Haar-store: Echte of Valse Reviews? Ontdek het Nu!
Mijn indruk van Haar-store
Persoonlijk zie ik dat de reviews over Haar-store best gemengd zijn. Veel mensen zijn erg tevreden met de goede beeldkwaliteit en de snelle garantieafhandeling, wat ik ook zelf heb ervaren toen ik mijn bestelling probleemloos kon retourneren. Aan de andere kant hoor je ook klachten over de lipsynchronisatie en onduidelijke productspecificaties, wat echt verwarrend kan zijn als je precies weet wat je koopt. Ik zou willen dat Haar-store hier wat duidelijker over communiceert, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Ook zijn er berichten dat de levering soms langer duurt dan verwacht, dus sneller verzenden zou een flinke verbetering zijn. Over het algemeen lijkt het erop dat je veel waar voor je geld krijgt, maar het is slim om prijzen goed in de gaten te houden en misschien reviews goed te lezen voordat je bestelt.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Zwaar teleurgesteld in jullie service
Ik ben een trouwe en tot nog toe ook heel tevreden Cool Blue klant. Maar bij mijn laatste aankoop hebben ze me zwaar teleurgesteld. Ik heb online een koelkast besteld waarbij vermeld stond dat de deur omkeerbaar is (van rechtsdraaiend naar linksdraaiend). Er stond verder niet bij dat je dit niet zelf kan doen en/of dat Coolblue deze service niet biedt). Dus ik dacht dat dit gewoon iets was wat bij levering zou gebeuren, aangezien er ook stond dat ze installatieservice bieden. Bij levering bleek dit niet te kunnen gebeuren maar zeiden de Coolblue mannen dat ik hem retour kon sturen en dan aanvragen om een nieuwe te leveren met deur aan de juiste kant gezet. Bij mijn eerste contact met de klantenservice werd dit ook bevestigd. Maar wanneer ik een paar uur later vroeg om dit daadwerkelijk zo in te zetten kon het plots niet meer. Plots zei een andere persoon dat de service om de deur om te draaien tijdelijk niet geboden wordt. Dus moet ik de koelkast maar retour sturen en elders bestellen. Maar omdat ik een deel van de aankoop met ecocheques betaald heb (€ 450) kan dit deel niet terugbetaald worden en krijg ik enkel een shoptegoed. Dat laatste begrijp ik op zich maar wat ik niet begrijp is dat er nergens vooraf aangeduid stond dat de service om de deur om te draaien niet geboden worden en dat je het ook niet zelf kan doen. Nu zit ik met een ijskast die niet bruikbaar is, Coolblue die me niet verder wil helpen en doordat ½ van mijn budget vastzit bij Coolblue kan ik ook nergens anders heen. Ik sta versteld dat een bedrijf als Coolblue, wat customer experience hoog in het vaandel draagt, hier geen oplossing in kan bieden. Dit zal alleszins de laatste keer zijn dat ik bij dit bedrijf iets bestel!
Demeyere pannen meermaals met schade
Helaas een zeer teleurstellende ervaring. Driemaal een Demeyere koekenpan gekocht van Coolblue. Eerste (Multiline 7) had deukjes waar de steel aan de pan bevestigd was. Ik ben toen naar een andere vestiging gereden omdat ik zag dat ze dezelfde pan daar op voorraad hebben. De beschadigde pan werd omgeruild maar bij thuiskomst zag ik bij de tweede pan (ook een Multiline 7) een diepe kras op de steel. Ik heb toen maar een ander model gekozen (de Proline 7) en ben wederom naar Coolblue gereden om de pan om te ruilen. Helaas bleek ook de derde pan beschadigd te zijn (er zat een putje in de pan zelf). Nu heb ik al vaker pannen van Demeyere gekocht en die waren altijd perfect en onbeschadigd. Het valt dus nogal op dat 3 van de 3 Demeyere pannen die ik bij Coolblue kocht, beschadigd waren. Ik kan mij dan ook niet aan de indruk onttrekken dat Coolblue een partij beschadigde Demeyere-pannen heeft gekocht en deze aan consumenten probeert te slijten zonder iets te melden over de staat van de producten. Dat zou niet alleen een oneerlijke handelspraktijk opleveren maar m.i. ook schade aan het merk Demeyere. Als ik het merk niet al goed kende, was ik er namelijk al klaar mee geweest. Daarbij verdient wel opmerking dat de medewerkers telkens zeer vriendelijk waren en deze beoordeling niet op hen ziet maar op deze wijze van verkoop door Coolblue. Bovendien weegt die vriendelijkheid helaas niet op tegen de tijd en kosten die ik kwijt ben geweest om deze pan (proberen) te kopen, uiteindelijk zonder resultaat. Met andere producten heb ik geen ervaring met Coolblue maar dit was voor mij aanleiding om dat ook niet op te willen doen. Mocht u hier iets kopen, zeker als het een pan betreft, doet u er goed aan om het product goed te controleren op gebreken.
