Ik vind de reviews van Refurbished-iPhone echt betrouwbaar. Zelf heb ik een refurbished iPhone bij hen gekocht en ik ben super tevreden. De telefoon ziet er bijna nieuw uit en werkt zonder problemen. Toen ik een vraag had over de garantie, reageerde de klantenservice snel en behulpzaam. Wel merkte ik dat de verzendtijd soms wat langer was dan ik had verwacht, dus daar kan zeker verbetering in komen. Over het algemeen kan ik Refurbished-iPhone aanraden omdat ze goede kwaliteit leveren aan een aantrekkelijke prijs en de service top is.
De door ons geselecteerde videos.
I bought an iPhone from Amazon and Apple Certified Refurbished - which is better?
5 Vital Tips for Buying a Used or Refurbished iPhone in 2024
Apple Refurbished... What's The Catch?
Ik vond dat de productkwaliteit van Refurbished-iPhone echt top was. Mijn refurbished iPhone zag er niet alleen als nieuw uit, maar werkte ook vlekkeloos. De driejarige garantie gaf me extra vertrouwen bij mijn aankoop. Wel merkte ik dat de batterij na een paar maanden wat sneller leeg raakte dan ik had verwacht. Het zou fijn zijn als Refurbished-iPhone hier wat extra aandacht aan besteedt, bijvoorbeeld door betere batterijen te gebruiken of een verbeterde vervangingsservice aan te bieden. Over het algemeen ben ik echter heel tevreden met de kwaliteit en de garantie die ze bieden.
Ik vind de prijs-kwaliteitverhouding van Refurbished-iPhone echt uitstekend. Toen ik mijn iPhone daar liet refurbishen, betaalde ik een stuk minder dan voor een nieuw toestel, maar het resultaat was net zo goed als ik had verwacht. Mijn telefoon werkt vloeiend en ziet er nog als nieuw uit, wat ik super fijn vind. Een dingetje dat beter kan, is de garantieperiode; misschien kunnen ze die wat verlengen voor extra zekerheid. Ook zou het handig zijn als ze meer accessoires aanbieden bij de aankoop, zoals hoesjes of opladers. Al met al ben ik heel blij met wat ik heb gekregen voor de prijs die ik heb betaald.
Mijn ervaring met de klantenservice van Refurbished-iPhone was best goed. Een keer had ik een probleem met mijn telefoon die na een paar dagen al vastliep. Ik belde hun helpdesk en meteen aan de lijn was er een vriendelijke medewerker die niet alleen snel een oplossing bood, maar ook duidelijk uitlegde wat er aan de hand was. Het hele proces van retour sturen en een vervangend toestel krijgen ging soepel. Toch merkte ik dat de e-mails over de status van mijn retour wat langer duurden dan ik had verwacht. Het zou top zijn als ze die updates wat sneller en consistenter konden versturen. Over het algemeen ben ik echter tevreden met hoe ze mijn klacht hebben afgehandeld en hun service was zeker waard om terug te komen.
Mijn ervaring met de levering van Refurbished-iPhone was best goed. Het pakketje kwam netjes verpakt aan bij mij thuis en binnen de afgesproken tijd, wat altijd fijn is. Toch vond ik dat de trackinginformatie wat beter kon; ik had graag vaker updates gezien over waar mijn pakketje precies was. Toen ik later iets wilde retourneren, verliep dat gelukkig heel soepel en werd het geld snel teruggestort. Eén dingetje dat beter kan, is dat ze wat meer kunnen letten op de accessoires die meegestuurd worden. Ik kreeg bijvoorbeeld een oplader die niet helemaal goed werkte, wat eerst wel vervelend was. Al met al ben ik tevreden, maar wat extra aandacht voor communicatie en accessoires zou het nog beter maken.
Ik ben echt onder de indruk van de reputatie van Refurbished-iPhone. Sinds ik bij hen mijn eerste refurbished toestel heb gekocht, heb ik alleen maar positieve ervaringen gehad. De telefoons zijn altijd in topconditie en werken net als nieuw. Een keer had ik een klein probleem met mijn bestelling en hun klantenservice loste het snel en vriendelijk op, wat echt vertrouwen geeft. Het zou nog beter zijn als ze meer transparantie bieden over de refurbishing processen, zodat je precies weet wat je koopt. Maar over het algemeen voelt het alsof je bij een betrouwbare en klantgerichte verkoper zit. Zeker iemand die ik aanbeveel als je op zoek bent naar kwalitatieve Apple producten zonder de hoge prijs.
