips zijn. Alles is welkom, alvast bedankt!