Nieuwe vaste klant van Coolblue
Ik was altijd trouwe fan van Mediamarkt. Maar nadat er complicaties waren met mijn orders, kwam ik erachter hoe slecht de communicatie en service van de Mediamarkt eigenlijk is. Dan maar een gokje wagen bij Coolblue. Uiteindelijk daar mijn Apple Watch netjes op tijd geleverd gekregen en ook nog eens top nazorg in de vorm van een mailtje hoe met mijn horloge aan de slag te gaan. Coolblue is een nieuwe vaste klant rijker.
Onze Tiktok aanraders over Haar-store.
Customer review, raw vietnamese hair
Laat me weten in de comments of jullie een curly hair tutorial willen🤭 #fyp
Honest Hair Review of Kenda Hair Vietnam! I SAID RAW HAIR IN ERROR, THIS IS VIRGIN HAIR. THE COMPANY DID NOT ADVERTISE AS RAW. 💋
Slechtste reviews
ALLES VOOR EEN ONTEVREDEN KLANT
Speciaal naar de winkel in Amsterdam om advies te krijgen over 2 artikelen. Wachttijd geschat 20 minuten. Na half uur nog niemand beschikbaar, terwijl medewerkers gewoon gaan lunchen of achter de computer met een "vloerplan" bezig zijn. Hoezo alles voor een glimlach?! Klant koning, niet bij Cool Blue waar de koekjes ook nog steeds op zijn. Nee, dan Mediamarkt, stukken meer servicegericht.
Pas op voor Coolblue trucje met stiekeme prijsverhoging
Ik wilde een vaatwasser a €849,- bestellen en betalen met Visa. Vanwege de betaling vanuit het buitenland met de nige vertraging is de vaatwasser ineens €899,-!!! Wat is dit een zuur trucje van Coolblue! Na gebeld te hebben met de service-afdeling kreeg ik de mededeling: pech geld weg en nul coulance! Tip: let op Coolblue past dit trucje vaker toe!
“Voor 23:59 besteld morgen geleverd” is misleidend
“Voor 23:59 besteld, morgen geleverd” wordt niet waargemaakt. Deze slogan is misleidend. 4x met klantenservice gebeld, telkens nieuw bezorgmoment gekregen, telkens niet waargemaakt. Als je de keuze hebt in een fysieke winkel je aankoop te doen of bij Coolblue, dan adviseer ik naar de fysieke winkel te gaan. Dat scheelt enorm veel tijd en ergenis.
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Nieuwe vaste klant van Coolblue
Ik was altijd trouwe fan van Mediamarkt. Maar nadat er complicaties waren met mijn orders, kwam ik erachter hoe slecht de communicatie en service van de Mediamarkt eigenlijk is. Dan maar een gokje wagen bij Coolblue. Uiteindelijk daar mijn Apple Watch netjes op tijd geleverd gekregen en ook nog eens top nazorg in de vorm van een mailtje hoe met mijn horloge aan de slag te gaan. Coolblue is een nieuwe vaste klant rijker.
Enorm goede service heerlijk bedrijf is geen betere…
Mijn reverb g2 vr bril ging kapot en had nog 1 maand garantie maar HP zeiden dat er schade op de bril zat. Wel er zat geen krasje op . Ik kon hem voor bijna 1000 euro laten repareren wel vr brillen maken ze niet meer en hij koste 2 jaar geleden 659 euro hoe gek kun je zijn. Belachelijk dus maar had hem bij Coolbleu besteld en die zeiden je krijgt gewoon je 659 euro van ons terug of je mag een nieuwe bril uitzoeken met 659 euro tegoed. Wel Coolbleu wat een prima service weer van jullie ben al jaren een tevreden klant van jullie . !0 sterren van mij.
Service met de puntjes op de i
Service met de puntjes op de i Een nieuw aangekochte koelkast met kuren werd binnen no-time vervangen en de bezorgploeg was niet te misselijk om wat extra meters te maken met het afleveren tot de achtertuin (door mijn gang krijg ik geen grote pakketen)!