Informatique: Topservice of Teleurstelling? Wat Zeggen Klanten!
Mijn indruk van Informatique
Persoonlijk heb ik gemerkt dat Informatique echt wisselt in wat ze bieden. Sommige vrienden zijn super tevreden met hun gadgets en snelle service, terwijl ik zelf een keer moest betalen voor een reparatie die volgens mij niet zo ingewikkeld was. Het zou echt helpen als ze hun productkwaliteit wat consistenter maken en de garantie wat makkelijker regelen. Daarnaast vond ik de retourprocedure best verwarrend, dat kan zeker beter. Aan de positieve kant zijn de prijzen meestal fair en krijg je goed advies van het personeel, wat altijd fijn is. Als ze deze verbeterpunten oppakken, zouden nog meer mensen tevreden kunnen zijn.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Eerlijk en gericht advies
Prettig gehad per mail contact. Op mijn hulpvraag wisten zij goed aan te haken, door te vragen en mee te denken wat voor mij een passende oplossing zou zijn. Voor mij kwam het over alsof zij vakinhoudelijk goed op de hoogte waren. Daarbij werd mij niets opgedrongen. Erg fijn advies gekregen!
13 euro is belangrijker dan een tevreden klant
Afgelopen periode prive voor >600 euro apparatuur gekocht en zakelijk gemiddeld 6k per jaar en gaan dan moeilijk doen over het terugbrengen van een erhernetkabel van 13 euro die nog in ongeopende originele verpakking zit omdat hij buiten de retour periode valt. Vind dat toch wel een beetje te triest voor woorden.
Product was op vooraad
Product was op vooraad. Mooi! Bestellen en maar even afwachten. Bestelling liet langer op zich wachten. Kan gebeuren maar nu bleek deze niet op voorraad te zijn zonder bericht daarover. Jammer, terugbetaling wel ontvangen.
Onze Tiktok aanraders over Informatique.
Réponse à @الدين عند الله الاسلام les filles venez en informatique on a besoin de vous 🥹😂
Day 9 of 100 best ai tools online #techtok #techie #computer #technology #techtips #gadget #techvideo #artificialintelligence #aitools #techreview #informationtechnology #coding #techychemist #thetechychemist #techreels
Découvrez le test complet sur ma chaîne YouTube (lien en bio) #synology #synologynas #NAS #informatique #réseau #test #hardware #technologie
Slechtste reviews
Waar de loos
Laptop loopt vast en geeft een error op de harde schijf. Na inname komt een vage melding dat hij gelijk doorgaat naar de leverancier en het "weken" kan duren. Op een vraag om meer duidelijkheid en een duidelijke termijn, komt de laptop terug. "We hebben hem opnieuw geinstalleerd en toen het probleem niet meer gezien". Terwijl dit zelf al was geprobeerd. Of te wel, of iemand liegt uit zijn broek dat het door moest naar de leverancier of iemand liegt uit zijn broek dat deze installatie het wel op gaat lossen. Ondertussen is de laptop teruggestuurd met een minimale bescherming (1 laagje bubbelplastic) in een kapotte doos. Informatique stond ooit voor een prima klantenservice. Als de problemen er nog steeds zijn, gaan we het volgende truukje doen "koopcontract ontbinding". Oftewel, je geld terug. Dag heur. Wat een idioten.
Full HD monitor
Gisteren heb ik een full HD monitor besteld twv 180 EU. Niet gekozen voor een dode pixel verzekering, omdat ik in goed vertrouwen er van uitging dat een nieuw product immers foutloos geleverd moet worden. Dit was echter NIET het geval. Linksbovenin 't scherm bevind zich een dode pixel en dat valt niet onder de garantie aldus Informatique. Hier bestel ik dus nooit weer iets. Dus beste mensen, als je geen verzekering afsluit krijg je waarschijnlijk een slechte monitor toe gestuurd.
Doet niet wat wordt beloofd
Bestelling geplaatst op basis van de claim: " voor 22:00 uur besteld is morgen in huis" Pas toen er afgerekend was verscheen de button waarop de bestelling te volgen is. Eenmaal op de button geklikt bleek een deel van mijn bestelling niet op voorraad te zijn. Sinds dien al 3 dagen aan het bellen om de spullen (waar ik echt op zit te wachten) binnen te krijgen... Telkens dezelfde reactie: " ja de leverancier heeft wat problemen" maar geen oplossing! Kortom zeer ontevreden over de manier waarop de webshop pas aangeeft dat iets niet op voorraad is NA betaling en zeer ontevreden over de manier waarop er vervolgens mee om gegaan wordt! Tot op heden nog altijd mijn spullen niet huis - geld al wel over gemaakt - en geen oplossing in zicht!
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Een organisatie bestaat uit mensen
Een organisatie bestaat uit mensen. Mensen maken fouten, dus daaruit volgend, ook organisaties maken fouten. Het maken van fouten kenmerkt een organisatie dus niet, wel de voortvarend- en snelheid waarmee op deze fouten wordt ingespeeld. Ik ben deze week, naar aanleiding van een door mij geuite klacht, aangenaam verrast door de manier waarop INFORMATIQUE hierop reageerde en een, nee DE, oplossing aandroeg. Petje af voor de moeite, betrokkenheid en service waarmee de verantwoordelijke manager van INFORMATIQUE direct insprong op het gerezen probleem.
Geweldige, vlotte afhandeling van de bestelling van mijn kleinzoon's kado.
Ik had het pakketje de volgende dag in huis. Omdat mijn kleinzoon zijn verjaardag later viert, moet ik nog wel even wachten voor ik kan zeggen of het helemaal foutloos is gegaan, maar mijn indruk is dat het geweldig is.
Heel vriendelijke service
In December 2020 heb ik een vooruitbestelling gedaan voor een 30 series videokaart van Nvidia. Dit kon heel handig via achterafbetalen met Klarna. Ik heb meerdere malen contact gehad met de klantenservice om mijn positie in de wachtrij in de gaten te houden - en ben elke keer op een goede en vriendelijke wijze geholpen. Ik kreeg de mogelijkheid (niet via Informatique) om de videokaart elders direct voor de zelfde prijs te kopen en besloot dit te doen. De bestelling heb ik bij Informatique dus moeten annuleren en ook dit ging op een heel vriendelijke en snelle manier.