Feenstra
Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews
Totaal
Feenstra
Een veilige, duurzame en gezonde leefomgeving dat wil iedereen. Wat je doet en de keuzes die je maakt beïnvloeden direct en indirect onze planeet. We kunnen zelf een verschil maken door bewuster te kopen, minder te consumeren, wat vaker vegetarisch te eten, voedselverspilling te voorkomen en duurzamer te reizen. Maar ook hoe we wonen heeft een enorme invloed op de natuur. Je laptop, lampen en elektrische apparaten verbruiken veel energie en sluit je dus best na gebruik volledig af. Je kan ook wat vaker te voet of met de fiets gaan i.p.v. met de auto. Maar ook je woning zélf kan energiezuiniger worden ingericht.
Sommige woningen verbruiken meer dan andere. Er bestaan zelfs huizen die zélf de energie kunnen opwekken die haar bewoners verbruikt. Een duurzaam huis kan je veel opleveren, waaronder een lagere energierekening een groter wooncomfort en een beter leefmilieu voor jezelf en je familie. Nieuwe woningen zijn over het algemeen energiezuiniger dan oudere woningen, maar dat neemt niet weg dat er heel wat kan worden ondernomen om een oudere woning toch zuiniger te maken. Je kan bijvoorbeeld je woning beter isoleren, ventileren, verwarmen aan een lagere temperatuur, zuinigere en propere verwarmingsketels installeren of zonnepanelen monteren. Hierbij kan Feenstra van dienst zijn.
Over Feenstra
Feenstra werd opgericht in 1947 en telt ondertussen méér dan 1.500 werknemers. Feenstra levert diensten en producten, met een focus op veilig wonen en duurzaam energieverbruik. Feenstra adviseert, verkoopt, verhuurt, installeert en onderhoudt. Het bedrijf werkt enkel met goed opgeleide vakspecialisten in verschillende vakgebieden. Feenstra heeft ruim 800 gecertificeerde vakmensen en adviseurs in dienst en het bedrijf voorziet in permanente opleidingen zodat de expertise van haar medewerkers zich blijft ontwikkelen. Feenstra heeft een uitgebreid netwerk aan vestigingen en is 24/24 uur en 7/7 dagen per week bereikbaar.
Producten en Diensten Feenstra
Feenstra staat voor duurzaamheid en veiligheid en streeft voor haar klanten een comfortabel en een gezond binnenklimaat met een laag energieverbruik na. Haar vakmensen werken volgens duurzame bedrijfsprocessen en doen zaken met duurbare leveranciers. Feenstra installeert en onderhoudt CV-ketels, warmtepompen, boilers, geisers, ventilatiesystemen, zonnepanelen en veiligheidsinstallaties. De klantendienst van Feenstra is bereikbaar per telefoon en via het online-contactformulier. Op de website wordt er een blog bijgehouden waar je terecht kunt voor advies en tips ivm met “groener” wonen en een gezonde en veilige leefwereld. Bij Feenstra kan je betalen via automatische incasso. Alle serviceabonnementen lopen minimum één jaar en zijn daarna opzegbaar met een opzegtermijn van één maand.
Complimenten, klachten en tips voor Feenstra
Ben jij klant (of klant geweest) bij Feenstra en wil je je ervaring delen? Is de klantenservice goed bereikbaar, behulpzaam en vriendelijk? Hield Feenstra zich aan geplande afspraken? Wat vond je van de installatiedienst? Werd je professioneel benaderd en vakkundig geadviseerd? Heb jij je serviceabonnement bij Feenstra opgezegd en liep dit vlot en zonder problemen? Werd je in geval van panne daadwerkelijk snel en efficiënt geholpen? Kreeg je vaak te maken met problemen en hoe werden deze dan opgelost? Zijn de adviezen duidelijk en heb je inderdaad op je energie kunnen besparen? Laat het ons weten door een beoordeling achter te laten.