![]()
KitchenAid: Zijn de lovende reviews echt? Ontdek de eerlijke meningen!
Mijn indruk van KitchenAid
Ik vind dat de reviews een duidelijk beeld geven: KitchenAid maakt er echt mooi uitziet en de producten presteren over het algemeen goed. Maar er zit ook wat slag in. Veel mensen klagen over de garantie en dat het lastig is om hulp te krijgen wanneer iets kapot gaat. Bijvoorbeeld, ik zag reacties van klanten die vonden dat de reparatiekosten te hoog waren en dat de klantenservice niet altijd vriendelijk reageerde op klachten. Aan de positieve kant zijn er ook reviews van mensen die blij waren met de gratis vervanging van defecte onderdelen. Ik denk dat KitchenAid echt kan verbeteren door de klantenservice consistenter en klantvriendelijker te maken, en misschien de reparatiekosten wat te verlagen. Zo zou de waarde voor het geld beter in balans zijn en zouden meer klanten tevreden raken.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Nu 2 x de kitchenmaid teruggestuurd met…
Nu 2 x de kitchenmaid teruggestuurd met blender Doet het nog steeds niet anders dan met een raar geluid. Dit is zo'n schande , dat je mensen dwingt om elke keer alles weer in te pakken en dan op te sturen om vervolgens geen oplossing te geven
Ik vind ook dat de klantenservice van…
Ik vind ook dat de klantenservice van KitchenAid slecht /niet werkt. Op 3 juni 2023 ( dit is geen typefout, echt een jaar geleden ) een vraag gesteld over de mogelijkheid tot bestellen van de panbeschermer van de draadloze staafmixer. Ik zou antwoord krijgen maar dit is tot nu toe nog helemaal niet gebeurd. En dan nog het volgende: Op de een of andere manier was ik mijn wachtwoord vergeten. Optie "wachtwoord" vergeten gekozen, en nieuw wachtwoord ingesteld. Maar .... mijn 3 geregistreerde apparaten waren niet meer te vinden. Op gegeven moment naar hun gratis telefoonnummer gebeld. Natuurlijk in de wacht gezet. Uiteindelijk opgehangen. Moest ik telefoonkosten betalen. Het was maar €1 maar toch. Dus voor mij never nooit niet meer KitchenAid. Trouwens de draadloze staafmixer is gewoon van plastic
Klantenservice neemt je niet serieus
De klantenservice is zeer slecht bereikbaar. Pakket is inmiddels 1 week verdwenen in het sorteercentrum van DHL en krijg van Kitchenaid alleen een mail terug met trackingcodes, iets wat ik van uiteraard al had. Er wordt geen actie ondernomen n.a.v. een vermiste bestelling. Je word als klant totaal niet serieus genomen.
Onze Tiktok aanraders over KitchenAid.
Tik tok teaches me so many things #fyp #kitchenhacks #kitchenaid
I had the smaller kitchen aid for like 12 years and I’d have to scrape down the sides every now and then but with this new/larger professional grade one i feel like the whisk attachment isnt even touching the bowl??
Reply to @sweettreatsbylucy #bakers #creators #kitchenaid @KitchenAid
Slechtste reviews
Heb kitchenaid keukenmachine ( mixer)…
Heb kitchenaid keukenmachine ( mixer) gekocht koper uitvoering. Deze is na een jaar geërodeerd, en deze krijg je ook niet weg met poetsen. Heb van de Keukenloods vervangende ontvangen en deze is ook na een tijd gaan oxideert, leverancier doorverwezen naar fabrikant en na 1,5 jaar reactie, het hoort erbij ( eigenschappen) en poets met de koperpoets. Ten eerste met poetsen krijg je niet weg en koper heeft geen eigenschappen van oxidatie, hé meerdere andere koper artikelen thuis meer dan 10 jaar oud en nergens vlekken te zien. Tevens is de keukenmixer ook niet echt koper maar gespoten. En het is altijd aan de onderaan zijkanten wat verkleurt, boven kant is perfect.
Dramatisch product
Dramatisch product. Deksel kapot met de bedien-knoppen. Bon heb ik niet bewaard. Klantenservice doet niets zonder bon. Super vervelend deze slechte service want voor dit bedrag en dit merk mag je een goed werkend apparaat verwachten.
ik heb een vriezer van kitchenaid
ik heb een vriezer van kitchenaid. deze maakt heel veel lawaai door een defect. klantenservice heeft een monteur ingepland die kwam en ging vertellen dat we de vriezer 48 uur moesten ontdooien en stuurde een rekening van 120 euro. dat ontdooien hadden we al lang gedaan, en het probleem is niet opgelost. de servicedesk begrijpt niet wat hier niet aan klopt: 1) hadden zij dit advies eerst zelf kunnen geven2) 120 euro voor een mondeling advies is buitensporig en 3) ze willen een nieuwe monteur sturen voor wederom minimaal 120 euro en kunnen me niet vertellen wat hij precies komt doen om het apparaat te repareren. de vriezer is 3 jaar oud. ik denk dat ik m gewoon moet vervangen want ik kom bij kitchen aid niet verder. nog nooit zoiets treurigs meegemaakt
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Heel netjes!
Mijn foodprocessor stopte ermee, 1 maand nadat de garantie verliep. Kitchenaid deed totaal niet moeilijk. Toen bleek dat ze de foodprocessor niet meer konden maken, ontving ik een cadeaubon, waarmee ik op hun site een nieuw apparaat kon uitkiezen. Heel netjes! Volgende keer kies ik weer voor Kitchenaid.
Snap er niks van
Twee jaar geleden kwamen we er achter dat verf van de deeghaak afbladderde. Uiteraard was de Artisan net uit de garantie. Gebeld en na controle van mijn account had ik binnen één week een nieuwe deeghaak in huis. Afgelopen week weer gebeld. Bij de nieuwe keuken kregen we een nieuwe Artisan, niet goed opgelet want tijdens het mixen kwam de kom los waardoor het bovenste deel van de Artisan scheef kwam te staan. Gebeld en binnen een dag kreeg ik een label om het apparaat via UPS gratis te laten repareren. Kortom, geweldige service!!
Broodrooster
Gebeld met een vraag of ze mijn broodrooster konden maken. Had i.v.m. verhuizing geen factuur meer voor handen. Had een vriendelijke mevrouw aan de lijn die aan de hand van het serienummer mijn geschiedenis wist te reproduceren. Mocht het op kosten van Kitchenaid versturen ter reparatie. Binnen korte tijd een antwoord dat hij niet meer te maken is en dat ik een gloednieuw broodrooster zou krijgen . Deze heb ik binnen enkele dagen mogen ontvangen. Dure produkt maar ook een niet verwacht maar toch gekregen service niveau. DAnk je wel Kitchenaid