Naar mijn mening zijn de ervaringen met Siebel overwegend positief. Toen ik laatst een ring kocht, was het personeel supervriendelijk en nam ruim de tijd om alle mogelijkheden met me door te nemen. De kwaliteit van het sieraad is echt voorbeeldig, het ziet er prachtig uit en voelt stevig aan. Wel vond ik de garantievoorwaarden een beetje onduidelijk, het zou fijn zijn als daar meer uitleg over gegeven wordt bij je aankoop. Ook waren de reparatiekosten iets hoger dan ik had verwacht toen ik mijn ring liet aanpassen. Ondanks deze punten blijf ik Siebel aanbevelen vanwege hun geweldige service en mooie, duurzame sieraden.
Wat Zijn de Grootste Nadelen van een Warmtepompboiler?
Siebel Time | introduction
Ik heb zelf een Siebel horloge en tot nu toe werkt het prima. Na ongeveer twee jaar merkte ik wel dat de band wat begint te slijten, wat best jammer is. Het zou top zijn als Siebel gebruik zou maken van duurzamere materialen voor de banden, zodat ze langer meegaan. Wat de garantie betreft, heb ik één keer reparatie moeten aanvragen en dat ging gelukkig soepel. De klantenservice was vriendelijk en reageerde snel, wat ik erg waardeer. Toch zou het fijn zijn als de garantie ook slijtagepartijen dekt, zodat je niet altijd uit eigen zak moet betalen voor vervangingen.
De prijs-kwaliteitverhouding bij Siebel vind ik best goed. Toen ik laatst een ketting kocht, was de prijs echt scherp en de kwaliteit bleek super na een paar maanden dragen. Het materiaal voelt stevig aan en ziet er nog steeds als nieuw uit. Maar er is ook ruimte voor verbetering. Zo waren de reparatiekosten hoger dan ik had verwacht toen ik de sluiting liet vervangen. Het zou top zijn als Siebel hier wat transparanter over is en de prijzen iets vriendelijker maakt. Ook zou ik graag duidelijkere informatie zien over hun garantievoorwaarden. Over het algemeen krijg je wel waar voor je geld, vooral als je gebruik maakt van de lekkere kortingen die ze vaak hebben.
Mijn ervaring met de klantenservice van Siebel is echt nogal een achtbaan geweest. Soms was het personeel supervriendelijk en hielpen ze me snel met precies wat ik nodig had. Bijvoorbeeld, bij mijn laatste bezoek kreeg ik meteen duidelijk advies over welk abonnement het beste bij me past. Maar er zijn ook momenten geweest dat het minder liep. Een keer was de informatie over mijn betalingsafspraken totaal onduidelijk, en duurde het even voordat mijn klacht werd opgelost. Ik zou Siebel echt aanraden om te investeren in betere training voor hun medewerkers, zodat je overal dezelfde vriendelijke en deskundige service kunt verwachten. Daarnaast zou een transparanter klachtenproces ervoor zorgen dat problemen sneller worden opgelost en klanten zich serieuzer genomen voelen.
Ik vond de levering van Siebel best goed, mijn bestelling kwam snel aan en verpakt in nette dozen. Eenmalig bestelde ik een laptop hoesje en het zat perfect in de verpakking, zonder beschadigingen. Het online bestellen ging vlot en het ophalen in de winkel was handig. Toch was er één keer een vertraging van twee dagen bij de levering, wat best frustrerend was omdat ik het pakket dringend nodig had. Ook bij een retour probeerde ik een product terug te sturen, maar het duurde langer dan verwacht voordat ik mijn geld terug kreeg. Het zou top zijn als Siebel de communicatie rondom vertragingen kan verbeteren en het retourproces soepeler kan laten verlopen. Over het algemeen ben ik tevreden, maar deze verbeterpunten zouden de ervaring nog beter maken.
Ik vind dat Siebel Juweliers echt een sterke reputatie heeft. Toen ik laatst naar hun winkel in Nijmegen ging, werd ik supervriendelijk ontvangen en nam de medewerker ruim de tijd om me te helpen kiezen uit hun mooie horloges. Het voelde echt persoonlijk en professioneel. Eén dingje dat beter kan, is misschien dat sommige winkels iets meer op voorraad zouden kunnen hebben, want ik merkte dat mijn favoriete model soms niet meteen beschikbaar was. Maar verder ben ik erg tevreden en heb ik altijd goede ervaringen gehad met hun service en de kwaliteit van de sieraden.
Ik vind dat Siebel echt voorop loopt op het gebied van innovatie en duurzaamheid. Toen ik hun website bezocht, merkte ik meteen hoe gebruiksvriendelijk alles was geregeld, wat het winkelen super makkelijk maakte. Bovendien vind ik het top dat ze zowel een fysieke winkel als een online shop hebben – zo kun je altijd kiezen wat het beste voor je werkt. Wat ik ook waardeer, is dat ze duurzame materialen gebruiken voor hun sieraden. Dat voelt goed bij elke aankoop. Een mogelijke verbetering zou kunnen zijn dat ze nog meer transparantie bieden over hun duurzaamheidsprocessen, zodat klanten precies weten wat er achter de schermen gebeurt. Over het algemeen ben ik echt blij met hoe ze innovatie en duurzaamheid aanpakken!