Ik vind Refurbished-iPhone echt top als het gaat om innovatie en duurzaamheid. Het is super dat ze gebruikte iPhones een nieuw leven geven, waardoor er minder elektronisch afval ontstaat. Persoonlijk merk ik dat hun telefoons net zo goed werken als nieuw, wat laat zien dat ze serieus zijn over kwaliteit. Ze gebruiken moderne refurbishing technieken, zoals het vervangen van batterijen en het updaten van software, wat ik heel vooruitstrevend vind. Een dingetje dat beter kan, is meer transparantie over hun duurzame processen. Het zou fijn zijn als ze meer details delen over hoe ze precies milieuvriendelijk werken, bijvoorbeeld wat betreft de gebruikte materialen of hun verpakkingsmethoden. Al met al denk ik dat Refurbished-iPhone een belangrijke rol speelt in een groenere techwereld en ik waardeer hun inzet daar enorm.
Ik ben altijd blij wanneer ik een goede deal kan scoren bij Refurbished-iPhone. Laatst vond ik een aanbieding waarbij ik een refurbished iPhone met een nieuwe oplader en een stoer hoesje kreeg voor een flink lagere prijs dan normaal. Ook de 3 jaar garantie gaf me extra zekerheid. Soms merk ik dat de promoties wat onregelmatig zijn, dus het zou top zijn als ze vaker speciale acties hadden, bijvoorbeeld tijdens feestdagen of back-to-school periodes. Maar over het algemeen vind ik het aanbod zeker de moeite waard om in de gaten te houden.
De refurbished iPad die ik ontving was gelockt en voor mij niet te openen
De refurbished iPad die ik ontving was niet te gebruiken omdat de toegangscode bij mij niet bekend was. Dit was niet aangepast bij het 'refurbishen' je kan je dus afvragen wat er nog meer niet verwijderd was op deze iPad.
De iPad ontving ik op zaterdag, ik kon dus pas maandag contact opnemen met iUsed hierover.
De servicedesk medewerker zei aan de telefoon dat ik een retourlabel zou krijgen per email. Echter kreeg ik een email waarin om een foto van het beginscherm gevraagd werd. (geloofde men mij niet?) Daar ik op mijn werk was kon ik de foto pas na 17:00 sturen, servicedesk weer gesloten. Op dinsdagochten 09:00 contact opgenomen met de servicedesk, de foto was ontvangen en zou doorgestuurd worden naar een collega om probleem op te lossen. De collega zou dan ook een retourlabel sturen. Dinsdagmiddag om 15:00 WEER contact opgenomen met de servicedesk, er was nog steeds geen bericht over wat te doen met de iPad. op dat moment heeft de servicedesk medewerker de retourinstructies gestuurd. Waarom dit niet gelijk op maandagochtend gebeurd is is onduidelijk. De reparatie van de iPad heeft hierdoor onnodige vertraging opgelopen. Ik heb de iPad 4 dagen in huis gehad zonder deze te kunnen gebruiken, ook is het niet fijn dat de servicedesk alleen tijdens kantooruren bereikbaar is.
Daarnaast wordt ik vanuit iUsed slecht geinformeerd, ik heb zelf 4x moeten bellen voordat de retour geregeld was.
Nu is het afwachten hoe snel men het probleem opgelost heeft, het lijkt er op dat men een iPad gestuurd heeft waar niets mee gedaan is en waar alle info van de vorige gebruiker nog op stond, als ik bij toeval de juiste toegangscode gebruikt had dan was dat niet fraai geweest.
Wat ging er mis, ik heb de Mac een week geleden besteld, ik heb deze nog steeds niet binnen. UPS zou de bezorging doen, krijg geen juiste info waar de Mac zich bevind. Jullie klantenservice geeft ook alleen de info door van UPS, maar die klopt absoluut niet. Nu weer een weekend tussen, en UPS natuurlijk niet te bereiken. En via de chat krijg ik ook geen juiste info.
Beste arvaring als t gaat om bestellen online, het heeft lang geduurd voordat het aankwam maarja wat verwacht je als je het lef heb om het door DHL te laten bezorgen!
Ik heb desondanks wel een hele goeie ervaring met iused want de manier waarop ze me hebben geholpen en hebben bijgestaan is ontzettend gerustgestellend vooral bij wat duurdere aankopen… om deze reden blijf ik voortaan gewoon bij iUsed bestellen, al is DHL een beetje onbetrouwbaar.. iUsed maakt dat weer helemaal goed!!
Constant contact met me gehad, je kan ze ook gewoon altijd bellen, geen vervelende bandjes je krijgt ze gewoon aan de lijn.
Ontzettend aardig en ongelofelijk geduldig,
Ik weet niks beters aan te raden..gewoon via iused bestellen en mocht er wat aan de hand zijn met de bezorging etc, gwn bellen, en ze helpen je met alle plezier man
Dankjewel!! ❤️❤️❤️❤️❤️
In alle opzichten een positieve ervaring: eenvoudig bestelproces, snel en zonder poespas geleverd.
Was aanvankelijk niet helemaal blij met de cosmetische staat (‘als nieuw’ zaten er toch best wat zichtbare gebruikssporen op), maar dit is na contact met iUsed snel en serieus opgepakt en wat mij betreft goed verholpen. Helemaal tevreden dus!