Mijn indruk van Kave Home

Wat zeggen de reviews? Nou, ik heb zelf gemerkt dat de prijzen echt aantrekkelijk zijn en de kwaliteit van sommige meubels top is. Mijn salontafel ziet er precies zo uit als op de website en voelt stevig aan. Maar niet alles is perfect. Sommige reviews raken aan dat de verzendkosten behoorlijk oplopen, wat ik ook heb ervaren toen ik mijn bestelling betaalde. Daarnaast vond ik het lastig om snel antwoord te krijgen van de klantenservice toen ik een vraag had over de levering. Het zou echt fijn zijn als Kave Home hier wat kan verbeteren, bijvoorbeeld door lagere verzendkosten aan te bieden of meer personeel in de klantenservice te hebben voor snellere reacties. Ook zou meer fysieke winkels in België helpen, zodat je de meubels eerst kunt bekijken voordat je koopt. Over het algemeen zijn de meeste ervaringen positief, maar met wat aanpassingen kan Kave Home echt helemaal top worden.

De door ons geselecteerde videos.


Easy Clean Fabric Sofas Gilma & Noa (KAVE HOME x Nook and Cranny)
Zen blance | AW23
Interior Design Selections - Kave Home

Nieuwste reviews

In februari een grote bestelling bij…

In februari een grote bestelling bij Kave Hone gedaan. Helaas is er 1 stoel gebroken geleverd. De klanten service is waardeloos. Tot op heden alleen een automatische mail gehad als reactie op mijn mail dat er een stoel gebroken geleverd is. Er wordt geen oplossing gegeven en je kunt ze niet bellen alleen mailen via een standaard formulier. Waardeloos!

J
Joelle van der Heiden 7 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Traag - leveringsvoorwaarden onvindbaar - chatrobot kapot

De website gaat heel traag, er is geen informatie te vinden over wanneer de levering gratis is (vanaf welk bedrag) en de chatrobot werkte niet. Betaling verliep heel moeizaam via Bancontact of Klarna. Ik heb veel omwegen moeten nemen om de betaling in orde te maken.

J
Julie 7 maanden geleden
4
Totaal
Zou hier weer kopen?

Slechte levering en slechte klantenservice

Stoelen besteld in maart, toen was de levertijd 4-6 weken. Na 4 weken kregen we een mail dat ze binnen 4-6 weken geleverd worden. Kreeg nu net een mail dat de stoelen binnen 8-9 weken geleverd worden. Zeg dan gewoon dat de stoelen niet leverbaar zijn. Hebben betaald met een cadeaukaart en aan de telefoon zeggen ze dat we het geld op de bank terug kunnen krijgen, vervolgens wordt het niet op de bank maar op de cadeaukaart terug gestort en zeggen ze dat er geen andere mogelijkheid is. Wij willen voor geen goud weer bestellen bij dit bedrijf. Zeer amateuristisch

W
W 7 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Onze Tiktok aanraders over Kave Home.


Nouvelle adresse pour l’enseigne espagnole @Kave Home ! Rendez-vous au 52 rue Étienne Marcel pour découvrir IRL les best-sellers de la marque. Canapé, lit, luminaires et accessoires déco sont présentés dans un showroom lumineux et chaleureux. Atelier de conception de canapés avec un large choix de tissu ainsi des rendez-vous avec des architectes d’intérieurs sont disponibles pour concevoir votre mobilier de rêve. Une nouvelle adresse déco à ne pas rater !

I promise you everything is less beige in person 🫣 #house #hometour #kave

🤎KAVE HOME STOEL🤎 We hebben de eetkamerstoel Kanna van Kave Home gekocht bij Fonq. Twijfelden tussen een houten Japandi-stoel, maar kozen uiteindelijk voor comfort vanwege de tijd die ik aan tafel doorbreng. Wat hebben jullie thuis, houten of stoffen stoelen?😍

Slechtste reviews

In februari een grote bestelling bij…

In februari een grote bestelling bij Kave Hone gedaan. Helaas is er 1 stoel gebroken geleverd. De klanten service is waardeloos. Tot op heden alleen een automatische mail gehad als reactie op mijn mail dat er een stoel gebroken geleverd is. Er wordt geen oplossing gegeven en je kunt ze niet bellen alleen mailen via een standaard formulier. Waardeloos!

J
Joelle van der Heiden 7 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Goedemorgen

Goedemorgen. Ik heb een bestelling geplaatst en betaald van 6 bar krukken en betaald . Heb er maar 4 geleverd gekregen en dit 20 keer telefonisch en 4 keer per mail door proberen te geven . Ik krijg per mail geen reactie en telkens krijg ik een Engels talige telefoniste aan de telefoon. Dit gaat me niet zo goed af en word mij gevraagd om s’morgens om 8 uur terug te bellen . Tot nog toe geen normale contacten gehad . Ze hebben zelfs beloofd om zelf terug te bellen en ook dat gebeurt niet . Graag vraag ik om enige uitleg . Mvg .

E
Esther van Haarlem 8 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Slechte levering en slechte klantenservice

Stoelen besteld in maart, toen was de levertijd 4-6 weken. Na 4 weken kregen we een mail dat ze binnen 4-6 weken geleverd worden. Kreeg nu net een mail dat de stoelen binnen 8-9 weken geleverd worden. Zeg dan gewoon dat de stoelen niet leverbaar zijn. Hebben betaald met een cadeaukaart en aan de telefoon zeggen ze dat we het geld op de bank terug kunnen krijgen, vervolgens wordt het niet op de bank maar op de cadeaukaart terug gestort en zeggen ze dat er geen andere mogelijkheid is. Wij willen voor geen goud weer bestellen bij dit bedrijf. Zeer amateuristisch

W
W 7 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Beste reviews

Snelle levering en prima kwaliteit van…

Snelle levering en prima kwaliteit van het bestelde product

D
Diana Karabegovich 1 jaar geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Wat een fijne klantenservice

Wat een fijne klantenservice, vriendelijk en snel. Daarnaast ben ik super blij dat er een uitzondering werd gemaakt dat ik nieuwe hoezen mocht bestellen voor mijn buiten set. Wat nu weer mooi staat bij mijn zojuist aangeschafte buiten eetstoelen. Ik vind dat kave home hele mooie spullen heeft. Ik krijg veel complimenten.

L
Londa 1 jaar geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Wow dat ging makkelijk

Wow dat ging makkelijk! Ik wist al welk product ik wilde hebben dus toen was het gewoon even zoeken, in de winkelwagen doen en afrekenen!

V
VAN DEN END 7 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Schrijf zelf een review