Ik vind dat de reviews over Duifhuizen overwegend positief zijn, wat natuurlijk top is. Veel mensen praten over de goede kwaliteit van hun tassen en koffers en dat de levering echt snel gaat. Maar ik zag ook dat sommige klanten moeite hadden met het terugkrijgen van hun geld na een retour. Het zou fijn zijn als Duifhuizen dat proces soepeler maakt, bijvoorbeeld door duidelijker te communiceren over hoe lang het duurt voordat je je geld terug hebt. Daarnaast lijkt er soms wat verwarring te zijn in de communicatie met de klantenservice. Misschien kan dat beter door het personeel beter te trainen of sneller te reageren op vragen. Al met al is Duifhuizen een betrouwbaar bedrijf, maar er zijn zeker nog verbeterpunten om het nog klantvriendelijker te maken.
De door ons geselecteerde videos.
New in - augustus '16 - Etos, Hipinderegen & Duifhuizen & meer | Simplynspecial.nl
Kleding Shoplog, help mij kiezen! Loavies, H&M
IK KREEG EEN 3D HAIRSTROKE TECHNIEK BEHANDELING BIJ IMPRESSS | Simplynspecial.nl
Ik ben best tevreden over de productkwaliteit van Duifhuizen. Toen ik laatst hun nieuwe tas kocht, viel me meteen op hoe stevig het materiaal was en de naden klopten echt goed. Ook hun garantie vind ik top; ik had een klein probleempje met de sluiting en dat werd snel en vriendelijk opgelost. Toch merk ik dat het soms lastig kan zijn om precies te zien welke kleur je krijgt online, want mijn jas kwam iets anders aan dan ik had verwacht. Misschien kunnen ze wat duidelijker zijn in hun foto’s of beschrijvingen. Over het algemeen ben ik heel blij met de kwaliteit en de service die ze bieden!
Persoonlijk vind ik de prijs-kwaliteitverhouding bij Duifhuizen behoorlijk goed. Toen ik een weekendtas kocht, merkte ik dat de tas stevig was en er mooi uitzag voor de prijs die ik betaalde. Gratis verzending en het retourbeleid van 60 dagen geven echt een gerust gevoel tijdens het shoppen. Toch denk ik dat sommige producten wat prijzig zijn voor de geboden kwaliteit. Het zou top zijn als ze meer betaalbare opties zouden toevoegen of af en toe speciale aanbiedingen doen. Zo wordt het nog aantrekkelijker voor ons shoppers zonder dat de kwaliteit eronder lijdt. Over het algemeen ben ik tevreden, maar er is zeker ruimte voor verbetering.
Toen ik contact opnam met de klantenservice van Duifhuizen, was ik meteen onder de indruk van hoe vriendelijk en behulpzaam de medewerker was. Mijn vraag over een verkeerd geleverd product werd snel opgelost, wat ik echt waardeerde. Echter, toen ik later een klacht moest indienen over een defect artikel, duurde het iets langer voordat ik een reactie kreeg. Het zou top zijn als ze de communicatie kunnen verbeteren door sneller te reageren op klachten en duidelijker updates te geven over de voortgang. Ook een kortere verwerkingstijd voor terugbetalingen zou de ervaring nog beter maken. Over het geheel genomen ben ik tevreden, maar met deze verbeteringen zou hun klantenservice echt uitmuntend zijn.
Mijn ervaring met de levering bij Duifhuizen is echt prima. Mijn bestelling kwam altijd snel aan, vaak binnen een dag, wat superhandig is. De spullen waren netjes verpakt, niks beschadigd ontvangen. Een keer moest ik iets retourneren en dat ging ook redelijk vlekkeloos. Het duurde misschien iets langer dan ik had verwacht om mijn geld terug te krijgen, dus dat zou wat sneller kunnen. Ook zou een update via sms of mail handig zijn wanneer het retourproces is afgerond. Over het algemeen ben ik blij met hoe Duifhuizen de levering en retournering regelt!
Ik ben zelf ook heel tevreden over de reputatie van Duifhuizen. Onlangs heb ik een mooie koffer besteld en de levering was supersnel én de koffer bleek precies te zijn zoals beloofd. Toen ik in de winkel was, kreeg ik persoonlijk advies van het personeel, wat ik echt waardeer. Een verbeterpunt is dat de website soms lastig is door die vervelende cookie-meldingen. Het zou top zijn als ze dat wat eenvoudiger kunnen maken. Maar verder vind ik Duifhuizen echt een betrouwbaar bedrijf waar je kwaliteit en goede service kunt verwachten.
Ik vind Duifhuizen echt knap in hoe ze innovatie en duurzaamheid combineren. Toen ik hun nieuwe rolstoel testte, merkte ik meteen de slimme opbergvakken voor medicijnen en hoe makkelijk hij te manoeuvreren is dankzij die vier wielen. Het gebruik van milieuvriendelijke materialen vind ik supergoed. Een dingetje dat beter kan, is misschien de manier waarop ze hun software updaten voor de slimme functies – soms liep het wat haperig. Maar al met al ben ik heel tevreden met hoe ze deze aspecten aanpakken!
Ik vind dat de aanbiedingen bij Duifhuizen echt beter kunnen. Laatst probeerde ik een nieuwe laptoptas te scoren en ik had moeite om de actuele kortingen te vinden. Het zou veel makkelijker zijn als ze hun deals duidelijker zichtbaar maken op de homepage of een aparte pagina voor promoties hebben. Ook zou een nieuwsbrief met exclusieve aanbiedingen top zijn, zodat je als klant direct op de hoogte bent van de beste deals. Op die manier wordt shoppen niet alleen eenvoudiger, maar ook aantrekkelijker met betere prijzen.
Als er wel iets is waar ik persoonlijk een bloedhekel aan heb, dan zijn het wel cookies op websites die je klaarblijkelijk onmogelijk kunt weigeren. Hoe hard je ‘t ook probeert!
Probeer op je iPad maar ‘ns het plaatsen van cookies van deze retailer te weigeren. De knop ‘weigeren’ is er, maar erop drukken heeft geen enkele zin! Welke browser je ook probeert.
Dus dan maar naar de concurrent…..
Ik heb mijn bestelling teruggestuurd, maar ik krijg mijn geld niet terug
Ik heb mijn bestelling teruggestuurd, maar ik krijg de volledige betaling niet terug. Deels was klarna, dat is in orde. Andere deel van €50,00 was met een cadeaukaart. Dat is als correctie op de factuur gezet, maar waar is dat geld? Ik krijg ook helemaal geen reactie op mijn berichten bij de klantenservice. Laatste keer duifhuizen voor mij.
Dat er iets is afgestuurd maar niks is aangekomen
En dat dan vijf ervoor wordt uitgetrokken om uit te vinden waar het is
En tot overmaat van ramp moet je dan een formulier invullen
De WAARDE van dat ding was 19,95!!!!
Vr gr. Mark van der Galien
Jammergenoeg was het tasje niet helemaal naar mijn wens, daarom geretourneerd. Retourneren liep zonder problemen, het geld werd snel teruggestort. Daarom voor mij 5 sterren voor dit bedrijf!
Tas gezien bij online warenhuis en in winkelmandje gedaan. Uurtje later, tas 10 Euro duurder. Gegoogled en bij Duifhuizen uitgekomen. Zelfde tas voor de eerste prijs en ook nog 5 Euro korting als nieuwe klant. Besteld en de volgende dag in huis. Mooie tas, prima service! Volgende keer check ik eerst Duifhuizen.