![]()
Superfunk: Zijn de reviews echt zo verdeeld? Ontdek het nu!
Mijn indruk van Superfunk
Persoonlijk vind ik de reviews over Superfunk best wisselvallig. Sommige klanten zijn echt blij met de kwaliteit van de producten en hoe snel ze hun bestelling binnenkreeg, wat natuurlijk super fijn is. Maar aan de andere kant hoor je ook vaak klachten over de klantenservice. Bijvoorbeeld, veel mensen zeggen dat het lastig is om iemand te bereiken als je hulp nodig hebt of bij retourzendingen. Ik denk dat Superfunk echt moet investeren in betere communicatie en meer aanspreekpunten voor klanten. Daarnaast zou een breder assortiment en meer duurzame producten ook een pluspunt zijn. Al met al, het kan een beetje een gok zijn om bij Superfunk te shoppen, dus kijk goed naar de reviews en weet waar je aan toe bent.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Superfunk kan de naam beter veranderen…
Superfunk kan de naam beter veranderen in Super Fu#*k. Ik had iets besteld voor de auto en het werd maar niet geleverd. Een paar keer gemaild maar niets gehoord. Na 8 weken wachten heb ik het zelf via AliExpress besteld en had ik het na 10 dagen binnen. Superf... 3x gemaild om de bestelling te annuleren en verzocht om geld terug te storten. Geen reactie. Nu heb ik het artikel - ruim 3 maanden na bestellen - geleverd gekregen en wil ik het retourneren. Als je de retour stappen wilt volgen op de website, lukt het niet. Wat een Superf#8kkers.
Dieven
Ze laten betalen , leveren niets en reageren niet Oplichters
Onze Tiktok aanraders over Superfunk.
Super Funk - Funky Kopral (Bass cover) . . #nofilter #superfunk #funk #funkrock
#funkuniversity #dontstopthefunk #realdjplayvinyl #nightfever
DJ LELLI SUPERFUNKEXPERIENCE live @ Soul Fingers sat 26 aug 2023
Slechtste reviews
Nooit meer!!
Op 27 mei iets besteld en nooit een bevestigings mail of iets gekregen ben bang er nooit meer wat van te zien
Onbetrouwbare webwebwinkel die slecht/niet communiceert
Paar maanden geleden via bol.com bij dit bedrijf een kabeltje besteld, na weken niet te hebben geleverd een bericht gestuurd. Antwoord: is door bol.com geannuleerd. Hierop via de mail gereageerd maar geen antwoord meer ontvangen. Onlangs nogmaals via bol.com bij dit bedrijf een camera draagriem besteld. Weer na 2 weken niks geleverd en gemaild en heel toevallig, op het moment dat dit bedrijf een antwoord stuurt wordt de bestelling ook geannuleerd bij bol.com. Het antwoord via de mail meld dat het weer door bol.com is geannuleerd. Uiteraard bij bol.com een klacht ingediend maar via deze weg wil ik andere klanten ook waarschuwen. En zo te lezen ben ik niet de enige met deze ervaring. Communiceren is bij dit bedrijf zeker dus niet het sterkste punt, betrouwbaarheid en leveren van goederen staat ook niet op de eerste plaats. Wat ze wel doen is me niet duidelijk maar ik hoop niet dat mensen hun geld hier kwijt raken. Gelukkig beide keren voor "achteraf betalen" gekozen waardoor ik niet (lang) op mijn geld moet wachten. Wel jammer dat ik beide keren echt op de producten zat te wachten. Advies aan andere kopers: bestel uw product elders. De standaard levertijden zijn al enorm lang (2 weken in een economie waar vandaag besteld, morgen geleverd eerder normaal is) en uiteindelijk wordt er helemaal niks geleverd. En reageren op mails.... dat doen ze ook niet of slecht.
Bij dit bedrijf beslist niet kopen zijn…
Bij dit bedrijf beslist niet kopen zijn oplichters !!!!!! Heb enige tijd geleden wat besteld en betaald, kreeg een mail dat de bestelling ontvangen was, maar nooit wat ontvangen. Ik heb diverse maken een mail gestuurd om te vragen wanneer ik geleverd kreeg maar daar werd niet op gereageerd. Jammer dat zulke bedrijven kunnen blijven bestaan !!!! Wees wijs en koop daar NIET !!!!!!! Geld weg. Leuk om ma mijn mailtje en de review een mail aan mij te sturen dat zou ik ook doen als er dingen niet zouden kloppen in mijn bedrijf. Ik heb uw mail pas gekregen nadat ik vandaag een slechte review plaatste over uw bedrijf , maar op mijn eerdere mails aan u gericht heeft u nooit gereageerd. Na mijn slechte beoordeling over uw bedrijf komt u nu met alternatieven ???? U stelde nu voor dat eind deze week mijn bestelling verzonden kon worden of een ander model van de sleutelhouder of mijn geld terug. Voor dat laatste ga ik niet kiezen omdat ik daar weinig vertrouwen in heb. Ik gok erop dat u eind deze week mijn oorspronkelijke bestelling gaat verzenden en anders zal ik andere maatregelen moeten nemen. Sorry maar het is wel zo netjes om deze situatie te schetsen zoals die werkelijk is en niet zo als u nu doet voorkomen. Het is niet helemaal zo gegaan als u schrijft. Ik kreeg uw mail pas 12.17 uur na het plaatsen van mijn mail en review 09.53 uur vandaag. Mijn vorige mail is van donderdag vorige week , waarop ik geen reactie kreeg. Bovendien heb ik ook nov een keer gebeld op het 06 nr. Maar de persoon die in zocht was niet beschikbaar. Maar we kunnen hierover nog lang over en weer beschuldigingen aan elkaars adres sturen , maar u heeft mijn betaling teruggestort dus er hoef nu derhalve er ook geen levering meer plaats te vinden. U zult begrijpen dat deze handels wijze enige irritatie bij mij opgewekt heeft en wellicht ben ik iets te fel van leer getrokken. Het probleem is opgelost waarvoor dank en een ieder moet hier maar zijn eigen lering uittrekken.
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Prima product en na 2 dagen binnen ! …
Ik zag alle slechte reviewes pas na het bestellen van oorbellen , ik heb de oorbellen na 2 dagen ontvangen in de brievenbus en ben juist zeer tevreden!
Snelle online levering
Het was slechts een kleine aanschaf: een Nokia batterij voor een klein radiootje. De bestelling was snel en correct geleverd. Een webwinkel om goed zaken mee te doen