Ik moet zeggen dat de klantenservice van Gereedschappelijk soms echt beter kan. Een keer had ik een probleem met een boormachine en het duurde bijna tien dagen voordat ik een antwoord kreeg, wat behoorlijk frustrerend was. Het zou top zijn als ze sneller reageren en duidelijker communiceren. Aan de andere kant ben ik altijd blij met de kwaliteit van hun gereedschap en de prijs-kwaliteitverhouding. Daarnaast zijn de aanbiedingen en het loyaliteitsprogramma zeker aantrekkelijk, waardoor ik terug blijf komen ondanks de serviceproblemen.
De door ons geselecteerde videos.
Makita 4329K Pendeldecoupeerzaag
Carhartt Full Swing Fitting Room
Gerbing Verwarmde Binnenjas en Binnenbroek Review - MotorKledingCenter
Ik heb zelf een paar gereedschapstukken gekocht bij Gereedschappelijk en ik moet zeggen dat de kwaliteit echt top is. Mijn Makita boormachine werkt als een tierelier en de accu's zijn superhandig omdat ze met verschillende gereedschappen werken. Maar toen mijn zaag ineens stuk ging, was de afhandeling van de garantie echt een gedoe. Het duurde weken voordat ik een reactie kreeg en er was veel onduidelijkheid over wat er gebeurde. Het zou echt helpen als ze de communicatie rondom reparaties verbeteren en de wachttijden verkorten. Ondanks dat ben ik verder tevreden met de producten en de snelle levering, maar die garantiekantjes kunnen echt beter.
Voor mij zit de prijs-kwaliteitverhouding bij Gereedschappelijk gewoon goed. Ik kocht een elektrische zaag die niet duur was, maar echt stevig en betrouwbaar bleek. Het was makkelijk in gebruik, zelfs voor mijn vader die niet zo handig is met gereedschap. Wel zou het fijn zijn als de prijsinformatie op de website duidelijker is, want ik was eerst wat in de war door de foto's die iets duurder leken. Maar al met al krijg je zeker waar voor je geld bij hen.
Ik moet eerlijk zijn, mijn ervaring met de klantenservice van Gereedschappelijk was een beetje wisselvallig. Toen ik een verkeerde bestelling ontving, nam ik contact op en moest ik best wel lang wachten op een reactie. Uiteindelijk was de medewerker wel vriendelijk en kregen ze het probleem opgelost, maar de communicatie had echt beter gekund. Een tip voor hen zou zijn om sneller te reageren op mails en telefoontjes, zodat klanten zich minder in de steek gelaten voelen. Ook zou een duidelijker tracking systeem voor terugbetalingen veel kunnen helpen om de transparantie te vergroten. Al met al zie ik potentie, maar er is zeker ruimte voor verbetering als ze echt klantgericht willen worden.
De levering bij Gereedschappelijk was voor mij redelijk, maar zeker niet vlekkeloos. Mijn gereedschap kwam een paar dagen later dan beloofd aan, wat best vervelend was omdat ik het meteen nodig had voor een project. Toen ik een product wilde retourneren, was het ook niet zo eenvoudig als ik had verwacht. Ik moest meerdere keren bellen om de juiste retourinstructies te krijgen, wat veel tijd kostte. Het zou echt helpen als ze de levertijden beter kunnen nakomen en het retourproces duidelijker en gebruiksvriendelijker maken, bijvoorbeeld met een direct downloadbare retourlabel op hun website. Goede communicatie over de status van je bestelling zou ook een groot verschil maken. Hopelijk pakken ze dit aan, want verder heb ik goede ervaringen met de kwaliteit van hun producten.
Ik heb best gemengde ervaringen met de reputatie van Gereedschappelijk. Aan de positieve kant is hun gereedschap echt van hoge kwaliteit en de prijzen zijn scherp, wat ik super vind. De klantenservice reageerde ook snel toen ik een vraag had over een product. Maar er waren ook minder goede kanten. Mijn bestelling kwam later dan beloofd en de updates hierover waren niet duidelijk. Het zou echt helpen als ze beter communiceren over levertijden en meer betrouwbaar zijn in hun afspraken. Ook miste ik wat transparantie op hun website, soms voelde het alsof informatie wat misleidend was. Als ze hier wat aan kunnen werken, zou dat hun reputatie zeker ten goede komen.
Ik heb zelf de elektrische boormachine van Gereedschappelijk gebruikt en ik ben echt onder de indruk van hoe licht en makkelijk hij is. Het is fijn dat ze kiezen voor elektrisch in plaats van benzine, dat is stukken duurzamer en beter voor het milieu. Wel zou ik graag zien dat ze nog meer gerecyclede materialen gebruiken in hun producten. Al met al denk ik dat ze het goed doen op het gebied van innovatie en duurzaamheid.
Ik vind het echt geweldig hoe Gereedschappelijk altijd interessante aanbiedingen heeft. Onlangs scoorde ik een set boormachines met 20% korting, wat mijn klusprojecten een stuk betaalbaarder maakte. Het loyaliteitsprogramma vind ik ook top, de spaarpunten bouw je sneller op dan ik dacht. Een dingetje dat beter kan: soms zijn de promoties niet duidelijk genoeg op de website, dus het zou fijn zijn als ze die beter communiceren. Ook meer exclusieve aanbiedingen voor vaste klanten zouden het loyaliteitsprogramma nog aantrekkelijker maken.
Nieuwste reviews
Lange levertijd
Site gaf aan dat een artikel binnen 4 á 5 dagen geleverd zou worden. Na ruim een week er zelf maar achteraan gebeld, toen werd er heel nonchalant gereageerd dat hij niet op voorraad was en besteld moest worden bij de leverancier. De daadwerkelijke levering gebeurde echter ruim 2 weken na de bestelling.
Niet geleverd maand gewacht herhaaldelijk gebeld steeds belooft te leveren maar niets! Belachelijk ook wordt gezegt binnen 5 dagen uw geld terug maar gewoon ineens binnen 3 weken nooit meer bij hun!!
Bedrijf ka niet leveren en crediteert aankoopbedrag niet
Vol vertrouwen vanwege korte levertijd (3-5 werkdagen) op 12 maart 2024 order geplaatst voor een dompelpomp de Erom Flow PRO 550 16MM, zou binnen 5 werkdagen geleverd worden.
Na 1 week gebeld en gemaild en kreeg te horen dat levering pas in mei 2024 zal gebeuren.
Order op 19-03-2024 geannuleerd en aankoopbedrag zou binnen 14 dagen gecrediteerd worden.
Ondanks herhaaldelijk navragen is er dd. 09-04-2024 nog steeds niet gecrediteerd.
Het zou fijn zijn als dit bedrijf hun eigen voorwaarden naleeft.
Goed gereedschap is het halve werk. Boxo tools Daarnaast heb je kennis nodig kijk op ons YouTube kanaal "Vraag de fietsenmaker". Voor instructie, uitleg en gereedschap video’s.
Onze eigen gereedschap collectie 🛠 (Zelf gekocht) #verbouwing
Duik dieper in de wereld van precisie en efficiëntie met de KGS 18 LTX BL 254 ACCU-AFKORTZAAG. Bekijk Ton Beijk's Tooltest via de link in bio!
Slechtste reviews
Nog steeds geen passende oplossing.
Nog steeds geen passende oplossing.. hopeloos bedrijf.. lappen de regels aan hun laars.
Er is geen leugen.. er zijn wel regels en wetten die jullie niet naleven. Maar daar zullen de klanten ook wel achter komen. Hopelijk wel op tijd voor nieuwe klanten