Ik vind dat de reviews over Drogisterij.net overwegend positief zijn. Veel mensen prijzen de betrouwbare productkwaliteit en het ruime assortiment, wat ik zelf ook heb ervaren. De snelle levering valt zeker mee, ik heb mijn bestellingen altijd binnen de afgesproken tijd ontvangen. Toch merk ik dat de klachtenafhandeling beter kan. Een keer kreeg ik een verkeerd product en het duurde wat langer dan verwacht voordat het werd opgelost. Het zou top zijn als de communicatie rondom problemen sneller en duidelijker wordt. Over het algemeen is Drogisterij.net een goede keuze als je op zoek bent naar specifieke producten tegen redelijke prijzen.
De door ons geselecteerde videos.
Best Moisturizer For Dry Skin (affordable drugstore skincare product review)
3 MUST HAVE Drugstore Makeup Products with Bethenny Frankel #beautyreviews #makeupreviews #makeup
L’Oréal True Match Foundation - MUST HAVE DRUGSTORE PRODUCT!
Ik moet zeggen dat ik best tevreden ben over de productkwaliteit van Drogisterij.net. De crèmes en shampoos die ik gekocht heb, werken echt goed en lijken van goede materialen te zijn gemaakt. Een keer had ik een serum dat helaas niet goed bij mijn huid paste. Toen ik contact opnam, reageerden ze snel en boden ze een terugbetaling aan zonder gedoe. Dat vond ik fijn geregeld. Wel zou ik ze willen aanraden om duidelijker te communiceren over hun garantievoorwaarden op de site. Soms is het even zoeken wat je wel en niet kunt terugsturen of ruilen. Een beetje meer transparantie zou het nog makkelijker maken om vertrouwen te hebben in hun producten.
Ik ben zelf heel blij met de prijs-kwaliteitverhouding bij Drogisterij. Een paar weken geleden heb ik bijvoorbeeld huidverzorgingsproducten gekocht die niet alleen betaalbaar waren, maar ook echt goed werkten. Daarnaast waardeer ik de regelmatige aanbiedingen die je helpen om nog meer te besparen. Toch zou ik het fijn vinden als ze wat meer premium opties zouden aanbieden voor klanten die bereid zijn iets meer te betalen voor extra kwaliteit. Ook een loyaliteitsprogramma zou een leuke toevoeging zijn om vaste klanten extra te belonen.
Ik moet zeggen dat mijn ervaringen met de klantenservice van Drogisterij.net gemengd zijn. Een keer had ik een bestelling verkeerd ontvangen en toen ik contact opnam, werd het super snel opgelost: ze stuurden kosteloos het juiste product op en regelden de retour zonder gedoe. Dat vond ik echt top! Maar een andere keer probeerde ik een klacht te sturen over de ongevraagde nieuwsbrieven en kreeg ik gewoon geen reactie, wat best frustrerend was. Ook tijdens een netwerkonderhoud had ik moeite om duidelijkheid te krijgen over de status van mijn bestelling. Het zou echt helpen als Drogisterij.net sneller reageert op klachten en hun communicatie tijdens storingen verbetert. Bovendien zouden ze het aantal ongevraagde mails kunnen verminderen, zodat het niet zo overweldigend wordt.
Ik ben best tevreden over de levering bij Drogisterij, mijn pakketje kwam altijd snel binnen twee tot drie dagen aan. Een keer was er echter een product niet op voorraad en kreeg ik daar pas na een week pas bericht van, dat was natuurlijk vervelend. De communicatie hierover kon zeker beter. Ook het retourneren ging niet altijd soepel; soms duurde het even voordat ik een reactie kreeg van de klantenservice. Het zou fijn zijn als ze de voorraden beter bijhouden en de klantenservice sneller bereikbaar is. Al met al gaat het meestal goed, maar er is nog ruimte voor verbetering.
Ik vind de reputatie van Drogisterij best dubbel. Persoonlijk ben ik tevreden over de kwaliteit van de producten en het gemak van de webshop. Een keer bestelde ik een speciaal huidproduct dat je nergens anders kon vinden, en het werkte echt goed. Maar er zijn ook momenten geweest dat ik teleurgesteld was omdat een product ineens niet meer op voorraad was, terwijl de prijs best hoog was. Het zou top zijn als ze de voorraad beter kunnen beheren en klanten direct kunnen laten weten wanneer iets weer binnen is. Ook wat meer transparantie over prijsverschillen kan helpen om vertrouwen te winnen. Ondanks de ups en downs blijf ik terugkomen voor hun unieke aanbod.
