Persoonlijk zie ik dat de reviews over Tel Sell nogal wisselend zijn. Veel mensen zijn blij met de snelle levering en de kwaliteit van de producten die ze hebben besteld, zoals de slimme keukengadgets die ik zelf ook een keer heb geprobeerd. Aan de andere kant horen sommige klanten dat de prijzen hoger liggen dan verwacht en dat de klantenservice soms traag reageert. Een concreet voorbeeld is dat iemand melding maakte van een defect product en lang moest wachten op een reactie. Ik zou graag zien dat Tel Sell hun prijsbeleid wat transparanter maakt en de responstijd van hun klantenservice verbetert, zodat iedereen echt tevreden is met hun aankoopervaring.
De door ons geselecteerde videos.
Home shopping: Window Wizard van Tel sell (Consumentenbond)
Slim Cycle | Hometrainer, ligfiets en bovenlichaamtrainer in één | Telsell.com
BlenderBottle® Classic™ - Tel Sell
Mijn ervaring met de productkwaliteit van Tel Sell is een beetje wisselend. Zo kocht ik een van hun slimme gadgets die helaas snel de batterij leeg had, wat best irritant was tijdens gebruik. Ook merkte ik dat een kabel die ik had besteld korter was dan aangegeven op de website. Aan de positieve kant reageerde de klantenservice razendsnel en kregen we zonder gedoe een vervangend product, wat zeker een pluspunt is. Toch zou het fijn zijn als Tel Sell meer aandacht besteedt aan de duurzaamheid van hun producten en duidelijkere productomschrijvingen geeft. Een langere garantieperiode zou ook helpen om meer vertrouwen te geven in de kwaliteit van hun aanbod.
In mijn eigen ervaring zit de prijs-kwaliteitverhouding bij Tel Sell redelijk in elkaar. Ik heb bijvoorbeeld een smartphone via hen gekocht die inderdaad goed werkt en de klantenservice was super behulpzaam toen ik een accessoire wilde ruilen. Toch viel me ook op dat sommige producten iets duurder waren dan vergelijkbare opties bij andere webshops. Het zou fijn zijn als ze duidelijker communiceren waarom hun prijzen hoger liggen, bijvoorbeeld door meer uitleg te geven over de productkwaliteit of extra services die ze bieden. Dat zou de prijs-kwaliteitbalans voor mij nog aantrekkelijker maken.
Ik heb gemengde ervaringen gehad met de klantenservice van Telsell. Een keer moest ik een product retourneren en het duurde bijna twee weken voordat ik een terugbetaling ontving, wat best frustrerend was. De communicatie was daarbij niet heel duidelijk, wat het extra lastig maakte. Aan de andere kant, toen ik een vraag had over een bestelling, kreeg ik snel een vriendelijk en behulpzaam antwoord van een medewerker. Ik zou graag zien dat Telsell de responstijd bij klachten verkort en de communicatie transparanter maakt. Misschien kunnen ze ook een live chatfunctie toevoegen voor snellere hulp. Over het algemeen waardeer ik de vriendelijke kant van hun service, maar er is zeker ruimte voor verbetering in de consistente afhandeling van klachten.
Ik vind de levering bij Tel Sell meestal prima. Mijn bestellingen komen snel en zonder problemen aan, wat altijd fijn is. Ook het retourneren is best makkelijk geregeld – je kunt gratis terugsturen, wat ik super handig vind. Maar ik heb wel eens ervaren dat het terugkrijgen van je geld langer duurt dan je zou hopen, en de communicatie hierover kan beter. Het zou top zijn als ze transparanter kunnen zijn over de status van terugbetalingen. Daarnaast vind ik de retourkosten soms wat hoog, dus een lagere tarief of meer gratis retouropties zou echt een verbetering zijn. Over het geheel genomen werkt het goed, maar er zijn zeker nog dingen die Tel Sell kan verbeteren op het gebied van levering en retournering.
Ik heb zelf gemerkt dat de reputatie van Tel Sell wat wisselvallig is. Toen ik een product kocht, viel de snelle levering me meteen op en ook de kwaliteit klopte. Maar later hoorde ik van vrienden dat ze moeite hadden om contact te krijgen met de klantenservice en dat sommige aanbiedingen misleidend waren. Het zou echt helpen als Tel Sell transparanter was met hun prijzen en betere training biedt aan hun supportteam. Zo kunnen ze het vertrouwen van klanten terugwinnen en een stabielere reputatie opbouwen.
Ik vind het echt top hoe Tel Sell bezig is met innovatie en duurzaamheid. Hun scheerapparaten hebben slimme functies die het scheren makkelijker maken, en het feit dat ze verschillende scheerkoppen aanbieden, vind ik super handig voor een perfect resultaat. Bovendien is het vet dat de verpakkingen duurzaam zijn, dat geeft een goed gevoel. Een dingetje dat beter kan, is misschien nog meer gebruik maken van hernieuwbare energie in hun productieproces. Maar al met al voel ik dat Tel Sell écht geeft om zowel innovatie als het milieu, en dat waardeer ik enorm.