Ik vind de aanbiedingen van Siebel echt top, vooral de maandelijkse kortingsacties die ik niet wil missen. Onlangs scoorde ik mijn nieuwe laptop met 25% korting, wat een fijne besparing was. Ook de welkomstkorting was een leuke verrassing toen ik voor het eerst bij hen kocht. Echter, soms zijn de promoties niet duidelijk genoeg op de website, waardoor ik promoties miste die ik had willen gebruiken. Het zou handig zijn als Siebel een app of een nieuwsbrief aanbiedt om klanten beter op de hoogte te houden van de laatste deals.
Nieuwste reviews
Vriendelijk personeel
Vriendelijk personeel (vestiging Amersfoort), perfect en professioneel geholpen! Wij hebben onze trouwringen hier gekocht. Aanrader!
Feestelijke opening van onze nieuwe winkel in Haarlem🥳! Wij zijn verhuisd naar Grote Houtstraat 14, komen jullie gezellig langs?🥂
Best Serum in Pakistan🤩💙 #viral #skincare #serum #pakistan
Ook opzoek naar geurtjes die je OVERAL op kan doen? Bij ons ben je op juiste adres! www.gold-dust.nl
Slechtste reviews
De service van Siebel is erg slecht, update
De service van Siebel is erg slecht. Twee witgouden armbanden gekocht waarvan er een erg snel beschadigd raakte en het witgoud heel snel geel werd. Ondanks de aanzienlijke prijs, en ondanks de context dat beide armbanden dagelijks gedragen worden, wordt er helemaal niets aan service geleverd. Zeer teleurstellend. Dit is de laatste keer dat ik hier iets heb gekocht!
Op deze review heb ik een snelle reactie van Siebel ontvangen waarin wederom wordt gesteld dat het dragen van de armband de deukjes en het wegslijten van de rodineer laag heeft veroorzaakt. De schakel blijkt een holle schakel te zijn. Waarom de rodineerlaag van de ene armband zo snel wegslijt en van de andere niet wordt niet uitgelegd. Kortom, mijn conclusie is dat het niet alleen een slechte service betreft maar een uiterst kwalijke prijs/kwaliteit verhouding in dit geval.
Oh wat erg dit, ik wilde een reviews schrijven en zie (verbaast me NIETS) hier alllemaaal soortgelijke recensies van ontevreden mensen.
Iedereen heeft gelijk, een zeer onprofessioneel klant onvriendelijk bedrijf. Ik heb een verlovingsring welke verkocht is als ‘aanschuifring’ eenmaal de trouwringen uitzoeken bij een ‘echte’ juwelier kregen we van alles over de ring te horen, en het belangrijkste; het is geen aanschuifring. Me hele idee is hiermee in duigen gevallen en ik heb last moment een totaal andere ring uit moeten zoeken als trouwring. Dit niet alleen, de ring welke nog geen 2 jaar oud is ziet er bizar slecht uit. Maar echt versleten alsof hij al 30 jaar oud is. Vraag je je af wat voor beroep ik uitvoer? Bouwvakker? Nee sterker nog; ik doe helemaal niets :). Extreme dragersschade word het voor afgedaan, oh ja en elke ring die je ergens tegenaan kunt schuiven is volgens hen een aanschuifring😂! Echt een bedrijf met kennis hoor! En de klantenservice hierin is totaal NIET behulpzaam, niemand die mee denkt, geen compensatie, geen eens een sorry voor dat we totaal verkeerd geinformeerd zijn! En dan heb je een ring van zo’n 1000 om je vinger. Schandalig gewoon.
Zeer slechte klantenservice ring niet geleverd PostNL zegt. Wel geleverd te hebben handtekening die er bij staat is niet van mij inmiddels een andere ring gekocht waar ze persee bewijs van willen ? Waar slaat dat nou weer op
Nu al bijna meer dan 1 maand en nog steeds is het geld niet terug na lang zeuren bij me.man bewijs gekregen dat de ring via Vinted is gekocht (de ring nadat die van Siebel niet geleverd was) en dan gewoon weg geen antwoord meer waar slaat dit nou weer allenmaal op
Naar Amersfoort gegaan voor een verlovingsring. Ik voelde mij in Utrecht hoogh Catherijne niet zo welkom en de dame was kort af. In Amersfoort werd ik wel warm ontvangen en kreeg ik tijd en aandacht, met als eindresultaat een mooie ring. Wij komen hier zeker terug voor onze trouwringen!! Complimenten aan de dames die aan het werk waren op 15 april zeer vriendelijk zo wil je graag geholpen worden. Met vriendelijke groet Kim en Kevin