Ik vind dat Drogisterij echt bezig is met innovatie en duurzaamheid. Zelf bestel ik vaak via hun smartline box omdat het zo handig is, maar ik zou het nog beter vinden als ze overstappen op volledig recyclebare verpakkingen. Een voorbeeld dat ik waardeer is dat ze steeds nieuwe, milieuvriendelijke producten toevoegen aan hun assortiment. Dat laat zien dat ze serieus bezig zijn met duurzaamheid. Toch denk ik dat ze nog meer kunnen doen, bijvoorbeeld door energiezuinige verlichting in hun winkels te gebruiken of door meer plasticvrije opties aan te bieden. Over het algemeen ben ik blij met hun inzet, maar er is altijd ruimte voor verbetering.
Persoonlijk ben ik altijd blij met de aanbiedingen bij Drogisterij. Laatst heb ik bijvoorbeeld twee Rexona deodorants gekocht en kreeg ik er eentje gratis bij, wat echt een mooie besparing was. Ook de gratis goodiebags vind ik super leuk, vooral als je iets groters koopt. Een dingetje dat beter kan, is dat hun promoties soms sneller verlopen dan ik het doorheb, waardoor ik soms de beste deals mis. Het zou top zijn als ze hun aanbiedingen wat langer laten lopen of een betere reminder sturen. Daarnaast zou ik graag nog meer seizoensgebonden promoties zien, zodat er altijd iets passends beschikbaar is.
Nieuwste reviews
Je komt nooit meer van hun nieuwsbrief af
Anderhalf jaar geleden één keer iets besteld op drogisterij.net. Dat ging op zich goed, maar daarna krijg je ongevraagd hun nieuwsbrieven toegestuurd en het is onmogelijk om daar vanaf te komen. Talloze keren de optie Afmelden onderaan de nieuwsbrief gebruikt, dat lijkt dan in orde, maar de nieuwsbrieven blijven toegestuurd worden. Twee keer gemaild met de klantenservice, dan krijg je vriendelijk een reactie dat ze je hebben afgemeld voor de nieuwsbrief, maar anderhalve week later krijg je de nieuwsbrief doodleuk gewoon weer. Ik ben het echt zat, nooit zal ik meer iets bij ze bestellen. Zouden ze überhaupt ooit van de AVG gehoord hebben?
Drogisterij haarproducten die ik als kapper adviseer.🥰 #haartok #haartips
Kom mee met ons naar de drogisterij 🩵 Wij krijgen vaak de vraag of er bepaalde producten zoals droogshampoo of zilvershampoo hier wel te verkrijgen zijn maar dat is er zeker 🧴💄
8 budget skincare tips binnen de 50 seconden die je gewoon bij de drogisterij kan halen!🫧🩵 Wat zijn jullie favoriete budget skincare producten?🌟
Ik heb plantival besteld niet gekregen wel betaald gelukkig met visa betaald dus ik krijg mijn geld wel terug ik heb gebeld en gemaild je hoort niks terug ga niet in zee met deze oplichters want dat zijn het
Na deze melding kreeg ik bericht van drogisterij.net dat ze het geld terug storten en dat hebben ze vlot gedaan dat dus weer wel waar ik blij mee ben
Anderhalf jaar geleden één keer iets besteld op drogisterij.net. Dat ging op zich goed, maar daarna krijg je ongevraagd hun nieuwsbrieven toegestuurd en het is onmogelijk om daar vanaf te komen. Talloze keren de optie Afmelden onderaan de nieuwsbrief gebruikt, dat lijkt dan in orde, maar de nieuwsbrieven blijven toegestuurd worden. Twee keer gemaild met de klantenservice, dan krijg je vriendelijk een reactie dat ze je hebben afgemeld voor de nieuwsbrief, maar anderhalve week later krijg je de nieuwsbrief doodleuk gewoon weer. Ik ben het echt zat, nooit zal ik meer iets bij ze bestellen. Zouden ze überhaupt ooit van de AVG gehoord hebben?
Gisteren is er door de Coördinator Klantenservice van Drogisterij.net contact met mij gezocht. Het resultaat was dat we er na 2 mailtjes op een klantvriendelijke manier al uit waren. Van het betreffende (uitlopend) type scheermesjes waren er helaas nog maar 6 i.p.v. 12 stuks op voorraad. Drogisterij.net heeft hier zelfs rekening mee gehouden. Conclusie, zoals ik bij de start van het review al schreef, was mijn ervaring met Drogisterij.net gelukkig een uitzonder! En ik hecht eraan te melden dat de medewerkers die in beginsel mijn claim afwezen niets te verwijten valt, zij deden hun werk! Vandaar zijn de 5 sterren van vandaag volledig verdient.
Ps: De mesjes zijn al bezorgd.