Ik vind de aanbiedingen en promoties bij Tel Sell nog wel wat kunnen beter. Toen ik laatst een laptop kocht, zag ik een kortingscode voor accessoires, maar het was lastig te vinden hoe ik die kon toepassen tijdens het afrekenen. Het zou top zijn als promoties duidelijker zichtbaar waren op de productpagina’s. Ook mis ik regelmatig tijdelijke deals of bundelkortingen die ik elders wel tegenkom. Misschien kan Tel Sell vaker speciale acties organiseren of een nieuwsbrief sturen met exclusieve aanbiedingen. Dat zou het shoppen bij hen zeker aantrekkelijker maken!
Nieuwste reviews
Product snel geleverd,het voldoet aan…
Product snel geleverd,het voldoet aan de verwachtingen,
De bestelling was correct verpakt en zonder schade aangekomen. Kortom: zoals het hoort te gaan.
Wij willen ons geld terug ivm een elektrisch bedrade vloerwisser welke een vonk afgeeft, levensgevaarlijk en een brandlucht achteraf in huis voor urenlang.Telsell wil ons het aankoopbedrag niet terugstorten
Heb snel het bestelde artikel…Hammersmith Airstorm.
Heb snel het bestelde artikel (HammerSmith Airstorm) binnen gekregen. En bent vriendelijk en goed geholpen door de medewerker en deskundig, ze maakte mijn op attent dat ik achteraf kon betalen. Het artikel werkt goed, het min puntje is dat de batterij snel leeg is.
Equipo Enfocado a Fotografía!! #nubia ##nubiafocuspro5g #nubiamexico
¿Tus datos móviles se acaban más rápido? | Usuarios de Telcel se han quejado recientemente de que sus datos móviles se consumen más rápido de lo normal. La compañía telefónica niega cualquier tipo de cambio, pero no está de más saber cómo controlar nuestro consumo de datos en el teléfono.
Slechtste reviews
Wij hebben op 21 februari 2024 een…
Wij hebben op 21 februari 2024 een vloermop besteld en op 23 februari is hij via DHL bij ons bezorgd. Hij voldeed niet aan ons eisen en wij hebben hem in de originele verpakking nog in die week terug gestuurd via Post Nl bij de Jumbo in Dordrecht. Wij hadden nog niets betaald en er zou een rekening komen maar die hebben wij nooit ontvangen. Na 30 dagen nog geen rekening dus hebben wij het track bewijs weggedaan. Nu krijgen wij via RIVERTY een herinnering voor betaling met daarbij ook nog incassokosten. IK heb direct naar RIVERTY gebeld en die gaf mij op dat ik de Service dienst moest bellen. Wij hebben dit direct gedaan en na lang wachten kregen wij een dame aan de telefoon die op zeer gebiedende toon vroeg naar het Track bewijs. Ik zal dit morgen opvragen bij Jumbo en dan hopen wij dat de rekening als niet verzonden wordt beschouwd.
Beste Tell Sell,
Ik heb wel degelijk ervaring met jullie producten!
Ik heb in een ver verleden wel eens wat besteld bij jullie en dat was geproduceerd in China.
Toen bestond Aliexpress of Temu Of Wish nog niet. En nu die webshops wel bestaan heb ik dus ontdekt dat jullie de meeste artikelen die jullie aanbieden daar vandaan komen. En dan doen jullie net of het een superaanbieding is met bijvoorbeeld 1 gratis nou en dan kijk ik op Wish of Aliexpress en dan zie ik tot mijn verbazing dat hetzelfde artikel voor een veel lagere prijs te koop is. Dus ga mij nou niet vertellen dat ik geen recht van spreken heb. Jullie zijn een stelletje oplichters van de bovenste plank. Dus nogmaals tegen alle mensen kijk maar eens op de webshops Aliexpress of Wish of Temu dan zullen jullie zien dat het voor veel lagere prijzen te koop is.
Wij willen ons geld terug ivm een elektrisch bedrade vloerwisser welke een vonk afgeeft, levensgevaarlijk en een brandlucht achteraf in huis voor urenlang.Telsell wil ons het aankoopbedrag niet terugstorten
Besteld de volgende dag goed verpakt ontvangen. Even gewacht op factuur. Grill werkt tot nu toe goed. Helaas is de PowerPoint XL defect. Tijdens het gebruik op 12 februari deed het niks meer. Jammer wij gaan het terug sturen. Gelukkig hebben wij de verpakking nog en de pakbon etc. Reeds doorgegeven aan klantenservice. Na retour en ontvangst krijgen wij een nieuwe powergrill.
Heb snel het bestelde artikel…Hammersmith Airstorm.
Heb snel het bestelde artikel (HammerSmith Airstorm) binnen gekregen. En bent vriendelijk en goed geholpen door de medewerker en deskundig, ze maakte mijn op attent dat ik achteraf kon betalen. Het artikel werkt goed, het min puntje is dat de batterij snel leeg is.